Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Het is heel lang geleden, maar vanavond ga ik weer een keer de leverreiniging doen. Ik voel dat mijn galblaas echt dichtzit, dus het wordt tijd. Vind het wel weer spannend na al die tijd, maar we zullen zien :)

Hellen, de appelsmoothie van Mike is iets dat je kunt nemen op de dag van de grote leverreiniging, omdat je dan geen vetten mag eten, maar is niet echt aan te raden als dagelijkse kost. Welke resultaten verwacht je hiervan en hoe kom je daarbij?

Quote:
Succes vanavond Pinklady! hoe valt het bitterzout deze reis?

Dank je, Tanja!

Had mezelf voorgenomen er een hele positieve leverreiniging van de maken, dus ik wilde hier niet aan denken en er verder niet over zeuren, maar ik moet toegeven dat ik me echt helemaal niet lekker voel. Heb echt weer pijn in mijn maag en ben misselijk na twee ladingen bitterzout. Daardoor twijfel ik ook of ik 'm ga afmaken. Ik denk het wel - en ik wacht de twee uurtjes ook nog even af, maar als ik niet het gevoel heb dat ik de mix langer dan vijf minuten ga binnenhouden, dan doe ik het niet. Dan weet ik namelijk wat voor nacht het wordt.

Ben inmiddels al met Sole in de weer om het drukkende gevoel in mijn maag wat te verminderen. Ik denk dat ik zo wat gemberthee maak, in de hoop dat mijn maag wat rustiger wordt (ik hoop dat ik het binnenhoud).

Ik wil zo graag - en dan is dit toch een teleurstelling.

Maargoed, ik hou de moed erin en hoop dat de komende 105 minuten verbetering brengen :)

Het zit er weer op. De ergste pijn in mijn maag zakte enigszins en ik heb besloten om het drankje gewoon te nemen. Uiteindelijk ben ik na de helft gestopt. Over die helft heb ik een kwartier gedaan en toen begon ik echt heel misselijk te worden. Ik ben gaan liggen, ben twee uur lang heel onrustig geweest en toen in slaap gevallen. Ik heb best goed doorgeslapen. Vanmorgen heb ik het wat rustiger aan gedaan en heb ik uitgeslapen.

Toch heb ik al wel drie stenen ter grootte van een rozijn gezien, dus er gebeurt in ieder geval iets.

Wat me trouwens ook opvalt, is dat het bitterzout voorafgaand aan de reiniging erg pijnlijk is, maar het bitterzout 's ochtends een stuk minder belastend lijkt voor mijn maag.

Nou pinklady, dapper doorgezet hoor en ieg niet met je hoofd boven de pot geëindigd. Heb je het gevoel dat je ervan bent opgeknapt?

Ja, ik ben ook wel blij met de manier waarop het geëindigd is: zonder overgeven. Jammer dat ik de rest van het drankje niet wegkreeg, maar so be it.

Opgeknapt voel ik me niet echt, maar ook niet slechter. Was vanavond alleen even heel erg moe, maar dat zou ook kunnen komen doordat ik ook met andere dingen bezig ben.

Mijn plan is om er snel weer één te doen, want ik voel mijn galblaas alweer. Ik kon vandaag ook nog niet zo veel vet hebben als anders na een leverreiniging. Aangezien het nu toch vakantie is, wil ik proberen om er wekelijks één te doen. Met bitterzout ga ik het alleen wel iets anders doen. Ik reageer er heel traag op (eerste ontlasting komt meestal pas de volgende ochtend). De volgende keer wil ik proberen mijn darmen leger te krijgen met Oxy Powder voordat ik aan het bitterzout ga. Dan hoop ik ook met iets minder bitterzout toe te kunnen. Ga er in ieder geval mee experimenteren.

Ik zit nu op me derde dag van de milde leverreiniging. Ik merk er weinig van tot nu toe. Alleen de eerste twee dagen had ik hoofdpijn, gelukkig is dat sinds vandaag weer weg. Ik merk wel dat ik telkens na het nemen van het drankje ('s morgens) dat ik last krijg van dikker slijm achter in de mond. Op een gegeven moment wordt het minder maar nu halverwege de middag lijkt het alsof de holte tussen mijn mond en neus lichtelijk verstopt zit. Herkend iemand dit? Of iemand enig idee waarmee dat te maken zou kunnen hebben?

Vandaag ben ik weer eens aan de beurt voor de leverreiniging.

Louisette, wat hoopte je met de milde te bereiken? Slijm dat loskomt kan ontgifting zijn.

Afgelopen vrijdag mijn 10de leverreiniging gedaan.

Deze keer geen groene stenen aangetroffen!

Mijn huidklachten zijn erg verminderd, maar ik wil niet te vroeg juichen, ik zal een update plaatsen als ik de volgende reiniging heb gedaan over enkele weken.

Volgens Moritz is de boel schoon na 2 reinigingen zonder stenen.

In ieder geval succes voor degene die nog bezig zijn en nog niet klaar zijn ermee, het vergt zeker doorzettingsvermogen!

Hallo,

Ik heb inmiddels ca 25 reinigingen achter de rug maar nog steeds niet schoon en van de lichamelijke problemen af.Ik heb laatst mijn bloed laten testen op b12 gehalte en deze was 236 mol.Dit is niet laag en niet hoog dus ben ik b12 zuigtabletten gaan innemen en tot mijn verbazing heb ik hier veel baat bij.

Dan was dat voor jou lijf kennelijk wel te laag dat gehalte?

Ik heb net mijn 6e reiniging erop zitten...beetje later dan anders en dat merkte ik ook. Kwamen nu weer een stuk of 30 lichtgroene,donkergroene en gele steentjes mee.

Moeders besloot de Moritz reiniging te doen, dus heb gelijk maar mee gedaan. Met succes, er kwamen ontzettend veel groene steentjes uit. Alleen ik vond de reiniging echt een drama.

Naast alle appelsap heb ik op de vijfde dag een darmspoeling gedaan met wonderolie, met succes. Op de zesde dag bestond mijn ontbijt en lunch uit de appelsmoothie van Mike (wat ik moeilijker vond weg te krijgen dan het bitterzout). Vlak na het drinken van de smoothies kon ik goed naar de wc. Na 13:00 uur niks meer gegeten, na het tweede glas bitterzout begon ik wat krampen te krijgen om 21:30, vervolgens zijn deze heel heftig geworden. In combinatie met de hoofdpijn kon ik daarom niet in slaap vallen. Uiteindelijk kwam er pas om 3:30 met moeite een keuteltje uit en rond 4:00 eindelijk in slaap gevallen (helaas maar een klein uurtje) en toen ik wakker werd kwamen de groene steentjes! Was bang dat het er niet meer van kwam, maar gelukkig wel :) Alleen ben wel kapot moe nu. Kan ook niet zeggen dat ik sta te springen op de volgende reiniging!

Hoi Louisette,

Goed gedaan! De voorbereiding met appelsap hoef je niet te doen. Dat is veel te veel suiker. Ik geloof dat anderen dat vervangen door appelazijn. Ik door niks, gewoon weglaten.

Niet zo gek dat je moe bent; darmspoeling, leverreiniging en slecht geslapen. Je lichaam is in ieder geval flink aan het ontgiften. Morgen voel je je waarschijnlijk weer prima.

Je hoeft ook nog niet te denken aan de volgende reiniging, dat komt over 3 a 4 weken wel weer :-) .

Quote:
Kan ook niet zeggen dat ik sta te springen op de volgende reiniging!

Een operatie waarbij je galblaas zonder pardon wordt weggesneden is vele malen erger...

Mike

Ik vindt de reiniging ook altijd zwaar...maar het is wel belangrijk. Ik doe het dus ook niet iedere maand maar om de 2/3 maanden..dan begin ik ook wel echt te voelen dat ik hem nodig heb.

Quote:
Een operatie waarbij je galblaas zonder pardon wordt weggesneden is vele malen erger...

Eind vorige week had ik een etentje met een ex-vriendin van me waarbij precies dit gaat gebeuren morgen. Galblaas wordt verwijderd dus. Ik had al aangegeven dat dat ook met reinigingen op te lossen moest zijn, maar daar had ze al naar gezocht, maar omdat de galsteen bij haar zo groot als een pingpongbal is, zou dat niet lukken met een reiniging.

Ze had er al vrede mee dat ie weggehaald gaat worden...

Kan zo'n galsteen inderdaad te groot zijn om met een reiniging weg te halen?

Mark

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan