Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
@elmo: misschien extra bitterzout nemen? Of is de druk inmiddels verminderd? Misschien tot aan de volgende reiniging dagelijks de milde reiniging toepassen om alles goed aan te drukken? Ik bedenk zo maar iets.

ga ik proberen,

ik heb het idee dat mijn gal niet goed stroomt, geen idee hoe dat kan

ik heb geen vette plakkerige ontlasting maar wel wat dunnig en gelig.

Echt bruin is het al een tijdje niet.

Ook drukt er dus iets , vorige keren zijn er wel stenen van 4 cm uit gegaan, het lijkt me raar als er nog grotere zitten die er niet uit willen. ik gebruik ook chanca piedra.

Ik zou dan toch ook een koliek moeten krijgen van vet eten en dat gebeurt dan weer niet.

Misschien maak ik niet genoeg gal aan voor al het vet?

iemand daar ervaring mee.

Geen ervaring mee Elmo...

Heb ff een ander vraagje: ik ben ook weer een reiniging aan het plannen..maar vraag me af of je ook wat meer kan spelen met de tijden van het innemen van het bitterzout. Wil liever doorslapen tot 7 uur dan tot 6 uur want om 6 uur de bitterzout nemen zorgt ervoor dat ik alleen daarom al behoorlijk gebroken ben.

Elmo, ik ben 20+ reinigingen verder en dacht de vorige keer dat het einde in zicht was. Afgelopen weekend een steen van 1,5 cm en eentje van 5 eruit gegooid. Tegen alle verwachtingen in, bij mij persoonlijk dan toch. En weer een half vergiet (de bodem!) vol met stenen. Er is geen pijl op te trekken. Deze grote stenen zaten blijkbaar te wachten totdat ze er een keer uit konden.

Als je de druk voelt, blijf de boel aandrukken met vetten. Ga eens een maand aan de milde reiniging erbij, iedere ochten op nuchtere maag. En waarom zou je koliekaanvallen krijgen van vet? Als dat zo is, waarom gingen mijn aanvallen weg door het eten van vetten?

Ik ben weleens door de wekker heen geslapen, geen probleem ;) Maar ik hou wel de tijden altijd precies aan. Of dat probeer ik in ieder geval, doorslapen uitgezonderd :D

Nee, niets heb ik nog NOOIT gehad! En ik zie echt uit naar die eerste keer niets! Vlag gaat dan echt uit hoor! Hmm, vlag moet ik dan eerst nog wel kopen... Maar bij wijze van spreken dan ;)

I-lady, tuurlijk baalde ik even toen ik de ladingen maar bleef lozen. Maar toen ik de "pok" hoorde van een grote steen en een uur later een nog hardere "pok" van een nog grotere steen, dan kan ik alleen maar blij zijn dat het eruit blijft stromen! Ik heb toegezegd om mee te gaan eten met de familie op 1 december. Tja, de volgende staat voor de 2e of 3e december dan echt wel weer gepland!

Ooit ben ik er klaar mee ja, als ik schoon ben. Eerder niet! En ik ga er verder ook geen drama van maken dat ik er heel veel reinigingen voor nodig heb. Uiteraard had ik verwacht na een keer op 12 ermee klaar te zijn, maar wat schetste mijn verbazing? Mijn klachten werden alleen maar erger! De oplossing zat m niet in de leverreiniging, maar in het nemen van goede en vette voeding. En toen ik de 12 eenmaal voorbij was, toen heb ik alles losgelaten.

Over het algemeen rol ik eigenlijk heel makkelijk door die zuiveringen, ik heb geen klagen! En we gaan gewoon op naar de volgende :lol:

Ik ben nu bezig met mn 2e reiniging..althans gisteren begonnen. Maar het resultaat tot nog toe valt wat tegen...een paar grote donkergroene stenen,beetje gruis en wat rode schilfers? maar voor de rest helemaal niks...

Dat is toch al een aardig resultaat? Snap dat het wat teleurstellend kan zijn als je leest wat sommigen er allemaal uitwerken. Bij mij gaat het ook niet hard. De eerste reiniging had ik 4 stenen, verder alleen maar zoals ik het noem slootwater. Ook niet veel.

Nou de eerste reiniging had ik denk ik wel 30 stenen of meer...had zoiets eigenlijk wel weer verwacht.Maar nu idd ook slootwater...wel brandend en zuur slootwater dus hopelijk komen er toch gifstoffen uit.

Stenen zijn leuk om te zien, maar vergis je niet in de zooi die voor ons onzichtbaar is die je eruit gooit! Ik heb iedere keer gevoelsmatig een lichte blaasontstekking tijdens de reiniging. Ik plas geen steentjes, maar loos wel een heleboel!

Nou dat is raar! ik zie er een soort "draden" in liggen..net stukjes hooi oid lijkt het op maar dan lijkt het net op een soort plastic..echt heel vreemd.Wat zou dat kunnen zijn dan? wormen of candida? pfft mijn hele onderlichaam doet ook zeer van het zuur...zou je ook viezigheid uit je nieren mee kunnen nemen hierdoor?

Ik heb trouwens heel veel geel gruis...heb ook heel veel appelazijn gedronken dus wellicht daarom meer gruis dan stenen.

Hm heb ff gegoogeld maar die "draden" zou dus heel goed van parasieten kunnen komen..denk dat ik me daar maar eens op laat testen..iemand een idee/mening hierover?

Moritz zegt dat parasieten door de reiniging verdwijnen Clark voegt zwarte walnoot tinctuur toe aan de kuur tegen parasieten, dat zou je kunnen overwegen. Bij draden zou ik daar ook aan denken.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan