Goedemorgen,
Sam, de parasiet die ik een onderkomen biedt is de blastocystis hominis.
Ook van deze parasiet is weinig te vinden maar wat wel bekend is is dat hij omschreven
wordt in de algemene geneeskunde als niet pathogeen, wat zoveel wil zeggen als dat hij geen problemen geeft.
Dat is dus grote onzin. Want sinds ik met dit rondloop heb ik deze klachten die ook omschreven worden in bepaalde bronnen. Waaronder het kenmerk van een opezette buik.
Ik heb dus een bierbuik XL. Voor de constatering had ik deze ook niet.
Ik heb hem ongeveer 7 jaar geleden opgelopen door vervuild water. Ik was in het bezit van aquaria waarvan ik een aantal zieke vissen had. Deze hadden parasieten en werden hier voor behandeld maar overleefden desondanks dit niet.
Het probleem met deze parasiet is dat hij overleefd in je lichaam doordat hij in verschillende stadia voorkomt in je lijf. hij kapselt zich in. De zogenaamde cyste.
Nu ben ik er achtergekomen dat 1 middel is dat uitstekend schijnt te werken want dit middel doordringt de celwand van de cyste, in tegenstelling tot enig ander middel.
Het is dus in staat om alles op te ruimen.
Maar daar snij ik meteen mijn probleem aan, bij verkeerde dosering kan het mij ook opruimen :?
Als de dosering te hoog is dan zijn de stoffen zo sterk dat het gif ook voor de mens te link wordt.
Ik noem het gif omdat het de parasieten doodt, maar in werkelijkheid is het een werkzame stof die in het afkooksel van de plant voorkomt.
Mijn probleem is dus dat ik niet heb gevonden tot nu toe wat een juiste dosering zou kunnen zijn. Zeker als je in ogenschouw neemt hoe de conditie van de persoon is waarvoor het aangewend wordt.