Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Dat is lekker verwarrend :p kom ik beneden voor een bezoekje aan het toilet, lees ik eerst op mijn wekker

dat het 05:58 is, op de box van de tv staat 04:58 .. Omdat ik natuurlijk zo weer een lekker glaasje mag wilde ik zeker weten wat de oude

niet verzette tijd is en keek ik op mijn mobieltje en daar stond vrolijk 06:58.

Valt toch wel zwaar zo'n mixje :D

Heeft iemand de ervaring dat de werking van het bitterzout minder wordt naarmate het ouder wordt/ je het langer hebt? Ik heb deze pot sinds 2010. Het is tot augustus dit jaar houdbaar.

Omdat ik slechts een tiental steentjes vond ter grootte van ongekookte quinoa korrels, of speldenknopjes.

Of misschien is het omdat ik de 2 eerste reinigingen met appelsap heb gedaan, en nu met magnesium malaat afgewisseld met appelazijn (niet iedere dag en geen liter per dag omdat ik van de appelazijn misselijk van werd)dus dat de werking minder is als voorheen.

wie heeft soortgelijke ervaring

Kan me niet voorstellen dat er überhaupt een houdbaarheidsdatum verbonden is aan bitterzout. Ook de hoeveelheid appelazijn lijkt me geen echt punt, omdat ik en ook Alexandra niet altijd aan de liter hoefde te komen voor goed resultaat. Ik denk eerder dat het hele loslaten thema bij jou speelt als de ontlasting zo laat op gang komt, maar dat kan jij beter beoordelen.

Dat van die houdbaarheidsdatum weet ik niet maa het staat er op.

Maar van het loslaten zou je heel goed gelijk in kunnen hebben.

Dit is een onderwerp waar ik niet verder mee kom omdat ik het tot nu toe niet begrijp maar wel in wil verdiepen hoe.

Dank voor je bericht Tanja :!:

Ik geloof ook niet in een houdbaarheidsdatum voor bitterzout. Het is een verplichte actie die moet gebeuren, maar ik zou er niet eens aan denken om daar naar te zoeken op de verpakking.

Loslaten en perfectionisme. Hand in hand met bijnieuruitputting. Alles moet goed en beter gaan. Maar niet 1 reiniging is hetzelfde. Waar ik de afgelopen reinigingen steeds minder stenen en kleiner had, had ik afgelopen keer wat flinke witte bonen er tussen zitten. Er is geen pijl op t trekken. Je lichaam gooit eruit wat op dat moment kan en dat is het belangrijkste, beter eruit dan erin!

Bij mij komt het meestal ook pas de volgende dag eruit. Ik gebruik zelf bitterzout van Jacob hooy.

Ik heb het vermoeden dat er verschil zit in de merken bitterzout, de een werkt krachtiger als de ander.

Ik denk dat t helemaal niet uitmaakt welk bitterzout je neemt, maar dat velen van ons dusdannig verkrampt zijn dat je gewoonweg kilo's nodig hebt om de sluizen open te gooien.

Dat denk ik ook, bitterzout is bitterzout, wordt niet slecht, zit geen verschil in merken, is gewoon MgSO4. Maar misschien zit ik er wel helemaal naast hoor.

En de ene keer zit je meer verstopt/heb je meer moeite met loslaten dan de andere keer.

Hallo allemaal.

Mijn vriend en ik hebben afgelopen weekend onze 3e leverreinigskuur gedaan.

Er kwamen, net zoals voorgaande keren heel veel 'stenen' uit.

Ik bewaarde ze op een schoteltje om mijn moeder, die vandaag langs kwam, het 'bewijs'te laten zien dat het ECHT is.

Maar verdomme nog aan toe..... Wat ik aan trof toen ik het schoteltje pakte..

Mijn grootste steen was lek. Lek?? Ja LEK. Er lag een leeg omhulsel met olijfolie er omheen..

Ik pakte een rietje en prikte de rest van de stenen door.. Ook deze liepen leeg..

Oftewijl.. Genaaid! Het is onzin! En wat voel ik me er zuur door. Want ik wilde en hoopte dat het echt zou zijn!

Dat het echte stenen waren die mijn lichaam eindelijk verlieten.

Ik heb voor ik er aan begon sceptisie forums gelezen en er werd verteld dat de olijfolie

verzeept in je galkanalen en dat de grapefruitsap de stenen een mooi groen geel kleurtje geeft. En dat de stenen in 1 of ander lab onderzocht zijn en dat dat het resultaat was.

Ik heb persoonlijk een grafhekel aan het woordje sceptisch. Ik wil altijd blanco iets zelf ondervinden.

Alle keren had ik een wow gevoel. Wat heb ik door de jaren ontwikkeld in mijn lichaam??

Aan de andere kant spookte het ook door mijn hoofd dat het misschien 1 of andere chemische reactie zou kunnen zijn in mijn galblaas, lever of whatever.

Maar ik hoopte dus het eerste.

Dit is zo'n dooddoener!!

3 keer voor niks!

En misschien dat het laxeren en het spoelen van je darmen en galkanalen wel reinigend werkt hoor.

Een soort detox zegmaar.

Maar deze stenen zijn geen stenen. Ik zag het zelf met eigen ogen.. En ik ben heel erg teleurgesteld... maar wel blij dat ik de waarheid weet.

Tsjonge Bambi, bedankt zeg, zitten we hier al 104 pagina's uit onze nek te lullen, maar nu weten we de waarheid.

Sjonge Tanja,

Whatever.

Heb het ook niet voor piet snot 3 keer gedaan.

Zie ook niet expres dat er olijfolie uit mijn grootste steen is gedropen.

Hoe denk je dat ik me voel dan?

Kun je wel zo achtelijk reageren, maar ik mag hier mijn ervaring delen.

Dit is mijn ervaring HELAAS.

En dat die jou blijkbaar tegen je haren in strijkt is niet mijn probleem.

Fijn toch, Bambi? Dan kun je de olijfolie nog een keer gebruiken. Bijvoorbeeld voor de volgende reiniging of gewoon in de keuken.

Is dit een kleuterforum ofzo?

Of is het stoer om expres onredelijk te reageren?

Triest, maar het zegt gelukkig meer over jullie.

Bij deze dan het verzoek aan zoveel mogelijk mensen om de stenen op te vangen en te kijken of ze door te prikken zijn en of daar dan olie in zit. Ik ben heel benieuwd. Ik heb zelf nog geen reiniging gedaan, ik hik daar een beetje tegenaan. Maar het verhaal van de ingekapselde olijfolie had ik ook al ergens gelezen.

Manon

ik heb meerdere reinigingen gedaan, maar dan had ik soms al stenen na het bitterzout maar voordat het drankje met olie ingenomen was, dus in de stenen kon geen olijfolie zitten. Ook zou iedereen dan iedere keer stenen en beetje gelijke stenen moeten hebben als het stenen met olijfolie zouden zijn. en dat is ook niet zo. sommige mensen hebben de ene keer veel de andere keer weinig en de andere keer geen stenen

Oke naja, ieder zijn ervaring dus..

Maar fijn iig dat er ook mensen zijn die wel normaal kunnen reageren.

Wat Manon zegt is wel een goeie voor de mensen die er voor open staan.

Ik heb ze zondagmorgen geproduceerd en kwam er eigenlijk pas een paar uur geleden achter..

Toen waren ze al opgedroogd (van buiten dan)

Dus voor degenen die het willen proberen is het denk ik verstandig om ze eerst ff anderhalve dag ergens op een schoteltje oid te laten drogen.

Misschien zit ik er naast, had ik geen goeie oogst, weet ik veel.

Weet alleen wat ik heb gezien en dat het overeen komt met een stuk wat ik heb gelezen.

Als ik Sheila's verhaal weer lees heeft zij hele andere ervaringen.

Ik vind het persoonlijk goed om ervaringen aan te horen en dingen zelf te ervaren en dan conclusies te trekken..

Ipv kortzichtig op een kinderachtige manier gelijk brullen dat iets niet kan of niet waar is. En zich gelijk aangevallen voelen.

Ik krijg al lang geen stenen meer los ook niet met het olijfolie mengsel. Ik heb nog een paar keer een reiniging gedaan omdat ik vond dat er nog wat uit moest komen, maar er komt echt niks meer uit. En ik heb ze toen ik nog wel reinigingen deed ook voor het olijfolie mengsel gehad.

Verder Mike is hier al een paar keer op ingegaan ik plaats hier een link naar een van die posts: https://www.fatsforum.nl/topic/leverreiniging-vertaling-6/page/24#post-27490

Deze uitleg en onze paar ervaringen hierboven laten al genoeg zien dat de stenen wel bestaan. Het maakt toch niet uit dat ze leeg kunnen lopen? Ze kunnen nog steeds in de weg zitten, de buitenkant is wel hard. En ik heb ook altijd gelezen dat de groene niet harde stenen, jonge stenen zijn die nog niet zijn uit gehard. Ik heb ze nooit opgevangen maar ik heb toen wel veel kleine steentjes (1-1,5 mm) hard horen vallen in de wc-pot (en ze klonken massief), al zouden die ook hol zijn en al zouden ze in stukjes verder gaan in je lever dan nog kunnen die veel blokkeren.

Dat soort verhalen zoals dat van jouw komen we ook hier vaker tegen, en Mike heeft daar wel vaker een antwoord opgegeven (niet alleen in de post die ik hier laat zien). Daarom reageerde Tanja ook sarcastisch, voor ons (de mensen die hier al een tijd op het forum zitten en al meerdere reinigingen hebben gedaan) is het namelijk allang duidelijk dat dit wel echt is, niet alleen door Mike zijn uitleg of mensen zoals ik die alle stenen kwijt zijn, maar ook andere mensen die er heel erg van zijn opgeknapt. En nu geen last meer hebben van hun galblaas of nu door een schonere lever beter kunnen ontgiften dan eerst.

Alsof het teveel moeite is om op een vriendelijke en fatsoenlijke manier te reageren.

Nee, het moet gelijk weer sarcastisch. Gelijk in de aanval. Heb niet met dr geknikkerd. Kom op..

Weinig mensen die tegenwoordig nog normaal kunnen reageren. Jammer is dat.

Als ze nou goed hadden gelezen konden ze zien dat ik HOOP dat het wel echt is.

Maargoed, ook dat valt blijkbaar niet mee.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan