Hoi allemaal,
Morgen zaterdag op zondag, ga ik na lange tijd ook een reiniging doen.
De laatste is al veel te lang geleden en die ging ook niet zoals het zou moeten.
Ik heb tot 02:00 uur op het toilet gezeten omdat het niet op gang kwam.
Ook leverde het totaal geen resultaat.
Nu hoop ik dat het beter zal gaan.
Wat wordt er door juliie zoal gegeten als laatste maaltijden?
Ik heb niet de hele week de appelazijn genomen omdat ik het en weleens vergat, en omdat ik net als nu, er misselijk van werd. ik wisselde het af met magnesium malaat.
Daarnaast vind ik het best heftig naast de bijnieruitputting.
Maar ik wil het erg graag doorzetten, er zijn teveel klachten die ik niet zo 1,2,3 weet op te lossen.
Maar 1 ding is zeker, er kwamen de eerst 2 kuren stenen mee en best veel, dus ze zitten er wel degelijk.
Heeft iemand tips aangaande de moeilijke stoelgang als je met het bitterzout start?
groet,
Dan
Morgen zaterdag op zondag, ga ik na lange tijd ook een reiniging doen.
De laatste is al veel te lang geleden en die ging ook niet zoals het zou moeten.
Ik heb tot 02:00 uur op het toilet gezeten omdat het niet op gang kwam.
Ook leverde het totaal geen resultaat.
Nu hoop ik dat het beter zal gaan.
Wat wordt er door juliie zoal gegeten als laatste maaltijden?
Ik heb niet de hele week de appelazijn genomen omdat ik het en weleens vergat, en omdat ik net als nu, er misselijk van werd. ik wisselde het af met magnesium malaat.
Daarnaast vind ik het best heftig naast de bijnieruitputting.
Maar ik wil het erg graag doorzetten, er zijn teveel klachten die ik niet zo 1,2,3 weet op te lossen.
Maar 1 ding is zeker, er kwamen de eerst 2 kuren stenen mee en best veel, dus ze zitten er wel degelijk.
Heeft iemand tips aangaande de moeilijke stoelgang als je met het bitterzout start?
groet,
Dan