Hallo allemaal.
Mijn vriend en ik hebben afgelopen weekend onze 3e leverreinigskuur gedaan.
Er kwamen, net zoals voorgaande keren heel veel 'stenen' uit.
Ik bewaarde ze op een schoteltje om mijn moeder, die vandaag langs kwam, het 'bewijs'te laten zien dat het ECHT is.
Maar verdomme nog aan toe..... Wat ik aan trof toen ik het schoteltje pakte..
Mijn grootste steen was lek. Lek?? Ja LEK. Er lag een leeg omhulsel met olijfolie er omheen..
Ik pakte een rietje en prikte de rest van de stenen door.. Ook deze liepen leeg..
Oftewijl.. Genaaid! Het is onzin! En wat voel ik me er zuur door. Want ik wilde en hoopte dat het echt zou zijn!
Dat het echte stenen waren die mijn lichaam eindelijk verlieten.
Ik heb voor ik er aan begon sceptisie forums gelezen en er werd verteld dat de olijfolie
verzeept in je galkanalen en dat de grapefruitsap de stenen een mooi groen geel kleurtje geeft. En dat de stenen in 1 of ander lab onderzocht zijn en dat dat het resultaat was.
Ik heb persoonlijk een grafhekel aan het woordje sceptisch. Ik wil altijd blanco iets zelf ondervinden.
Alle keren had ik een wow gevoel. Wat heb ik door de jaren ontwikkeld in mijn lichaam??
Aan de andere kant spookte het ook door mijn hoofd dat het misschien 1 of andere chemische reactie zou kunnen zijn in mijn galblaas, lever of whatever.
Maar ik hoopte dus het eerste.
Dit is zo'n dooddoener!!
3 keer voor niks!
En misschien dat het laxeren en het spoelen van je darmen en galkanalen wel reinigend werkt hoor.
Een soort detox zegmaar.
Maar deze stenen zijn geen stenen. Ik zag het zelf met eigen ogen.. En ik ben heel erg teleurgesteld... maar wel blij dat ik de waarheid weet.