Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
100 pagina's, KKZ's bericht was bericht 3000!

Je mag alles eten Dan. En op de eerste keer na gebruik ik niets meer aan "appel" (sap/azijn en dergelijke) voor de zuivering.

Maar probeer de appelazijn.

Dit item leeft wel met zoveel berichten hè :D

Voor mij is het nu twee weken geleden dat ik mijn eerste milde leverreiniging heb gedaan en sindsdien zit ik emotioneel in een behoorlijke rollercoaster. Het aparte is dat mijn ontlasting nog steeds heel licht van kleur is (ik zeg al dat ik geen lampje meer aan hoef te doen op het toilet :lol: ) Zal ik nu nog steeds aan het ontgiften zijn dankzij de voeding?

Ik weet eerlijk gezegd ook niet een juiste dosering van de malaat.

Maar duur, ach, ik heb het al, dus gebruik ik het.

2 maal per dag een halve theelepel in water, dat maakt al een behoorlijk zuur en wit troebel watertje... :-)

Vorige keer geen stenen gehad en zeer moeilijk kwam alles op gang met het bitterzout.

Ik hoop dat het nu beter zal gaan.

Maar waar kan je de appelazijn halen? Bij de natuurwinkel?

Alexandra, ik hoorde dat voedsel met dierlijke eiwitten en vetten beter niet gegeten kunnen worden?

Ze zouden het gal harder maken of de lever meer laten werken?

Maar je mag dus alles eten, dat is dan wel weer prettig.

ja natuurwinkel of een biologische drogist (dat is de t-uinen niet) ik heb deze http://www.biologischemarkt.nl/inde...;pID=520&zenid=jt2qosrftcvde7vq76li9ufar0 maar dan ergens anders gekocht. Magnesium malaat is een prima bron voor magnesium maar appelazijn zou ik er wel apart bij nemen en is altijd wel handig en het kan zeker werken om de leverstenen op gang te brengen en is goed voor je maagzuur. De leverreiniging zelf breng je niet opgang met appelazijn.

Andreas Moritz was een veganist en daarom raad hij ook geen dierlijke eiwitten en vetten aan. Over het beste eetpatroon zat hij er naast maar daarom is het niet nodig om zijn leverreiniging meteen weg te wuiven als onbruikbaar.

Ik heb weer een leverreiniging gedaan. Ik had geen stenen. Wel weer een mooiere huid, dus het heeft wel wat gedaan.

Het wordt voor mij echt een probleem om bitterzout naar binnen te krijgen. Wat is dat ontzettend vies! Dit is mijn 3e reiniging, maar het is echt bijna niet binnen te houden. Ik krijg scheuten kippenvel en overgeef neigingen.

Hebben jullie dat ook zo? Zelfs met een citroenmix heb ik dit probleem.

Ik neem aan dat het er om gaat dat je bitterzout binnen krijgt. Misschien zijn er andere oplossingen om de bittere smaak te neutraliseren?

Ja, ik ging er ook van kokhalzen. Ik dronk het met een rietje. Rietje linksachterin mijn mond en dan gaat het vaak wel. Andere optie is capsuleren. Werkt ook. Alleen moet je er dan 15 per keer (60 per reiniging dus) en dat is wel veel.

Wisselend. Ik heb altijd wat meer last van mijn psyche als mijn darmen te veel dwarsliggen (ik ben er uit eigen ervaring van overtuigd dat de hersen-darm-as bestaat!). Dat is op dit moment het geval. Hoewel maag en darmen zich redelijk rustig houden, gaat er in mijn hoofd van alles niet zoals het hoort te gaan. Naast mijn (ex-)eetstoornis heb ik nog 4 andere etiketjes opgeplakt gekregen en die spelen meestal allemaal tegelijk op. Zoals nu dus. In ieder geval kan ik mijn lijf op het moment redelijk rustig houden met gelatine en voorzichtig eten. Ik probeer ook echt geen nieuwe dingen en hoewel ik last heb van galstenen, durf ik ook echt even geen reiniging meer te doen. Beetje pappen en nathouden en voor de rest wachten tot de rust in mijn hoofd weer wat is teruggekeerd.

Quote:
Het wordt voor mij echt een probleem om bitterzout naar binnen te krijgen. Wat is dat ontzettend vies! Dit is mijn 3e reiniging, maar het is echt bijna niet binnen te houden. Ik krijg scheuten kippenvel en overgeef neigingen.

Ik heb het ook gehad, ik deed er ook altijd een lepel palmsuiker bij om het achter over klok baar te maken. Ik heb het laatst weer een keer genomen omdat er iets vast zat en toen had ik er helemaal geen moeite mee. Het verschil is dat ik nu meer gal produceer omdat ik Zweeds kruidenbitter neem. Mijn lever was als een tijd steenvrij, maar ik produceerde toch weinig gal en sommige andere mensen zijn nog niet steenvrij en produceren al wel veel gal en poepen groen. Er zijn dus meer punten waarop je lever het niet goed kan doen en die werken dus gedeeltelijk onafhankelijk van elkaar. Ik zou dus iets van leverkruiden proberen en daar minstens een paar dagen van te voren mee beginnen.

Ik heb laatst een milde leverreiniging gedaan en deed in het olie/eigeel/grapefruitmengsel een beetje bitterzout erbij. (een puntje op een theelepel) Maar waarom zou er niet veel meer in kunnen? Misschien een idee om het in dit mengsel te doen?

@Kklz: jij klinkt steeds erg positief over dat Zweeds kruidenbitter. Het lijkt me ook wel iets voor mij, aangezien ik de grote L&G zuiveringen een tijd niet kan doen. Ga het bestellen bij de volgende lading Iherb producten.

Heeft iemand van jullie een idee of ik door mijn koffieklysma gisteren ineens ook galstenen aan het verwijderen ben? Ik doe de koffieklysma's eigenlijk tegen de rope parasites en had mijn verhaal ook daar gepost. Ik weet niet zo goed wat ik nu best verder doe omdat ik morgenochtend een belangrijke afspraak heb dus hier nog eens mijn verhaal:

Over de koffieklysma gisteren:

Ik had 's ochtend al vanuit bed mijn bioresonantie gal/leverstenenkorrels genomen en bij het opstaan een halve koffielepel bitterzout genomen (ook als test of ik het kan verdragen als voorbereiding voor een echte darmspoeling of leverreining) voor ik de koffieklysma deed. Deze keer maar 1 ronde van 14 minuten en ik lag ook neer. Duidelijke rope parasieten heb ik toen niet gezien maar wel veel kleinere dingetjes die er waarschijnlijk mee te maken hebben.

Twee uur later zag ik weer heel geel, net als bij de vorige koffieklysma. Wat later moest ik toch naar de wc door het bitterzout en een paar uur later zag ik opeens niet meer zo geel. Normaal trekt dit maar na 1 à 2 dagen weg dus dat viel me al op.

Ik voelde me 's avonds toch weer sterk ontgiften en vanaf het vierde korte waterklysma zag ik ineens 3 gele ronde drijvende dingen, die er vanbinnen het zelfde uitzagen en heel zacht waren. Bij de volgende spoeling had ik er nog veel meer, in totaal wel 10 van 1cm en min. 5 kleinere. Sommige waren iets steviger (zoals een gekookte witte boon ofzo ) maar allemaal dezelfde felgele tot mosterdgele kleur. Ook kwam er veel parasietenmateriaal mee maar niets groter dan een paar cm.

Waren dit soms galstenen?! :D

Zou het kunnen dat ze zo zacht waren omdat dit mogelijk niet zo oude stenen waren en het appelazijn/citroenwater/kombucha/bioresonantiekorrels ze wel zachter maken??

Ik voelde net ook mn lever weer, soms ook steken, dus heb weer wat bitterzout genomen. Hoop dat dit geen kwaad kan, een half uur na mijn middageten. Ik ben een beetje voorzichtig met het bitterzout omdat ik snel hartkloppingen krijg door te ontgiften, dus andere tips zijn ook welkom :-) Ik denk dat ik zo ook maar weer een waterklysma ga doen.

Zachte geelgroene bolletjes, dat zouden weleens gal/leverstenen (of zeepbolletjes ;) ) kunnen zijn Sam. Misschien door die bioresonatie korrels, misschien door de koffieklysma, wie zal het zeggen. Weg is weg. Bitterzout na de maaltijd is niet echt bevorderlijk voor de spijsvertering, maar als het je van je pijnklachten afhelpt. Zou ik niet dagelijks gaan doen. Fijn dat de gele kleur vlotter wegtrekt.

Hoi San, ik ben er ook wel positief voor maar het lost mijn andere problemen niet op. Het zorgt er alleen voor dat ik meer gal produceer en dat was toch wel te weinig (ik had al een tijd niks bruins in de wc gezien). En daardoor kan ik beter ontgiften en ben ik niet zo depri. Dus als jij genoeg gal produceert weet ik niet of ik het zou doen je lever moet het wel ergens vandaan halen. Ik heb al leverreinigingen gedaan en er kwamen geen stenen meer uit en ik heb er ook nooit last van gehad tijdens of na de reinigingen. Ik ben er wel heel tevreden over maar ik zie het niet als een wondermiddel.

Ik wilde gewoon zeggen dat ik denk dat je ook beter bittere stoffen kan hebben als je meer gal produceert ook al zijn die bittere stoffen er zelf ook voor om meer gal te produceren.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan