Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
@Heksje wat let je om alvast in bed te kruipen? Kruik erbij, even lekker opwarmen, kop heet water en vast focussen op los laten.

Manlief riep dat ook al, maar ik ben nu nog te ongedurig om te gaan liggen. Ik zal zo wel lekker zorgen dat het bed voorverwarmd wordt. Hopelijk werkt de Ornithine vannacht. Heerlijk een nacht doorslapen lijkt me zalig (want gewoonlijk is dat helaas niet altijd het geval).

Robinalexander, ik heb dezelfde bij de t-uinen gekocht (en een biologische drogist bij mij in de stad heeft het als het goed is ook) alleen hadden ze daar alleen een grote fles. Ik merk al minder van de smaak en de geur van de kamfer. Ik heb hem nog maar kort dus of de gal zo goed blijft door stromen dat weet ik nog niet (ik dacht al eerder dat het goed opgang kwam). Ik was wel in een keer veel opgeklaarder ik kan duidelijk meer gifstoffen kwijt. Als het goed blijft werken dan koopt ik losse kruiden dan heb je genoeg voor 1,5 liter.

Weet iemand trouwens het verschil tussen de grote en kleine Zweedse kruiden? En waarom mag de grote niet meer verkocht worden? Ontgift het gewoon extreem hard of is er echt wat mee aan de hand?

http://www.gekruid.com/zweedse-kruiden.html

http://www.gekruid.com/grote-zweedse-kruiden.html

Ik kan er niks over vinden.

Heksje, als je de volgende keer gelijk in dit topic je ervaringen deelt en je vragen stelt, dan krijg je waarschijnlijk eerder antwoord. Regelmatig scan ik het forum, maar lees ik niet (meer) alles. Dit topic lees ik altijd! Wat niet wil zeggen dat ik ook altijd een antwoord heb, maar al is t alleen maar voor een luisterend oor en een hart onder de riem.

Ik ben benieuwd naar je nacht en naar het resultaat. Sterkte en succes!

Heksje, dit topic is er voor om hulp te vragen bij de reiniging. Dus wees de volgende keer niet bang om hier hulp te vragen. Ik kan je verder niet helpen omdat ik nooit problemen heb gehad tijdens een reiniging.

Goedemorgen allemaal, wat fijn om te lezen dat ik hier terecht kan. De nacht zit erop en het eerste glas bitterzout zit er nu in. Er komt nu af en toe de smaak van de olijfolie/grapefruitsap boven. Dat klopt toch niet? Ook heb ik af en toe pijn in mijn zij.

De nacht was niet makkelijk. Ondanks de Ornithine was ik toch om 2 uur en om 5 uur wakker. Beide keren wat misselijk, erg slap en moe. Mijn hart ging ook behoorlijk te keer.

Gisteravond waren mijn handen en voeten blauw, mijn huid werd helemaal droog (is nog niet weg) en viel erg in (zodat je de pezen en botten van mijn hand zo erg ziet). Ik voelde me weer zoals op raw food.

Ik ben nu best angstig en verdrietig. Op dit moment denk ik: nooit weer. Het is allemaal niet heel erg verschrikkelijk, maar wel beangstigend.

Even afwachten hoe de rest van de dag loopt. Herkennen jullie mijn verhaal of heb ik weer iets aparts?

Brian en Kaaskanlekkerzijn,

Zweeds kruidenbitter klinkt oké, maar uit principe drink ik geen alcohol. Ik ga op zoek naar Zweeds kruidenbitter zonder alcohol.

@heksje, zodra het mag (qua tijd), zou ik beginnen met een glas sole. Dat helpt vaak al iets met de slapheid (dit gewoon herhalen naar behoefte). Daarna zodra je trek hebt lekker vet gaan eten/drinken. Botten bouillon werkt ook versterkend. Ik hou me eigenlijk de dag na de reiniging ook rustig en eet/drink vooral veel om weer op sterkte te komen. Door de bitterzout flush heb je veel vocht verloren en het verslapt ook je spieren (althans bij mij) dus goed drinken en sole is wel aan de orde. Hoop dat je je snel beter voelt.

Hoi downunder, ik vroeg me al af waar ik nu het beste mee kon beginnen. Bij de tweedaagse leverkuur staat dat ik fruit zou moeten eten, maar daar heb ik écht geen zin in. Een lekker warm glas solé lijkt me wel wat, dus dat zal ik nemen als dit een beetje achter de rug is.

Je schrijft over veel vocht verliezen, dus dan is het normaal dat ik gewoon echt water eruit gooi? Poeh, het is wel heftig hoor zo voor het eerst. Hopelijk heeft het al geholpen. Voorlopig ben ik nu best wel koud, stil, wat hoofdpijnerig en chagerijnig. Het denken gaat ook even niet lekker, wat best lastig is omdat er toch elke dag wel bepaalde dingetjes moeten gebeuren.

Bottenbouillon is een heerlijk idee, maar die moet ik eerst kopen vanmiddag. Helaas kon ik deze nergens vinden.

Dat je mix af en toe nog omhoog komt heb ik al vaker gehoord, bij mij wil dat 's nachts ook nog wel eens het geval zijn. Dat slappe en misselijke met hartkloppingen ook, dus niets is vreemd en wat is normaal? Als je weer wat voedsel binnen hebt knap je waarschijnlijk snel weer wat op. Maar heb je al stenen gezien?

Dat de ontlasting er als water uitloopt is het gevolg van de bitterzout en hoort er bij, zou ernstiger zijn als je nog vaste ontlasting had. Je kunt straks gewoon eten waar je zin in hebt, ik begin altijd met kefir, even voelen waar je trek in hebt en in huis is.

Volgens mij heb ik nog geen stenen gezien. Die zouden toch ook hard moeten zijn, er drijft af en toe wel wat maar het is niet hard namelijk. (proest, wat een praat :oops:

heksje ik heb dat ook altijd met reiniging dat je door bv boeren weer die olijf.grapefruit mengsel proeft :(

steentjes kunnen ook drijven, maar er kan nog komen hoor.

en niet iedereen heeft de eerste keer(en) gelijk al stenen hoor.

Ik was al bang dat de boel bij me zo fout en verstopt zat dat het niet normaal was dat ik die olijfolie weer opboerde. Meestal is een maag toch binnen 4 uur wel leeg. Balen voor jullie maar ik ben wel 'blij' te lezen dat het meer voor komt.

Aarrgghh, ik wil mega stenen! :wink:

Het is natuurlijk ook mijn angst die nu parten speelt. Ik heb al zoveel in mijn leventje geprobeerd en de laatste paar jaar al zoveel diëten en supplementen geprobeerd, dat ik niet meer goed weet naar wie ik moet luisteren of wat nog goed is om te doen. Ik voel me soms heel goed, en dan denk ik dat ik er ben, dat ik eindelijk iets heb wat bij me past, maar telkens weer voel ik me na een tijdje weer rot. Ik hoop met deze leverreiniging nu eindelijk een kentering te brengen.

Wat is nu wijsheid: de komende weken elke ochtend de milde reiniging (olijfolie, grapefruit, eidooiers) nemen of de smoothie van Mike , of alleen appelazijn met solé en over een maand weer zo'n tweedaagse reiniging?

wow, wat een stenen, bij mij meestal wat gruis (onverteerd eten? misschien ook) en veel van die kleine groene bolletjes

Heksje,

Van een leverreiniging kun je ook emotioneel reinigen, dus angstig en verdrietig kan ook allemaal voorkomen, en andere emoties.

Lia

Ja Tanja, daar lijkt het wel op. Eigenlijk nu al een paar keer achter elkaar. Hoera, dan gaat het goed :mrgreen: (mr. green lijkt ook wel een galsteentje :D )

Je hebt gelijk Lia dat je van reinigen emotioneel raakt. Als ik daar midden in zit dan vergeet ik dat altijd :? Ik heb een zwaar jaar achter de rug en daarom vroeg ik me eerst ook af of het wel zo verstandig is om nu een reiniging te doen. Eigenlijk zou ik mezelf dan goed moeten voeding, maar dat ging niet meer. Ik kreeg steeds meer pijn en klachten en daarom dacht ik weer dat ik het juist moest doen. Ik ben altijd bang dat ik het emotioneel niet kan dragen, maar misschien ben ik toch elke keer weer sterker dan ik zelf denk.

Ik snap jouw verwachtingen niet helemaal. Of misschien zelfs je ongemak niet.

Je hebt een slechte nacht schrijf je, want je bent 2 keer wakker geworden. Ik denk dat er vele mensen zijn die zichzelf dit soort nachten wensen! Je gaat een pittig proces in en bent er even wakker van. Ik zie het ongemak niet.

Je leefde gisteren op suiker, suiker en nog eens suiker. Ik vindt het niets gek dat je daar in de nacht een reactie op krijgt dmv hartkloppingen.

Je hebt een vervelende smaak in je mond door opboeren van de mix. Weer snap ik niet waar je je druk over maakt.

Angst en de reiniging, lees het topic maar eens door en kijk wat de ervaringsverhalen zijn.

Waarom heb je je niet eerst ingelezen in de reiniging en wapf? Uit iedere post blijkt dat je vol met angsten zit, maar je gooit jezelf wel compleet in het diepe. Ik snap er persoonlijk weinig van. Lees je in, maak je eigen besluiten. Ik ga echt niet zeggen wat je de komende tijd moet gaan eten. Wie van de drie? Ook niemand anders verwacht ik dat die dat gaat doen. Want jij bent degene die keuzes moet maken die bij jou passen!

Als je denkt dat 1 reiniging DE kentering gaat brengen, ik help je het hopen. Dat je hier voorlopig nog niet klaar mee bent is een veel reëlere verwachting. Dit is een kleine stap naar grote gezondheidswinst, maar toch, een kleine stap. Er zullen nog vele moeten volgen, ook vele reinigingen. En de ene is hels en de volgende is eentje waar je makkelijk doorheen rolt. En alles wat er tussen zit. Kan t niet mooier maken. Makkelijker ook niet :D

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan