Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Ik herken dat gevoel wel. Dat was nadat ik maanden pijn aan mijn lever en galblaas had gehad. Ik interpeteerde het als genezing, eerst overbelast, ontstoken en daarna nog beurs, omdat het zo hard heeft moeten werken. Maar als dat gevoel erger wordt, dan hielp bitterzout ook weer om pijnvrij te worden, dus waarschijnlijk heeft het ook nog wel te maken met stenen die nog in de weg zitten.

Ik ben eindelijk na lang uitstellen ook begonnen aan de leverreiniging. Inmiddels heb ik het gevoel dat ik een kip wil slachten, enorm trek in eten. Maar goed, het is maar voor een dag.

Ik ben alleen nog niet naar het toilet geweest na het 2de glas bitterzout, is dat normaal? Uit de meting van de biofotonentherapeut is wel gekomen dat ik echt een verstopte galblaas heb, misschien duurt het langer voor de "boel" loskomt?

Succes!

Het bitterzout zet je gal niet aan tot werken! Het leegt je darmen. En zet je galwegen open. De mix die je straks gaat drinken zet je lever en galblaas aan het werk. Ik heb ook weleens gehad dat ik niet naar de wc ging van 2 glazen. Maar over het algemeen ben ik voor 21.30 uur naar de wc geweest, en flink ook. Je kan eventueel nog een (half) glas extra nemen om 21.00 uur als je het niet vertrouwd.

Bitterzout helpt mij ook de eetlust te remmen. Maar die bijwerking heb jij geloof ik niet.

Ik had niet echt honger, alleen een enorm slap gevoel waardoor ik toch zin in eten kreeg.

Inmiddels is er nog niks gebeurd, raar hoor. Echt gewoon helemaal niks, alleen flink gerommel binnenin. Ben na het drankje ook netjes plat gaan liggen, en vanmorgen weer dat vieze bitterzout gedronken. Ik heb zojuist ook maar wat gegeten. Misschien heb ik vantevoren te weinig appelazijn gedronken en nog teveel vet gegeten? Balen zeg :-( ik zal wel echt goed verstopt zitten.

@ San

Ik heb nu zo'n 5 leverreinigingen erop zitten. De laatste keer had ik een gelijke ervaring als jij nu hebt. Echter tegen de vroege avond op de tweede dag kwam het er allemaal uit. Beetje late reactie als je het mij vraagt maar mijn lichaam zal het wel weten.

Hoi Spal,

Ik hoop dat er bij mij ook nog zoiets gaat gebeuren. Ik ben vast te ongeduldig. Jij bent al goed op weg dus qua reinigingen. Ik vind het bitterzout echt vreselijk, word er misselijk van. Maar als er nu helemaal niks komt ga ik het volgende week weer proberen. Doe jij het eens per maand?

Ik heb het gelukkig nog nooit gehad. Vindt het ook wel bijzonder dat je na 4 glazen bitterzout niet naar de wc gaat. Maar gelukkig herkend Spal het!

Heb je een klysma gedaan gisteren? Heb je weleens last van obstipatie?

Ik hoop dat je snel gaat lozen!

Klysma heb ik niet gedaan, heb daar geen spullen voor. Is voorlopig nog een brug te ver voor me. Inmiddels is er toch "iets" gebeurd! Volgens mij had ik 4 grote stenen, tenminste, neem aan dat het stenen zijn. Heb het niet heel nader bekeken, ook weinig vergelijkingsmateriaal natuurlijk ;-)

Plaatjes genoeg op internet :) Fijn dat er een reactie komt. Als het zo lastig loskomt zou ik de komende dagen in de ochtend een theelepel bitterzout nemen op nuchtere maag. Zodat er toch een doorspoeling komt en er geen stenen achter blijven in je darmsysteem.

Thanks voor de tip. Brrr, nog meer bitterzout ;-) Ik heb inderdaad plaatjes opgezocht, het lijkt er iig op. Inmiddels meerdere keren naar het toilet geweest, alleen geen stenen meer.

Goed van je San, dat je aan de reinigingen bent begonnen. En fijn dat er nu toch wat gebeurt, dat mag ook wel na al dat vieze bitterzout. Zie deze reiniging gewoon als voorwerk voor de volgende keer. Misschien komt er nog wat. En s' ochtends het bitterzout hoeft maar een theelepel in een glas dus dat is maar half zo vies.

Half zo vies.... Ik zal het binnenkort eens proberen :)

Maar wat is dan het voordeel van een theelepel bitterzout in de ochtend? Ik ga over het algemeen 2 tot 3 keer naar de wc in de ochtend/middag. Waarom zou ik dan ook nog bitterzout nemen?

Ja Tanja, het was even moed verzamelen, maar het viel best mee allemaal. Ik ben inmiddels wel 10 keer naar de wc geweest, maar heb alleen de eerste keer stenen gehad. Ben trouwens blij dat ik dit niet samen met mijn vriend heb gedaan (was eerst wel het plan), aangezien we maar 1 toilet hebben in het appartement. Was lastig geworden ;-) Ben denk ik helaas niet zo'n gemakkelijke ontgifter, hoewel ik ooit een flinke Herxheimerreactie heb gehad na mijn eerste bezoek aan een osteopaat 4 jaar geleden. Wist niet dat een mens zo kon ontgiften, ook echt op emotioneel gebied, 3 weken van slag geweest op alle vlakken. Was ook wel nodig toen. Vergeleken daarbij is de leverreiniging een peulenschil heb ik gemerkt.

Alexandra ik ben jaloers op je 2-3 keer in de ochtend, dat is bij mij sinds de overstap naar wp niet meer zo. Het bitterzout neem ik ipv de hogedarmspoelingen, maar als ik makkelijk 3 keer ging in de ochtend zou ik het denk ik ook achterwegen laten.

San, mijn man gaat de volgende keer wel meedoen. Waar een jichtaanval al niet goed voor kan zijn. Gelukkig hebben wij 2 toiletten, want anders zou ik het zeker niet aandurven.

Ondertussen loos je ook een hoop andere rommel hoor! Oei, heel slim dat je dit alleen hebt gedaan met maar 1 wc. Gewoon om de beurt de zuivering doen :wink:

Normaal gesproken is dat dus zo bij mij Tanja. Maar ben vandaag nog niet geweest :( ach, de zuivering staat voor morgen in de planning. Komt vast goed!

Klysma's doe ik ook niet meer, is nooit goed gelukt. En ik heb het geld niet voor de hoge darmspoelingen. Maar over t algemeen stroomt t erg goed door!

Goed dat je man mee gaat doen Tanja. Soms hebben ze even een wakeupcall nodig. Heb gemist dat hij een jichtaanval had. Hopelijk knapt hij snel op van de zuiveringen. Qua eten doet hij behoorlijk goed mee dacht ik te hebben gelezen?

Klopt Alexandra, weg met die rommel ;-) Ik heb wel hoge darmspoelingen laten doen, dik 1,5 jaar geleden. Er kwam best wat uit, maar voelde achteraf geen fantastische effecten zoals je weleens leest.

Daar heb ik ook niets over geschreven San, ik was (zonder hem)op vakantie met de kinderen en mijn moeder en wilde niet teveel tijd achter pc doorbrengen. Ik heb wel een aantal tips gevonden die hij gelukkig toepast. Zal ik in betreffende topic nog een melding van doen.

Bij zware inspanningen voel ik mijn galblaas ook , dat beurse gevoel waar ik het over had dan.

Is de galblaas dan aan rust toe. het is eigenlijk na de reiniging zo.

Vetten gaan wel beter sinds de reiniging maar dat gevoel is minder.

meer mensen met die ervaring. herstelt dit na verloop van tijd. of is het nu omdat de galblaas weer actiever word en dat die dat niet meer gewend is waardoor dat pijnlijk is?

Ik heb maanden rondgelopen met dat gevoel. Dat is dus erg herkenbaar. Op den duur, als het systeem zich heelt, dan gaat het over. Het enige dat ik daar voor doe is de grote en kleine reinigingen (doe ik niet meer, maar heb ik bijna een jaar gedaan) en wapf.

Vandaag begonnen met vasten voor de reiniging vanavond. Bitterzout is bijna lekker, vasten gaat echt prima. Ik heb eigenlijk niets gegeten vandaag op een ministukje worst na. Lever laat zich al horen, net als de alvleesklier. Over een kwartiertje het volgende glas biterzout. Hopelijk wordt alles dan weer een stuk rustiger inwendig.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan