Ik snap jouw verwachtingen niet helemaal. Of misschien zelfs je ongemak niet.
Je hebt een slechte nacht schrijf je, want je bent 2 keer wakker geworden. Ik denk dat er vele mensen zijn die zichzelf dit soort nachten wensen! Je gaat een pittig proces in en bent er even wakker van. Ik zie het ongemak niet.
Je leefde gisteren op suiker, suiker en nog eens suiker. Ik vindt het niets gek dat je daar in de nacht een reactie op krijgt dmv hartkloppingen.
Je hebt een vervelende smaak in je mond door opboeren van de mix. Weer snap ik niet waar je je druk over maakt.
Angst en de reiniging, lees het topic maar eens door en kijk wat de ervaringsverhalen zijn.
Waarom heb je je niet eerst ingelezen in de reiniging en wapf? Uit iedere post blijkt dat je vol met angsten zit, maar je gooit jezelf wel compleet in het diepe. Ik snap er persoonlijk weinig van. Lees je in, maak je eigen besluiten. Ik ga echt niet zeggen wat je de komende tijd moet gaan eten. Wie van de drie? Ook niemand anders verwacht ik dat die dat gaat doen. Want jij bent degene die keuzes moet maken die bij jou passen!
Als je denkt dat 1 reiniging DE kentering gaat brengen, ik help je het hopen. Dat je hier voorlopig nog niet klaar mee bent is een veel reëlere verwachting. Dit is een kleine stap naar grote gezondheidswinst, maar toch, een kleine stap. Er zullen nog vele moeten volgen, ook vele reinigingen. En de ene is hels en de volgende is eentje waar je makkelijk doorheen rolt. En alles wat er tussen zit. Kan t niet mooier maken. Makkelijker ook niet