Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Weet een van jullie of je de citrusvruchten kan vervangen voor iets anders zuurs? Ik merk dat ik van citroen en grapefruit een overgevoeligheidsreactie krijg (keelpijn en deze gaat ook dicht zitten/opzwellen).

Overdag maak ik de fruit smoothy die op Poekie haar site staat. Daar zit ook weer die citroen en grapefruit in. Kan ik in deze smoothy ook alleen zure appels of zure bessen doen. Heeft iemand daar ervaring mee?

Beer, is het dichtzitten van de keel niet een ontgiftigingsreactie? Ik weet het niet zeker, hoor!

Ik heb zaterdag reiniging 7 achter de rug. Weer een mooie oogst. Net even het verhaal van Bambi zitten lezen. Ik had al om 2 uur steentjes uitgepoept. Zou wel knap zijn dat mijn gal en lever in 4 uur tijd zulke mooie steentjes kunnen maken?

Ik ben net als Alexandra ook blij dat die sjit eruit is. Ik ben bij levereiniging 4 heel erg ziek geweest naderhand. Ik dacht toen al dat er misschien een steen was blijven plakken (ik doe geen clismaas voor en na). Ik ben echt al in 10 jaar niet zo ziek geweest, waar ik dat vroeger wel 2 keer per jaar was: een week plat met hoge koorts!

Nu doe ik dus altijd de week van te voeren en 2 dagen erna 's ochtends een glas bitterzout nemen. Om de boel lekker door te spoelen.

Volgende keer zal ik ook eens stenen bewaren en kijken wat eruit loopt. Ik heb ze wel eens doormidden gebroken in het toilet, maar dan zijn ze helemaal groen van binnen. Soms zijn we wat bruiner van binnen terwijl de buitenkant dan wel gifgroen was.

Juudje.
Quote:
Misschien is het dan niet je lever waar je mee bezig zou moeten zijn?

Helemaal mee eens, ik sprak hier pas nog met een therapeute over die ook ervaring heeft met deze L&G reiniging, zij zij dat je met 5 tot 8 reinigingen toch echt schoon moet zijn en dat schrijft Andreas ook, 12 op z,n max.

Als er zoveel reinigingen gedaan worden zou er heel wat anders aan de hand zijn en ik zelf kan me dat ook heel goed voorstellen.

Zelf kreeg ik flinke bijnieruitputting na de 4e reiniging en ben op het spoor gekomen van bioresonantie die zeggen ook galstenen te kunnen verwijderen.. Ik ben er pas mee begonnen dus ben benieuwd of na 3 maanden er verandering is in de meting..

Met bioresonantie zijn galstenen niet te verwijderen. Het zijn twee soorten energieen. Stenen zijn materiele aarde-energie en bioresoantie is immateriele hemelenergie. Twee verschillende werelden.

Mike

Ik meen gelezen te hebben dat je vriendin het ook geprobeerd had? Hoelang?

Zonder succes dacht ik hè?

Ik ga het wel zien, ze zeggen er toch echt resultaat mee geboekt te hebben.

Jij hebt het over die bioresonantiekorrels? Allemaal onzin. Kan bio-energetisch wel doorwerken op de lever en galblaas, maar het zal geen stenen verwijderen.

Mike

Ja dat ja, maar dan werkt bioresonantie helemaal niet?? Want bacteriën en chemicaliën wat ze zouden kunnen verwijderen zijn toch ook materieel?

Wat zou er dan volgens jou/jou therapeute aan de hand zijn als er meer dan 5-8 of zelfs 12 reinigingen nodig zijn Maarten? Als er stenen uit de lever blijven komen kan ik me niet echt voorstellen dat die ergens anders hun oorsprong vinden, maar ben benieuwd naar je idee of de ideeën van de therapeut in kwestie.

Dat gaf ze niet, (was niet mijn betrekking en een uurtje is zo om hè) aan maar ik heb op een site (die ik ook in dit topic geplaatst heb ergens) gelezen dat een oorzaak van gal stenen ook kan liggen bij onbalans in gal samenstelling zoiets.

Ik kom bij die therapeute ondertussen niet meer.

Edite: gevonden! Op pagina 100 net boven het midden heb ik een post staan dat ok over over verzadiging van cholesterol en niet gecompenseerd door fosforlipiden schrijft.

Ik kom net dit tegen:

http://stopgalstenen.com/index.html

Wat vinden julie hier van?

Klinkt eerste instantie heel goed, maar ze heeft het ergens in het verhaal wel over gal stenen uit plassen??! :roll:

Kan me niet voorstellen dat er iets nieuws voor ons in dat boekje te vinden is Maarten, commerciële bs. Leverkruiden, leverpakkingen, leverreinigingen, voeding en emotionele&spirituele kant aandacht geven, mag ik even vangen?

Tanja.

Zijn er met kruiden ook galstenen op te lossen? Zo ja, welke?

Idd mike, hier door kreeg ik ook grote twijfels over dit boek,

Quote:
Zijn er met kruiden ook galstenen op te lossen? Zo ja, welke?

Nee, niet dat ik weet al zouden Chanca Piedra thee of Koemis Koetjing helpen bij het bestrijden van de verkalking/stenen. Leverkruiden zoals paardenbloemwortel, artisjok, kurkuma en mariadistel (bitterstoffen) bevorderen de aanmaak van gal en de galstroom en kunnen op die manier bijdragen aan het voorkomen ervan samen met de juiste vetten, maar of ze er echt van oplossen?

Even een hart onder de riem voor de leverreinigers: ik heb anderhalve week geleden mijn 30e leverreiniging gedaan en ik ben echt helemaal schoon. Geen stenen meer! Er komt dus (ooit :wink: ) een eind aan. Mijn huid is er enorm van opgeknapt en ik voel me heel fit. Zijn er nog leverreinigers? Het is zo stil hier.

Ik heb met Pasen mijn laatste leverreiniging gedaan, met succes,(de 4de).

Nu wil ik weer een reiniging plannen, maar ben er wat huiverig voor omdat ik duidelijk ondergewicht heb. Ik weeg tussen 47,5 en 48 kg bij 1,66 lengte.

Wel of niet doen?

Graspieper, ik weet eigenlijk niet wat gewicht met de leverreiniging te maken zou kunnen hebben. Ik val er niet van af. Ben je daar bang voor, of dat je verzwakt?

De vraag wel of niet doen kun je alleen zelf beantwoorden. Voelt het goed: doen. Voelt het niet goed: niet doen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan