Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Kleine update: grapefruit mengsel met olijfolie vond ik lekker. Verder nog weinig spannends te melden. Ga nu proberen te slapen. Tot morgen!

Volgens mij heeft bijna iedere apotheek klysma set in huis. Misschien drogist ook wel.

Gewoon een paar in de buurt opbellen. Hoop dat je succes hebt.

Goedemorgen,

Sam, de parasiet die ik een onderkomen biedt is de blastocystis hominis.

Ook van deze parasiet is weinig te vinden maar wat wel bekend is is dat hij omschreven

wordt in de algemene geneeskunde als niet pathogeen, wat zoveel wil zeggen als dat hij geen problemen geeft.

Dat is dus grote onzin. Want sinds ik met dit rondloop heb ik deze klachten die ook omschreven worden in bepaalde bronnen. Waaronder het kenmerk van een opezette buik.

Ik heb dus een bierbuik XL. Voor de constatering had ik deze ook niet.

Ik heb hem ongeveer 7 jaar geleden opgelopen door vervuild water. Ik was in het bezit van aquaria waarvan ik een aantal zieke vissen had. Deze hadden parasieten en werden hier voor behandeld maar overleefden desondanks dit niet.

Het probleem met deze parasiet is dat hij overleefd in je lichaam doordat hij in verschillende stadia voorkomt in je lijf. hij kapselt zich in. De zogenaamde cyste.

Nu ben ik er achtergekomen dat 1 middel is dat uitstekend schijnt te werken want dit middel doordringt de celwand van de cyste, in tegenstelling tot enig ander middel.

Het is dus in staat om alles op te ruimen.

Maar daar snij ik meteen mijn probleem aan, bij verkeerde dosering kan het mij ook opruimen :?

Als de dosering te hoog is dan zijn de stoffen zo sterk dat het gif ook voor de mens te link wordt.

Ik noem het gif omdat het de parasieten doodt, maar in werkelijkheid is het een werkzame stof die in het afkooksel van de plant voorkomt.

Mijn probleem is dus dat ik niet heb gevonden tot nu toe wat een juiste dosering zou kunnen zijn. Zeker als je in ogenschouw neemt hoe de conditie van de persoon is waarvoor het aangewend wordt.

Goedemorgen!

Ik heb m'n eerste kuurtje achter de rug en ik moet zeggen: het is me meegevallen. Ik heb een rustige nacht gehad waarbij ik goed kon slapen. Normaliter slaap ik op m'n zij. Dat heb ik nu niet gedaan omdat ik dan ik het gevoel had dat er iets omhoog kwam. Dus dan maar rustig liggen op m'n rug. Rond 4 uur heb ik de toilet bezocht en had ik diarree. Hierbij viel ik bijna flauw (heb ik vaker, ook als ik ''gewoon'' diarree heb), maar gelukkig ging dat gevoel voorbij. Daarna weer gaan slapen. Zojuist ook de toilet bezocht, toen kwam er veel water uit.

Ik voel me nu ook best prima, totaal (nog?) niet ziekig. Wel heb ik heel veel zin in gebakken eieren :D

Als iemand een winkel weet in de regio Rotterdam of Dordrecht waar je een klysma set kan kopen, ik red het niet meer om online te bestellen. Die is niet op tijd hier.

Ik heb er niet op tijd bij stil gestaan eerlijk gezegd en anders helaas.

Nee, deze ken ik niet Heb hem bekeken nu, maar, ook daar vnd ik niet het antwoord dat je nodig hebt.

Ook niet het middel dat ik gevonden heb wordt daar niet genoemd.

Maar misschien kan ik het eens aan haar voorleggen.

Succes vanavond Dan! Straks je 2e kopje bitterzout!

Ik heb vandaag een gespannen, opgezette buik. De krampjes worden nu ook beter voelbaar, en ik ben wel 20x naar de wc geweest vandaag. What's up?

Was al eerder begonnen met bitterzout. Om 16.30 uur ipv 18.00 uur maar zelfs nu nog geen resultaat. Ik heb express vervroegd omdat het vorige keer ook al zo ging en ik tot erg laat niet naar het toilet moest.

Wel een erg opgezette buik en kramp. Hoop dat het beter gaat zo anders geen olie drinken straks :cry:

Waarom geen olie drinken? Extra glas bitterzout erin om 21.00 uur en om 22.00 uur de mix. In t ergste geval zit je de hele nacht op de wc. Shit happens :lol:

Omdat het nu pijnlijk is, het zit vol. Ik heb nu al 3 glazen op en er gebeurt niets.

Als ik dan nog 1 glas en de olie neem lijkt me niet echt goed.

Dus helemaal geen ontlasting, en daarna de olie en daarna ben je gaan slapen?

Ik heb altijd het idee gehad dat het noodzakelijk moet zijn om eerst leeg te zijn (of in ieder geval wel gedeeltelijk) voor je de olie neemt.

Heb ik dat dan verkeerd begrepen.

Klopt, geen ontlasting tot 4 uur. Mbt het leeg zijn vor het olie mengsel kan ik je helaas niet helpen, daarvoor weet ik er te weinig van af. Misschien heb je wel gelijk, maar ik vertel alleen hoe het bij mij ging.

Dan, ik ken persoonlijk 2 mensen die altijd pas de volgende ochtend naar de wc kunnen. Zo staat het wel in het protocol (dat je ontlasting moet maken van tevoren) dus je hebt het niet verkeerd begrepen. Uiteindelijk maak je hierin zelf een beslissing, Geen stress en succes!

Ideaal is dat je "leeg" bent voordat je gaat slapen. Maar ja, wat is ideaal? Genoeg "horrorverhalen" kan je hier teruglezen. Heb het ook weleens gehad dat het pas om 22.00 uur loskwam. Geloof me, ben ik echt niet leeg om 22.10 uur.

Belangrijkste in mijn ogen is dat je 20 minuten stil ligt, maar ook dat is geen hard gegeven. Ook een aantal keer gehad dat ik na een paar minuten toch echt op de emmer moest gaan zitten! (heb geen wc boven)

Ik zou de voorbereiding niet verloren laten gaan en zelf doorzetten. Volgende keer heb je een klysmaset in huis en kan je jezelf leeg spoelen. Als je net zo loopt te tobben met die set als dat ik dat doe, dan laat je dat ook al snel achterwege ;)

Boter na de vis dit bericht. Toen ik het typte was het nog ruim voor 22.00 uur. Nu is het al bijna 22.30 uur. Telefoon ging tussendoor.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.546
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan