Ik heb weer de mix niet helemaal op kunnen drinken. Volgens mij is dat de laatste keren het geval. Ik moet een beetje laten staan, krijg het niet meer opgedronken zonder het idee te hebben anders te moeten overgeven. Heerlijk geslapen, totdat er een hond begon te blaffen.... Die is blijkbaar buiten gezet en zette de hele buurt op stelten. Ben ik normaal gesproken niet blij mee, maar nu helemaal niet! Ruim een half uur wakker gelegen met een blaffende hond. Gelijk een goede reden om vandaag alles een half uur later te doen :wink: Ik werd namelijk niet wakker van de wekker om 6.00 uur. Rond 6.30 eerste glas bitterzout op.
Gisteravond aardig wat zooi geloosd en vanmorgen zijn we in ieder geval begonnen met gruis.
Waar ik voorheen de mix extra veel maakte, het heerlijk vond, kan ik nu de voorgeschreven hoeveelheid niet meer wegkrijgen. Iemand enig idee hoe dat komt? Ik dacht eerst dat het eenmalig was, maar heb het nu eigenlijk iedere keer. Ik heb ook geen behoefte meer aan de milde zuivering in de ochtend. Maandenlang kon ik er echt naar uitzien iedere ochtend. Nu vergeet ik het gewoon, ook als ik alles in huis heb.
Gisteravond aardig wat zooi geloosd en vanmorgen zijn we in ieder geval begonnen met gruis.
Waar ik voorheen de mix extra veel maakte, het heerlijk vond, kan ik nu de voorgeschreven hoeveelheid niet meer wegkrijgen. Iemand enig idee hoe dat komt? Ik dacht eerst dat het eenmalig was, maar heb het nu eigenlijk iedere keer. Ik heb ook geen behoefte meer aan de milde zuivering in de ochtend. Maandenlang kon ik er echt naar uitzien iedere ochtend. Nu vergeet ik het gewoon, ook als ik alles in huis heb.