Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Hoi Tanja,

Bedankt voor je snelle reactie! Doordat mijn gele kleur gisteren zo snel wegtrok denk ik inderdaad dat het galstenen waren. Nu zie ik weer duidelijk geler dus wie weet zit de volgende lading al klaar voor een echte leverreiniging. Op dit moment lijkt de pijn aan mijn lever weer wat weggetrokken dankzij het bitterzout. Hopelijk blijft het zo en kan ik even uitrusten na al dat ontgiften. En daarna weer verder :-)

Jij ook veel succes!

Hoi Sam, als je morgen-ochtend een belangrijke bespreking hebt zou ik verder niets meer doen met klysma,s. Stel dat de darmen nog blijven na-werken dan heb je morgen misschien een WC probleem.

Dank je Pinklady!

Voor de mensen die bitterzout niet kunnen verdragen door de maagpijn:

Kan het zo zijn dat je bitterzout wel verdraagd als je een gevulde maag hebt? Ik heb aardig wat bitterzout naar binnen getikt ivm koliekaanvallen en regelmatig bewust eerst gegeten en daarna snel t bitterzout er achter aan. Dus even los van de leverreiniging.

Bijna een droomreiniging :D

Alle bitterzout zonder problemen of aversie naar binnen. De oliemix helemaal opgedronken en eigenlijk gelijk in slaap gevallen. Na een uur het extra kussen even weg gehaald en ik werd om 5.45 uur wakker en ben opgestaan.

Enige minpuntje, er verschijnen vooral weer grote stenen. Zeker een centimeter groot. Ondanks de vele reinigingen lukt het maar niet om schoon te worden. Ik ga het voor nu verder los laten. Ik ervaar geen last meer van mijn lever/galblaas. Er is voldoende herstel en voorraad voor mijn lever om pijnloos te functioneren. Ik denk dat ik me richt op een reiniging om de 3 maanden, dus minimaal 4 keer per jaar. En ooit, ooit ben ik schoon!

Laatst, zonder opzet, 48 gevast. Iedere keer als ik trek kreeg was ik in de auto en had ik niets bij de hand. En thuis vergat ik vervolgens weer te eten omdat mijn lichaam het niet aangaf. Wat een verschil met nog maar een jaar geleden. Toen kon ik nog niet 2 uur zonder vet en had ik minimaal een halve liter melk bij me, waar ik ook ging.

@Alexandra het kan er maar beter weer uit zijn! En fijn dat het een droomreiniging was. Lijkt mij geen verkeerd plan hoor om het om de 3 mnd te doen. Mijn belangrijkste indicator is pijn (in m'n schouders dan) en gevoel van vast zitten (qua spijsvertering).

Fijn dat je een mooie reiniging hebt gehad Alexandra! Ik ga aankomend weekend voor het eerst een (tweedaagse) reiniging doen en vind dat best spannend. Je positieve woorden voor pinklady een paar maanden terug heb ik zojuist gelezen, zo weet ik een klein beetje wat voor scala aan emoties vrij kan komen. Bedankt daarvoor!

Succes Tamara!

Pijn wilde ik voor zijn Downunder. Als je zoveel pijn als mij hebt gehad in dit gebied, dan wordt je wat voorzichtig als je weet hoe pijnvrij te blijven.

Gisteren prima dag verder! Maar vanochtend... Nog nooit zoveel stenen de volgende dag in de pot gezien! En het waren er meer dan gisteren. Ik heb gisteren alleen een liter melk gedronken na de reiniging. Wilde gelijk starten met een melkkuur. Doet me goed geloof ik :)

Hebben hier ook mensen ook succes en/of vorderingen gemaakt met kleurverlies in het gezicht met hulp van een leverreininging?

Ik doel hier ook de rode neus en de gele paarse kleur onder de ogen? Ben benieuwd...

Hoi!

Gisteren en vandaag heb ik de grote leverreiniging, voor de tweede keer, gedaan. Ik had er zin in en heb alles goed voorbereid. De eerste keer heb ik niets anders in de wc gezien dan een beetje gruis. Deze keer heb ik wel een paar echte gezien (1 cm) en heel veel gruis. De volgende keer is er vast nog meer. Als ik nog meer werk aan loslaten, dan kan ik vast ook beter ontgiften.

Maar, nu een vraag. Vanochtend nadat ik het laatste bitterzout ingenomen had, kreeg ik een heel rare aanval. Ik had het gevoel onwel te worden. Ben even gaan liggen op de bank, maar ik was bang alles eruit te gooien, van boven of beneden, dus snel naar de wc gegaan en daar kreeg ik een koortsaanval. Extreem (koud) zweten in mijn gezicht, spierwit en erg tintelende handen. Er kwam alleen maar gal uit met een beetje gruis, maar verder geen stenen. Daarna voelde ik me iets beter. Na een glas kefir gedronken te hebben, ging het redelijk. Wat is er gebeurd vanochtend? Zijn er meer mensen met deze ervaring? Ik heb veel gelezen en gezocht (via Google zoeken op WestonPrice.nl), maar geen dergelijke ervaring gevonden.

Alvast hartelijk dank!

Jawel, ook al eens bijna onwel geworden, noem het mijn badmat-momentje, omdat ik daar meestal terecht kwam, bij mij altijd om 1.00 s'nachts, misselijk, koud zweet en slap. Duurt nooit lang, gaat vanzelf weer over en heb er de laatste keren geen last meer van gehad, eigenlijk alleen de eerste paar keren, soort heftige ontgiftingsreactie heb ik het op gegooid.

Fijn dat je een goed resultaat had.

Morgen gaat het gebeuren, mijn eerste leverreiniging (die van Hulda Clark). Ben erg benieuwd en heb alles al in huis. Maandag ben ik begonnen met eetlepels appelazijn in een glas water. Dat zet al iets in gang. Zo fijn als vanmorgen heb ik nog nooit een toilet bezocht ;-) Is het ook zinvol om morgenochtend ook nog appelazijn te drinken?

Bij die van Morritz drink je de ochtend van de reiniging nog een liter appelsap/water met appelazijn na het opstaan, bij Clark niet. Succes morgen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan