Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Ik maak hem denk ik te sterk.(1 cm op bodem van glas)ik lees ergens dat je 4 eetlepels mag oplossen in 1 liter water,misschien weer iets te weinig.In ieder geval ik weet dat ik genoeg binnen heb gekregen.De fles is ook bijna leeg.

Mijn max is een eetlepel op een glas. Speel ermee, maar ga ajb niet aan de vloeibare suikers. En als je de 84 pagina's doorleest, of de laatste 30, dan ontdek je mijn ultieme oplossing ;)

Ik ga morgen weer voor een grote reiniging. Ik verwacht vanaf vanavond niets meer te eten. Van de week door de milde reiniging met bitterzout al wat voornamelijk witte stenen geloosd. En nu even de tijd en ruimte nemen voor een goede reiniging. Ik heb de laatste tijd nogal wat tijd besteed aan het energetisch opruimen en in balans komen en ik kwam erachter dat mijn lijf achter begon te lopen. Dan laat het zich weer horen en wil ook de zeer belangrijke aandacht!

Ben je er al achter wat mijn oplossing is voor het appelazijn/appelsap"probleem" Henry?

Zou best kunnen dat ik het ergens gelezen heb,misschien klein beetje honing toevoegen aan de appelazijn? Ik drink nu glazen met 2 eetlepels appelazijn,dit gaat beter i.p.v 4 eetlepels (4 glazen per dag) Suc6 gewenst Alexandra met je reiniging

JIj ook Henry!

Ik gebruik gewoon helemaal niets. Niet dat ik dat adviseer, maar ik kende appelazijn nog niet toen ik begon met de reinigingen en na 1 keer een week appelsap gedronken te hebben ben ik voorgoed genezen van de appelsap!

Alexandra hoe gaat het, nog geen honger?

ik heb vorige week vrijdag weer een reiniging gedaan, zal ff verslag maken.

ik heb s morgens wel appelazijn en sole gedronken, en ook over de dag wel sole en vit c, daar voel ik mij beter bij.

Heb het drankje gemixt met slow juicer, dat beviel prima.

Had tijdens de 20 minuten stil liggen muziekje aan, ben zelfs in slaap gevallen.

Totaal niet misselijk geweest ofzo.

In het begin heb ik altijd wat groene stenen en er zit altijd soort zwarte pitjes bij( geen idee wat het is), en ook witte stukjes. Heb tot zondagmorgen toe steeds nog paar steentjes gehad, later waren ze geel/bruin.

En ook gruis, het voelde alsof je erwten ''uitpoepje'' en dan werd het fijn en lag er gruis in de wc.

Nu een week later is mijn ontlasting nog steeds meer gelig dan bruin.

Mijn lever is blijkbaar nog aan ontgiften?

Ik begin morgen. Heb vanavond nog gewoon gegeten.

Die zwarte pitjes herken ik wel. Als van een kiwi. Die ik al heel lang niet meer geten heb, dus het zijn dan echt geen voedingsresten! Ik heb meer dan een jaar lang groen gepoept, de lever en gal zijn nog hard aan het doorwerken :D

Ik zorg dat ik om22.00 uur klaar ben om te gaan slapen en beweeg me na 20 minuten in een lekkere houding als ik nog niet in slaap gevallen ben.

Goedemorgen,

Vandaag weer begonnen met de grote reiniging (denk nu ca 22 keer ben de tel kwijt).

Alweer wat rommel geloosd maar het wordt gelukkig elke keer wat minder.

Heb inmiddels 9 amalgaam vullingen laten verwijderen en ben benieuwd wat dit aan gezondheid,s verbeteringen brengt in 2014.

Ik meng tegenwoordig het bitterzout p/glas aan met lauw/warm water en dit lijkt wel beter te smaken (minder vies).

Mvg Frank

Wauw Frank 22! Ik zit nu net aan de 5e. Ik zie dat je net nieuw bent. Welkom. Zou jij je ervaringen met de vullingen in het amalgaantopic willen zetten? O.a. ik ben daar wel benieuwd naar.

Naief ik schrijf ca 1,5 jaar af en toe een verhaaltje op dit forum.

Ik liep al ca 25 jaar rond met vage klachten die alleen maar vager en erger werden.

Ik voelde me elke dag moe en gammel en kreeg spierpijnen en pijn tussen mijn schouderbladen en nek en als zelfstandig ondernemer valt het dan niet mee om elke dag je werk fatsoenlijk te doen.Ik ben een keer voor foto,s geweest voor de pijn tussen mijn schouderbladen en de uitslag was dat ik maar met deze pijn moest leren leven en volgens de huisarts zat er veel tussen mijn oren.Ik was de medische molen zat en ben gaan zoeken op internet en kwam de leverreiniging tegen en dit klonk mij als muziek in de oren.Ik ben inmiddels van mijn spierpijn, schouder en nekklachten af en ik ga er van uit dat het met de rest van de pijntjes en kwaaltjes ook goed komt.In het boek van moritz kwam ik ook het verhaal van de amalgaam tegen en na meer op het internet te hebben gezocht was ik nogal behoorlijk geschokt van wat dit gif allemaal kan aanrichtten in je lichaam en heb toen besloten dat dit er uit moest.Het is nu een paar weken geleden dat ze er uit zijn gehaald dus het zou nog wel een tijdje duren voor dat je eventuele veranderingen merkt.Maar mocht er in korte lichamelijke verbeteringen op treden dan meldt ik dit.

Mvg, Frank

Fijn dat het bij jou ook steeds minder wordt Frank! Ooit raken we allemaal schoon en die keer hangen we de vlag buiten! jij, Tanja, ik, we zitten allemaal over de 20 zuiveringen heen. Ikzelf ben gestopt met gokken en het blijft gewoon 20+. Morritz spreekt er in zijn boek over dat het na 12-16 reinigingen toch echt klaar is. Ook hier slaat hij de plank ondertussen mis. We zijn te vervuild om er een getal op te plakken.

Hmmm, begin honger en hoofdpijn te krijgen. Ik zal wat thee of warm water gaan drinken. Het duurt nog wel even voordat ik aan het bitterzout ga namelijk ;)

Ik zit met een flinke hoofdpijn te kijken. Dat heb ik geloof ik nog niet eerder gehad. Het enige echt anders dan anders is dat ik ongesteld ben, wel over het ergste heen, maar toch. Niet gegeten, ik denk dat het een te zware wissel trekt op mijn bijnieren. Tanja had eerder al laten weten geen rekening te houden met haar menstruatie, dus ik dacht, ik doe dat ook een keer niet. Plus dat ik de komende 2 weken vol zit met afspraken. Maar ik denk dat ik de volgende keer maar mooi tussen de menstuaties in de reiniging doe.

Hoofdpijn is geen pretje, hopelijk kun je na de mix goed slapen en hoef je niet direct naar de wc te rennen. Volgende keer niet meer in de menstruatieperiode dus. Lijkt mij ook erg zwaar. Ach ja dan heb je het in ieder geval eens geprobeerd. Wel positief dat je een reiniging zag zitten, blijkbaar heb je dan weinig last van je periode of niet?

Dat is een goede link die je daar legt San ;) Maar het gaat inderdaad goed met mijn periode, aan het begin ervan wel 1 keer adrenal ingenomen, daar ben ik nu ongeveer een week mee gestopt. Misschien had ik vandaag wel moeten eten, maar ik had niets in huis wat vetvrij is :p En had ook niet echt honger. Ik denk dat het een beetje veel van het goede is, ben ook erg moe. Maar voel me meer dan goed om wel gewoon door te zetten.

Ik verwacht dus wel lekker te kunnen gaan slapen, dat hoop ik dan toch!

Morgenochtend maak ik ook pas de bitterzoutmix voor de ochtend. Hopelijk is het dan ook beter weg te krijgen.

Voor nu rommelt mijn buik wel, maar komt er geen ontlasting vrij. Het mag wel komen. Al heb ik vanmorgen ook nog "gewoon" ontlasting gehad.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan