Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Ik had hier een thread gevonden over eye floaters waarin iemand de lever flush aan het overwegen was omdat hij of zij gelezen had van sommige anderen op curezone die succes hadden door de lever te reinigen, waarop iemand antwoordde dat zijn floaters ook niet meer zo erg waren sinds de lever flushes, maar hij had ze nog niet volledig afgemaakt en dit is al 8 jaar geleden gepost dus misschien kun je hem pm'n om te vragen of hij nu al verlost is van die eye floaters of niet..

Hier nog eentje. http://curezone.com/forums/fm.asp?i=267976

I have really loosened up about my flushing. If I feel the need, I do it. Its interesting that you mentioned the eye floaters. I have had a lot of that lately, but right now they have stopped. http://curezone.com/forums/am.asp?i=671234

Ik denk dat je nog wel meer verhalen kunt lezen op het liver flush support forum van curezone als je daar 'eye floaters' intikt, maar niet iedereen zijn gezondheidstoestand is gelijk en niet iedereen zal gebaat zijn bij hetzelfde. Hoewel je lever aan de ene kant wellicht baat zal hebben van de reinigingen, begin ik me nu toch ook af te vragen indien het eye floaters in sommige gevallen kan verergeren, want ik heb ook gelezen wanneer eye floaters plotseling komen aanzetten en niet langzaam verergeren, dat dit is door een scheur in de retina of zoiets en omdat het bitterzout veel water aan je lijf onttrekt zou ik omwille van dit verhaal op curezone toch oppassen:

..

I also suffered from floaters (vitreous detachments) in both eyes

and retinal detachment in one eye about 4 years ago, requiring an

operation to save my sight. I believe the EMF from the computers

may have also caused the vitreous body of the eye to lose its water component, and when this occurs, the vitreous collapses so that the superfine

collagen microfibrils running through it, which are normally too fine to be

visible to us, coalesce into large clumps which are visible (floaters).

The loss of water from the vitreous body causes it to shrink so that it

pulls on the retina and causes retinal detachment (blindness).

I would therefore like to know, how many of those here with gallbladder problems (and/or eye floaters) spend excessive hours on the computer?

http://curezone.com/forums/am.asp?i=61986

Best misschien eerst nog wat meer research doen om te zien welke andere alternatieven er nog bestaan om het oog te versterken. Je had voor de milde leverreiniging nooit last gehad van eye floaters?

Het oog heeft vitamine A uit dierlijke bron nodig en DHA (lange-keten omega-3). Beide zitten in gefermenteerde levertraan.

Mike

Nee, voor de milde leverreiniging had ik nog nooit eyefloaters! En niet te vergeten: lichtflitsen in mijn ooghoek. Vitamine E (rode palmolie) is ook goed voor de ogen. Bedankt voor alle informatie lekkerromig! Het maakt het er allemaal niet makkelijker op helaas...

Graag gedaan, Rapunzel! Hoeveel levertraan eet je trouwens per dag en meng je het ook met de high vitamin boterolie?

Ik neem een vol theelepeltje en ik neem inderdaad ook nog een half theelepeltje boterolie.

Dat doe ik al heel erg lang zo. En die kleine leverreiniging deed ik zonder bitterzout.

Rapunzel,

In jouw geval is het niet onverstandig om naar de maximale dosering te gaan van 3 theelepels CLO per dag, bij de maaltijd ingenomen.

Mike

Wie weet antwoord op mijn dringende vraag (ivm reiniging morgen):

Ik ben nu op dag 5 met de appelsap dus morgen dag 6

Maar als ik alles goed heb begrepen mag je dag 6 na 14.00 alleen maar water.

Is het dan wel de bedoeling dat ik die fles appelsap voor 14.00 naar binnen werk?

@ Evelina,

ik denk dat die hele liter appelsap voor 14.00 niet hoeft, je kunt ook minder nemen als je wilt of helemaal geen meer drinken. Na 5 dagen appelsap drinken zul je wel genoeg malinezuur binnen hebben. Ik wilde het voor de zekerheid ook nog eens googlen en op curezone stelde hier iemand dezelfde vraag als jij.

@ Rapunzel,

hoe gaat het nu nog met je oog? Volgens wat ik lees zou je een retinal detachment hebben? en is dat wel gevaarlijk en wordt eigenlijk als een spoedgeval gezien.

Wat je er nog aan zou kunnen doen is helende klei op het gesloten oog smeren.

http://curezone.com/forums/am.asp?i=1678536

Ik vond ook testimonials van mensen die gebaat waren met een herbal eye wash waar cayenne peper inzit tegen floaters;

http://curezone.com/forums/am.asp?i=267906&s=1#i1

En voor de rest misschien een 1% H2O2 solutie maken voor in het oog? (indien het niet prikt, want 3% prikt wel al, kun je ook op de oogleden wel druppelen) of misschien nog beter ozon gebruiken.

Nog een middeltje dat je zelf kunt maken: een eye salt wash wat eigenlijk een sole solutie is van 1%

hier op youtube uitgelegd hoe het te maken :

Dat laatste zou ook helpen om het oog te blijven hydrateren moest je de grote leverreiniging nog willen doen.

Quote:
Ik vond ook testimonials van mensen die gebaat waren met een herbal eye wash waar cayenne peper inzit tegen floaters

Dit ga je toch niet menen!??

@Evelina,

Appelsap maakt de stenen zachter. Als dat met 5 liter appelsap niet is gelukt zet die laatste ook geen zoden meer aan de dijk. :wink:

Overigens las ik op meerdere plekken dat kefir ook galstenen zachter maakt. Dus wie dagelijks kefir drinkt hoeft niet meer te denken aan dat deel van het ritueel.

Hilda

Hier een mooie uitleg over "mouche Volante" oftewel flaoters.

Ik weet wel dat iedereen de reguliere geneeskunde hier verafschuwt...maar soms

heb je die echt nodig.

En ga a.u.b. niet met cayenne-peper in je ogen zitten..

hier een mooie site..voor de mensen die niet weten waar ze over praten..en in mijn ogen

gevaarlijk bezig zijn..

http://www.ancroonenborghs.be/Glasvocht.html

Dia.

Dia, bedankt voor de informatie! Ik denk er niet aan om met cayenne peper in mijn ogen te gaan zitten! De leverreiniging is nu ook weer van de baan. Ik durf het echt niet aan vanwege mijn ogen....

Lekkerromig, mijn oog is al vanaf 31 mei hetzelfde. Het is niet slechter geworden en ik zit nog steeds met die lichtflitsen in mijn rechterooghoek. Maar de oogarts heeft begin juni niets verontrustends gezien.

Quote:
En ga a.u.b. niet met cayenne-peper in je ogen zitten..

hier een mooie site..voor de mensen die niet weten waar ze over praten..en in mijn ogen

gevaarlijk bezig zijn..

Heb je het over mij misschien, Dia? Als je zelf zo stellig cayenne-peper voor het oog afkeurt zonder er verder over gelezen te hebben dan kan ik evengoed zeggen dat je niet weet waarover je praat, maar gewoon paniek zaait. In die herbal eye wash formule zit trouwens maar een klein beetje cayenne gecombineerd met andere kruiden. De cayenne peper is een sterke boost voor de circulatie en stimuleert het oogweefsel. Het helpt daardoor ook om sneller voedingsstoffen in de cellen van het oog te krijgen en helpt om onzuiverheden te flushen.

Er bestaan verschillende kruidenformules voor die eye wash. In dit interview zegt Dr Schulze dat in zijn formule ze wel 50 keer meer cayenne peper gebruiken dan in Dr. Christopher's eyewash.

"SCHULZE: ..And there is the thing, too, that your readers and other healers get stuck on the irrational fear of cayenne pepper.

I think it's normal human nature to be afraid. But you always have to weigh out the alternatives. If I don't push my patients far enough, if I don't dare to put 50 times the cayenne in Dr. Christopher's eyewash - these people are going to have laser surgery on their eyes.

And in my mind, laser surgery is worse than a little temporary discomfort from cayenne pepper."

Die herbal eye wash wordt in de eerste plaats niet altijd voor eye floaters gebruikt maar sommigen hebben er dus wel succes mee geboekt en hun floaters waren erdoor weg.

Dr Schulze heeft zelfs blinden kunnen genezen!

Interessant genoeg zegt Dr Schulze zelf:

"People just aren't turning up the volume on these programs enough. What are they afraid of? I'd be terrified of having laser surgery on my eyes. I find that my colleagues out there are letting their own fear get in the way. They don't consider that the patient is backed up against the wall - so, they never take natural healing anywhere close to what it can do."

En ik ben het met hem eens, die laserbehandeling, laat staan je oog laten bevriezen en dat siliconebandje rond je oog die reguliere artsen een 'goede behandeling' vinden, lijkt me veel riskanter en is sowieso weer een lapmiddel dan een beetje branderige cayenne die zijn werk wel heeft bewezen bij meerdere mensen.

Wat houd je tegen dan..als jij er last van krijgt.

Niet vergeten..je moet bij die nachtschade in je ogen ook een vegetarisch dieet

volgen..en 3 glazen versgeperst wortelsap nuttigen per dag...

Ondanks dat ik niet goed zie..kan ik toch nog goed lezen :D

Dia.

Last van wat? Het is niet ik die last heb van m'n ogen en het is ook niet omdat dr Schulze een vegetarisch dieet aanbeveelt dat daarom alles waar hij voor staat verkeerd is. Remember, Andreas Moritz schuwt ook dierlijk voedsel, daarom moeten we de leverreiniging ook niet afdoen als kwakzalverij..

Nou de nacht zit erop...

Wat ik alleen niet snap is dat ik gister om half 10 nog geen ontlasting had gekregen (toen heb ik uit een ander forum een tip opgevolgd om 1 liter water met 1 eetlepel himalayazout en 2 uitgeperste citroenen te drinken en kwam de boel los)

En nu heb ik na het de olie shake en de resterende 2 bekers met bitterzout ook nog geen ontlasting.

Ga nu weer een liter van het zoutmengsel nemen om de boel eruit te gooien.

Maar is dan nou de normale gang van zaken?

Ik had verwacht dat de olie en het bitterzout genoeg zou zijn om de stoelgang op gang te brengen.

Of moet ik meer geduld hebben...

(dan weet ik het voor een volgende keer)

Hoe is de rest van de dag verlopen Evelina? Ik ga heel de morgen naar de wc, tot aan de middag. En dan af en toe nog eens. Hoef geen extra middelen te nemen om me te ontlasten.

Na de liter zout water ging ik meteen leeg :)

Een stuk of 100 groene bolletjes dus super goed!

Het is om een uur of 3 gestopt.

Voel me nu heerlijk leeg en energiek (hoewel ik vannacht maar 2 uur heb geslapen...)

Nog een supvraag: Kan ik nu straks meteen alweer aan de gebakken levertjes met ui en champigons? Of zou dat te heftig zijn na zo'n reiniging? Ik heb vandaag fruit gegeten en een portie Morgenstund (soort havermout)

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan