Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Nu twee glazen bitterzout op en nog geen ontlasting :cry: Is dit erg? Ik moet zo het leverdrankje innemen, of moet ik eerst ontlasting gehad hebben hiervoor ?

maak je geen zorgen pino, dat komt morgen wel hoor, dan zal de wc meer zien dan je lief is :-)

Nou, het kwam inderdaad 8O Nu ongeveer zo'n 5x geweest, maar tot op heden nog geen steentjes gezien, alleen wat onverteerde voedselresten.

Op het moment komt er alleen maar water uit.

Dan zijn in ieder geval je darmen voor nu schoon! Volgende keer hopelijk wel stenen, want gezien je klachten zit er wel het 1 en ander te wringen. Maar het kan er blijkbaar nog niet uit.

Hoe was het om de mix te drinken? Heb je vannacht kunnen slapen?

De mix was erg lekker, Ik heb de olijfolie van vitsilomoeri met roze grape gebruikt. Het smaakte een beetje naar passoa jus. :D

Het duurde wel ff voor ik kon slapen, ik had af en toe van die hitte opvliegers.

Ik ga nu maar eens wat eten, heb trek. En dan te bedenken dat ik morgen weer nuchter moet zijn voor die echo :(

Net weer ontlasting beken, en volgens mij heb ik beet :lol: Beetje lastig te zien, er namelijk ook soepgroenten tussen met erwtjes en maïs :mrgreen:

weet je zeker dat het erwtjes zijn, bij mij kwamen die er ook uit en ik had geen erwtjes op!

Zo zeker als ik zeker weet :D

Er zaten wel een stuk of 20 galsteentjes tussen, die bleven ook drijven toen ik ze in het water gooide. Ze waren niet groter dan een grove zandkorrel.

bij mij waren het o.a. erwten in alle maten, ook gruis maar ook een paar van 2 cm en dan niet rond maar een beetje ovaal grillig :mrgreen:

Wat een onderwerp, hahaha

Lekker :mrgreen: de volgende keer eet ik geen doperwten meer.

Ik hoop dat er niets in mijn darmen is blijven hangen. Heb jij een darmspoeling gehad?

Ik heb nog steeds waterige ontlasting. is dit altijd na de kuur of had dit al normaal moeten zijn?

Vaak ga ik aan het einde van de middag naar een stevigere ontlasting toe. Maar afgelopen keer de volgende morgen ook weer een waterige ontlasting. Het verschilt bij mij dus. Maar in de basis kan ik 's middags de deur uit om boodschappen te doen bijvoorbeeld, want dan loop ik niet meer leeg en wordt de ontlasting steeds steviger.

Ik hoop het maar ja.

Ik ben net voor een echo geweest, en het zag er volgens de dokter allemaal perfect uit. :D

Ik had er ook maar "een paar". Nou, duizenden stenen en rotzooi later..... Ik heb niet zoveel vertrouwen in de echo. Mijn hele systeem naar zijn grootje en het enige dat ze zien zijn een paar kleine steentjes en de enige oplossing is de boel eruit snijden.

hebben jullie enig idee of de pdf lever-en galreiniging van Moritz nog te downloaden is, ik krijg vandaag alleen maar foutcode's

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan