Nou de 11e zit er bijna op
Ik was er van overtuigd dat er ondanks de vorige 2 reinigingen die slechts 1 steen op leverden behoorlijk wat zat.
Nu is er dan ook heel veel los gekomen, grote stenen net, het beroerde is dat ze zo moeizaam door komen.
Ik voel dat er nog stenen zitten in mijn galblaas maar ze gaan er niet door ondanks genoeg bitterzout. Ze blijven gewoon hangen.
Ik voel ze schuren en prikken, vannacht was het ook heftig
Ik begrijp ook niet hoe er nu al weer zo veel stenen in kunnen zitten terwijl er 3 reinigingen hiervoor al heel veel uit kwam. Een complete galblaas vol wel. en nu dus weer + wat er nog hangt.
Mijn gezondheidsproblemen komen hier dan ook vandaan verwacht ik, Ik kan niet goed ontzuren als ik geen gal heb en mijn vetten en vitamine A en D opname lopen hierdoor ook niet goed.
Nu vraag me ik me dus wel af hoe ik mijn gal beter kan laten stromen. Het zit gewoon heel vast. Is het niet zo dat als je veel cholesterol neemt dit het juist kan verergeren in bepaalde situaties zoals als de gal er niet goed uit kan?
Mijn lever trekt het wel maar het komt er dus niet uit doordat er een blokkade zit en dan hoopt de cholesterol juist extra op?. Ik zeg maar wat hoor..
Dat gevoel had ik ook de laatste maand.
en hoe krijg ik die hangende stenen er wel uit behalve bitterzout en vet nemen.
Canhanca piedra geprobeerd, Resium, Appelazijn.ik neem taurine en vitamine C en Kurkuma
Het is de sleutel tot mijn gezondheid dus zou fijn zijn als de boel los kwam
Het gekke is dat ik niet zo zeer enorme galkolieken krijg maar last van ademhalingsproblemen en andere pijntjes.
Het stroomt nog net genoeg voor de vetten die ik eet denk ik maar het slibt dan langzaam aan weer dicht. Het voelt ook als regelmatig een trage stroom modder met prikkelende en scherpe puntjes
Ik geloof heilig in dit dieet maar dit maakt het wel lastig. Juist veel vetten eten om de galblaas te ledigen maar dat werkt bij mij dus niet echt.
iemand nog tips
Op zicht gaat het helemaal niet slecht met me en heb ik meer energie maar ik moet wel heel erg op passen omdat mijn vitaminen en mineralen opname door de slechte galwerking zeker niet goed is en ook is mijn maagzuur minder doordat de gal niet goed stroomt.
geen idee hoe het werkt maar feit is dat ik geen maagzuurproblemen heb als de gal wel goed stroomt.
Ben natuurlijk wel heel blij dat er nu weer flink wat aan het uit gaan is
het zijn overigens niet eens enorme stenen, zo tussen de 1 en de 2 cm is wel het grootst dus ze zouden gewoon moeten kunnen passeren.
Zou je bijvoorbeeld extra slagroom kunnen drinken om 7 uur na de leverreiniging en het 3e glas bitterzout om he textra aan te drukken?