Ik zet de leverreiniging van Heksje er even bij:
Quote:
Ik ben koppig en zet door. De laatste benodigdheden zijn net bezorgd (Ornithine van iHerb). Vanochtend fruitsmoothie gedronken en er staat er nu weer eentje. Ik heb het koud en ben die zoetigheid nu alweer zat (haha, nooit gedacht dat ik dat zou zeggen).
Straks mag ik vanaf 14 uur niets meer hebben en daar zie ik erg tegen op. De boel drukt aardig in mijn zij, dus het zal toch nodig zijn.
Heksje
Lid
Ik heb het koud, maar lijk te zweten, al heb ik het soms heel even ook weer warm. De dorst slaat toe en mijn maag begint te knorren. Helaas mag ik niets. De piep in mijn oren neemt aan volume toe. Pijn in mijn nek en hoofd groeit.
Morgen om deze tijd hoop ik toch wel een heerlijke verwarmende maaltijd achter de kiezen te hebben hoor :mrgreen:
Heksje
Lid
Geen nieuws is goed nieuws, dus als jullie nog niet hard roepen dat ik het vreselijk fout doe of dat er iets fout gaat, dan zal het wel goed gaan. Het is voor het eerst dat ik dit doe (was niet duidelijk hè :wink: ) en ik vind het reuze spannend. Mijn lijf doet vanalles en ik voel me er even niet happy bij. Ik kan niet wachten totdat ik een nacht geslapen heb. Was getekend, mevrouw Ongeduld.
Tanja
Lid
Heksje, je vragen over leverreinigingen even in desbetreffende topic plaatsen helpt ook.
https://www.fatsforum.nl/topic/leverreiniging-vertaling-6
Als je dorst hebt mag je wel gewoon water drinken. Over een uurtje mag je bitterzout :wink: dat helpt soms tegen de honger. Als je je niet goed voelt weet ik niet of je er goed aan doet, maar dat kan alleen jij beoordelen.
Spannend is het vooral de eerste keer voor bijna iedereen. Succes!
Heksje
Lid
Hoi Tanja, je hebt gelijk dat ik mijn gepruttel misschien beter in die andere topics had moeten plaatsen, maar ik wil deze ook niet gelijk al te zeer vervuilen.
Het me niet goed voelen is denk ik ook de spanning. Ik zet nu maar door, want ik heb alleen nog maar fruit op terwijl ik ook geen honger naar wat anders heb. De pijn in mijn zij neemt wel toe, dus ik neem aan dat de reiniging nodig is.
Hè wat een fijn vooruitzicht dat ik straks bitterzout mag. Na diverse berichten hierover gelezen te hebben, heb het vermoeden dat ik er na één slok al gelijk klaar mee ben :wink:
downunder
Lid
het bitterzoutdrankje kan je ook met een rietje drinken, eventueel citroensap toevoegen helpt ook tegen de bittere smaak. Hopelijk neemt de spanning wat af als je leeg gaat lopen.
Verder niet al te veel doen, gewoon wat rustige muziek, wat yoga oefeningen of wat lezen.
Bij mij werkt de grapefruit/olie mix goed tegen de honger.
Heksje
Nu de eerste slokken bitterzoutoplossing. Ha, is dat alles met de smaak? Magnesium ascorbaat smaakt ook vies, en dat krijg ik ook naar binnen. Ik ben al blij dat ik wat mag drinken.
Bedankt voor de tip downunder! Ik verlang nu al naar de grapefruit/olie mix. Deze week heb ik de twee keer (met eidooiers) gehad en die vind ik heerlijk