Heeft iemand van jullie een idee of ik door mijn koffieklysma gisteren ineens ook galstenen aan het verwijderen ben? Ik doe de koffieklysma's eigenlijk tegen de rope parasites en had mijn verhaal ook daar gepost. Ik weet niet zo goed wat ik nu best verder doe omdat ik morgenochtend een belangrijke afspraak heb dus hier nog eens mijn verhaal:
Over de koffieklysma gisteren:
Ik had 's ochtend al vanuit bed mijn bioresonantie gal/leverstenenkorrels genomen en bij het opstaan een halve koffielepel bitterzout genomen (ook als test of ik het kan verdragen als voorbereiding voor een echte darmspoeling of leverreining) voor ik de koffieklysma deed. Deze keer maar 1 ronde van 14 minuten en ik lag ook neer. Duidelijke rope parasieten heb ik toen niet gezien maar wel veel kleinere dingetjes die er waarschijnlijk mee te maken hebben.
Twee uur later zag ik weer heel geel, net als bij de vorige koffieklysma. Wat later moest ik toch naar de wc door het bitterzout en een paar uur later zag ik opeens niet meer zo geel. Normaal trekt dit maar na 1 à 2 dagen weg dus dat viel me al op.
Ik voelde me 's avonds toch weer sterk ontgiften en vanaf het vierde korte waterklysma zag ik ineens 3 gele ronde drijvende dingen, die er vanbinnen het zelfde uitzagen en heel zacht waren. Bij de volgende spoeling had ik er nog veel meer, in totaal wel 10 van 1cm en min. 5 kleinere. Sommige waren iets steviger (zoals een gekookte witte boon ofzo ) maar allemaal dezelfde felgele tot mosterdgele kleur. Ook kwam er veel parasietenmateriaal mee maar niets groter dan een paar cm.
Waren dit soms galstenen?!
Zou het kunnen dat ze zo zacht waren omdat dit mogelijk niet zo oude stenen waren en het appelazijn/citroenwater/kombucha/bioresonantiekorrels ze wel zachter maken??
Ik voelde net ook mn lever weer, soms ook steken, dus heb weer wat bitterzout genomen. Hoop dat dit geen kwaad kan, een half uur na mijn middageten. Ik ben een beetje voorzichtig met het bitterzout omdat ik snel hartkloppingen krijg door te ontgiften, dus andere tips zijn ook welkom
Ik denk dat ik zo ook maar weer een waterklysma ga doen.