Wat ontzettend vervelend allemaal Rapunzel! Ik had ook 24/7 last van mijn lever/gal en het is geen pretje. Je komt in een vicieuze cirkel terecht, te weinig slaap, angst om te eten, pijn en ongemak. Is het een optie voor jou om bijnierextract te gaan gebruiken om je bijnieren extra te ondersteunen? Zodat er wat interne rust kan komen? Ik herken de angst en paniek, ik durfde bijna niets meer te eten uit angst voor pijn en later, nog meer pijn.
1,5 jaar geleden hebben ze een aantal steentjes in de galblaas gezien op de echo. Ik ben toen de grote reiniging gaan doen en er zijn er ondertussen honderden, zonet duizenden, uitgekomen. Die zagen ze echt niet oogde echo. Lever zag er toen goed uit, geen stenen. Volgens mij kunnen ze cholesterolstenen op de echo niet zien.
Ik heb het geluk gehad dat door WAPF mijn klachten juist zijn verminderd tot nu pijnvrij. Al geeft de grote reiniging, ik doe de kleine iedere dag, nog steeds op dag twee een gevoelige lever/gal met koliekpijn. Gisteren gelukkig alleen gevoelig en goed op te lossen met bitterzout.
Heel veel sterkte Rapunzel!