Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Vannacht mezelf even verdiept in de reiniging, maar ben er nog niet uit hoe en wat.

Zo staat er op de site van Fonteine het advies om voorafgaand op de reiniging dat het beter is om eerst 4 weken een candidadieet te volgen en ergens anders dat je eerst 6 dagen 1 liter appelsap moet drinken om de stenen week te maken.

Wat kan ik het beste doen?

Dat schreef ik al, ipv appelsap appelazijn nemen. Appelsap is veel te veel suikers. En als je al een tijdje wapf eet, dan krijg je dat echt niet meer weg zo zoet ;)

Persoonlijk doe ik die voorbereiding niet. Ik merk geen verschil. Klysma's heb ik een 2 of 3 keer geprobeerd, dat geklooi doe ik ook niet meer. Dus ik maak het mezelf wel heel erg simpel. Effecten zijn tot op heden altijd goed.

Hoeveel appelazijn dan op hoeveel water per dag?

Ik neem nu 2x daags een glas met 1 eetlepel appelazijn en een theelepel sole.

Dus geen candida dieet?

Alleen nog bitterzout bestellen en dan ga ik ervoor.

Ben benieuw welke shit eruit gaat komen. :lol:

Ik hou jullie op de hoogte en zal nog wel het 1 en ander te vragen hebben op het moment supreme. :wink:

Als je goed wapft dan zit je volgens mij al op een candida-dieet.mmaar nee, dat zou ik verder niet doen als voorbereiding. Ik hou het protocol aan van Morritz voor de daadwerkelijke zuivering. Verder weinig tot niets. Vooral niet de voedingsadviezen! Ik geloof wel dat het goed is om je nieren te reinigen, mar eerst de bovenkant van mijn spijsverteringsstelsel, dan komt de rest daarna of vanzelf.

Nou Tanja, duurt dus ook even bij hem voor er wat loskomt. Ik ben uiteindelijk die dag wel een keer of 14 (!) naar de wc geweest, alleen de eerste keer zijn er 4 stenen meegekomen. Mijn truc was dat ik zoveel honger had in de loop v/d ochtend dat ik me direct gestort heb op rauwe melk en een flinke yoghurtsmoothie, dat hielp denk ik wel voor de "doorloop". Mijn ontlasting heeft nu nog steeds een groene kleur, blijkbaar staan de galwegen wel open.

Het is bij hem ook goed gekomen uiteindelijk, en aardig wat kleine steentjes ook. Wij zijn ook begonnen met een flink glas kefir later melk en een smoothie. In elk geval niet voor niets geweest.

Fijn San dat het goed doorloopt bij jou wegisweg!

halleu allemaal, ik heb gisteren ook de leverreiniging weer eens gedaan na tijden.

Dit keer dacht ik: ik ga nu eens flink voorbereiden: twee weken de appelazijn om de stenen zacht te maken (zegt men dat dat het effect ervan is).

En nu weer het hele riedeltje afgewerkt met bitterzout, olijfolie etc.

Nou, alweer geen stenen of gruis of helemaal niets.

Of ik zit potdicht of ik heb geen stenen.

Op voedingisgezondheid las ik dat Poekie na acht leverreinigingen ook nog stteds geen stenen bemerkte en haar man geloof ik ook niet wat ze schreef.

Ik ben dus niet de enige.

Ergens wil je toch dat de moeite en ellende (ik word dus wel standaard kotsmisselijk wakker snachts) niet voor niets is.

Is het inmiddels nog losgekomen Lievergezond? Ben wel benieuwd hoe het inmiddels bij beide Poekie's (ze opereren onder 1 naam dacht ik ;-) ) verlopen is, want ik had dat uiteraard ook gelezen dat er bij hen weinig loskwam.

Ik lees in een ander topic dat je of subtiel ontgift of misschien ook wel niet Lievergezond.

Bij mij is de boel dusdanig ontregeld dat ik weet dat ik nog rotzooi in mijn lever en galblaas heb zitten. En nu het stukken beter met mij gaat op dit gebied merk ik ook verandering aan de rotzooi en stenen. Het wordt minder en kleiner.

Wat zijn jouw klachten? Heb je ook nog steeds last van je alvleesklier?

de beide Poekie's hebben zo'n 12 leverreinigingen gedaan en alleen de eerste keer hadden we wat ienemienie steentjes. Ik heb de laatste keer wat groene galbolletjes geloosd, en that's it.

Misschien dat we er dit jaar nog eens eentje doen, om net als Lievergezond eens te kijken of er nog wat los komt.

Lia

Hahahahaha, t wordt hier nog eens een echte soap :)

Maar ik vraag me hetzelfde af als Tanja, waarom zoveel zuiveringen doen zonder resultaat? Als er bij mij niet meer komt dan doe ik er nog 1 om zeker te zijn en dan pas na een jaar ofzo weer. Of bij last.

Ja waarom, omdat we ook wel hoorden dat 'iedereen stenen heeft' en ook van 'dat het dan toch wel errug vast moet zitten'. Nu hebben meer zo het idee van: we hebben geen stenen of we hebben ze al eruit gewerkt via de ontlasting. We zijn ook een half jaartje rawfood geweest, misschien hebben we toen al het een en ander geloosd, gereinigd, who knows.

Lia

Nee, daar krijg je juist stenen van! Denk alleen aan de antinutrient oxaalzuur dat zich aan calcium bindt en nierstenen vormt. En aan het ontbreken van (dierlijk) vet om de galblaas te stimuleren zich volledig te ledigen.

Mike

Wat apart dan Poekie, dat er bij jullie zo weinig loskomt. Heb jij daar een vermoedelijke verklaring voor Mike? Misschien is er al veel losgekomen toen jullie met WAP startten?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan