Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Zooi is het sowieso! Maar Parasieten kun je toch helemaal niet zien met blote oog?

Alexandra ik verbaas me echt over jou stenen verzameling, en ineens weer een grote bonk er uit! 20+ zij je voor een klein jaar terug ook al dus je dan het ondertussen 30+ noemen geloof ik.

Ik zit nu middenin mijn 3e reiniging, heb zojuist mijn laatste glas bitterzout op. In tegenstelling tot de vorige 2 keer heb ik dit maal geen klysma genomen, maar dat is meteen de laatste keer! Mijn eerste 2 reinigingen zijn heel makkelijk verlopen; goed (de hele nacht) geslapen, geen pijn/misselijkheid of andere ongemakken. Nu ben ik vanaf het eerste glas bitterzout misselijk geweest, bovendien kreeg ik een harde, wat pijnlijke gezwollen buik. Zowel het 2e glas bitterzout als het oliemengsel heb ik met braakneigingen weggedronken; niet omdat ik het vies vond (alles smaakte zelfs wat zoetig?!) maar vanwege de misselijkheid. Vanochtend me rond 6 uur pas voor het eerst kunnen ontlasten, waarna de misselijkheid weg trok. De laatste 2 glazen bitterzout gingen gelukkig ook een stuk makkelijker weg. Ik heb Lia's tip om het bitterzout pas vanochtend te mengen toegepast en dat lijkt inderdaad te schelen!

Ik heb nog niks kunnen 'oogsten'. Bij de eerste reiniging had ik zo'n 300 gelige steentjes, bij de 2e 'maar' 20, waarvan het merendeel groen. Ik ben benieuwd wat het vandaag gaat worden!

Nog een uurtje en dan kan ik weer iets eten, ik snak sinds gisteravond naar vettigheid... Nu eens kiezen waar ik mee zal beginnen :)

Zo, vele toiletbezoekjes, hoopvolle blikken in de pot en welgeteld 2 steentjes ter grootte van een halve erwt verder. Geen gruis of vlokken oid.

Ik vind het een beetje dubbel; veel steentjes is dan wel een duidelijk zichtbaar resultaat en om dat niet te hebben voelt wat teleurstellend inderdaad. Maar een magere oogst is óf onderdeel van een proces om volgende keer weer een stapje verder te komen, óf de komende reinigingen komt er niks meer omdat ik 'schoon' ben. Het aantal neemt nl wel af over de 3 reinigingen. Hoe dan ook ben ik weer een stapje dichter bij gezondheid. De volgende reiniging zal het uitwijzen!

Misselijkheid is weg. Is jouw ontlasting nog draderig?

Hoefde vandaag niet...dus ben benieuwd naar morgen. Mijn darm is nog wel een beetje branderig van de zure zooi.

Dat is wel de juiste instelling denk ik,je bent inderdaad weer een stapje dichter bij gezondheid.Zou wel snel zijn als je na 3 reinigingen "al schoon" bent denk ik..maar wel fijn als dat zo is.Maar inderdaad,dat moet de tijd uitwijzen..

Maarten, 20+ kan toch ook meer dan 30 zijn? Maar als jij zegt dat ik dat een jaar geleden ook schreef, dan heb je wel gelijk hoor. In mijn gedachten blijf ik hangen in begin 20. Blijkbaar zit ik alweer rond de 30! Ik moet nog even in gedachten schakelen hoor ;)

Zou H202 ook niet helpen parasieten te verwijderen? En blijkbaar helpt de leverreiniging op zichzelf er ook toe, want het komt er wel uit.

Ik me een aantal reinigingen echt lopen aanklooien met klysma's. Echt uren mee bezig geweest. Het lukt me niet zelf. Vandaar dat ik het niet meer doe. Als je wel zelf (of bij de colon-peut) makkelijk een klysma kan zetten, dan zou ik het zeer zeker doen! Alle beetjes helpen en een klysma vergemakkelijkt naar mijn idee wel het 1 en ander.

Ik doe nu om de dag de milde leverreiniging. Maar vannacht is t finaal mis gegaan. Ik werd echt misselijk wakker, vervolgens ben ik flauw gevallen. Mijn vriend heeft me toen snel op mijn zij gedraaid. En ik kwam al spugend weer bij. En het doet heeeeel pijn als de citroen door je neus komt!!! Nu nog buikpijn en ik durf niets te eten of drinken. Zou t een verkeerd eitje zijn geweest? Of is er een andere verklaring voor. Ik durf voorlopig niet meer terwijl ik er eerst mijn hand niet voor omdraaide. Vond t zelfs lekker.

Dat is vreemd...bij de grote reiniging kun je misselijk worden als het mengsel weer terug komt in je maag. Mischien is er hier iets soortgelijks aan de hand?

Klysma is ook niet echt mijn ding..heb er wel een liggen voor nood maar kan me er niet toe zetten..

Geen idee wat er aan de hand is kleurig. Ook geen idee of je het op de milde mix moet steken. Wat voor soort buikpijn heb je nu? En ben je misselijk geworden door de pijn en daardoor flauw gevallen?

Hoe eet je op de dagen dat je de milde mix neemt? En hoe ziet die mix er bij jou uit?

Sap van 3 citroentjes, 2 eierdooiers en een lepel olijfolie. Ik ben flauw gevallen omdat ik me naar voelde. Niet van de pijn. Het koude zweet brak me uit en weg was ik. Nu voel ik nog Eem doffe pijn in mijn maag. Niet heel heftig hoor. Ik had 4 uur voor t sapje voor t laatst gegeten en dat was een ribkarbonade met wat groenten en yoghurt van rauwpower als toetje met honing. In de middag bottenbouillon en als ontbijt eieren met spek en daarvoor een yoghurt smoothie met groene appel en sinaasappel.

Ja ik had zoete aardappel tussen de groenten. En een appel is toch ook koolhydraten toch? Ben wel enorm aan t afvallen de laatste 2 weken. Daar baal ik ook van. EerGister had ik ook een banaan in de smoothie. Of is dat te weinig aan koolhydraten? Ik zal t koolhydraten topic eens bekijken.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan