Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Alexandra ik werk 5 dagen en een avond.

maar zondags kan ik geen leverreiniging doen dan heb ik andere prioriteiten.

eerst had ik vrijdagavonds ook nog een avond werk maar dat heb ik kunnen verzetten als ik een leverreiniging doe naar een andere avond.

tja eten zonder vet is moeilijk, omdat het bijna allemaal vet is wat we eten en drinken.

melk, yoghurt kefir, soep, etc.

in vasten ben ik niet zo goed hoor, vind het al moeilijk om op de dag van de reiniging te vasten vanaf 2 uur.

is het dan beter geen yoghurt of kefir als ontbijt te doen?

maar dat dan wel, ik ben geen chinees die rijst als ontbijt eet haha

Ik zou dan toch yoghurt of kefir nemen als ontbijt. Of een gekookt ei. Gewoon proberen te minimaliseren.

Ik weet ook niet meer wat vetvrij is :)

ja ik zal zo min mogelijk vet nemen.

ben benieuwd of het uitmaakt inderdaad minder vet en vakantie, ik houd je wel op de hoogte.

maar die ander die ik ken en gewoon werkt op dag leverreiniging eet ook gewoon vet op de dag zelf. s morgens rauwe melk en s middags halve liter Griekse yoghurt en hij is nooit misselijk geweest, en heeft ook altijd resultaat.

Ik kan in principe ook erg vet eten en niet misselijk worden. Maar jij geeft aan dat je t wel wordt en daar moet je naar kijken.

Nou, hij zit erop. Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Het drankje viel heel slecht (als in: vies!) en ik heb echt heel diep moeten doorademen om hem niet gelijk eruit te spugen. Na 10 minuten liggen zakte dat wat. Ik ben in slaap gevallen en heb als een blok geslapen (en wel heel veel en heel naar gedroomd).

Had om 06.00 uur de wekker gezet, bitterzout gedronken, de eerste lading stenen geloosd en ben toen weer gaan slapen. Ik werd een halfuurtje geleden pas wakker! Dat is echt helemaal niets voor mij. Nu ben ik opgestaan maar ik sta echt te zwaaien op mijn benen.

Hou (nog steeds) veel vocht vast en ben bijzonder wazig in mijn hoofd. Ben heel benieuwd of het nog beter wordt, maar vooralsnog voel ik me niet geweldig.

Ik zou het tweede glas bitterzout er nog wel in gooien. De zuivering kan erg vermoeiend zijn. De ene keer zit ik vol energie, de andere keer kan ik mijn ogen niet openhouden.

Nare dromen kan ook psychische verwerking zijn van de ballast die in de lever en gal opgeslagen zit. Fijn dat je al wel geloosd hebt! En super dat je de mix binnen hebt gehouden!

Bleeegh, ik ben al misselijk. Maar je hebt eigenlijk wel gelijk. Ik wilde hem gewoon overslaan. Maar misschien toch maar wel doen.

Nouja, die energie moet morgen wel rechtgetrokken zijn, want dan moet ik werken.

Edit: gelijk gedaan. Voordeel van zo suffig zijn, is dat je toch niet zo goed proeft.

Als ik een heftige koliekaanval heb en twee glazen bitterzout drink, dan ben ik ook een beetje wazig in mijn hoofd. Vindt het dan een positieve bijwerking ;)

Oh serieus? Ik word er vaak helder van. En ik ga meestal minder vocht vasthouden van bitterzout. Dus ik heb er op zich niet heel veel op tegen. Maar soms is die smaak zo verschrikkelijk doordringend en soms raken mijn maag en darmen er zo geïrriteerd van, dat ik het ook niet fijn vind. Heb een soort haat-liefdeverhouding met bitterzout, denk ik.

Met veel citroensap is het vaak goed te doen. Totdat t weer eens een keer echt verschrikkelijk is... Maar t helpt altijd, dus dat maakt dat ik altijd doorzet.

Alexandra, ik probeer toch ook maar om geen yoghurt te nemen.

ik heb vanmorgen een paar rijstwafels op zonder boter met verse biologische aardbeien.

vandaag eet ik spinazie met rijst en 2 gekookte eieren.

@Pinklady: hoe is het uiteindelijk gegaan bij jou? Nog e.a losgekomen?

Mijn vriend is morgen de pineut met de reiniging, ben erg benieuwd hoe het bij hem gaat. Ik verwacht heel goed, want hij ontgift redelijk makkelijk. Volgende week doe ik de 2de ronde, hij heeft dan vakantie en dat komt dan handig uit.

ben nu bij de 5e

de 4e leverde nauwelijks wat op, wat kleine zwarte en nu bij de 5e weer veel groene stenen

is dat nu gewoon nieuw door de wapf voeding? of toch nog stenen die er al in zaten, lees dat groen nieuw is maar omdat ik de vorige x echt bijna niets had en nu wel weer.

San,

Ja, er is behoorlijk wat uit gekomen. Nog steeds allemaal kleine steentjes, maar kleine steentjes samen vormen ook een hoop rotzooi bij elkaar. Er kwam meer dan de vorige keren zelfs, dus dat is positief. Inmiddels ben ik ook weer behoorlijk energiek. Vandaag heb ik enorme honger, dus ik heb al 10(!) gebakken eieren met mayonaise op. Ik verwacht dat die honger morgen of overmorgen weer over is, dus voor nu vind ik het prima om los te gaan op eieren :) Verder kan ik vandaag opvallend goed tegen de hitte. Ik ben net een stukje gaan fietsen (ook nog met een trui aan!) en toen ik in een winkel kwam en zei dat ik het eigenlijk niet heet vind (ik vind het ook helemaal niet warm?) werd ik toch wel even gek aangekeken. Dus kennelijk is het wel heel warm(?) maar heb ik er gewoon geen last van :) Enig nadeel na de reiniging (heb ik vaker gehad) is dat ik ontzettend scherp ruik. Niet altijd fijn, zeker met dit warme weer niet als je dicht bij mensen in de buurt komt :(

Overigens ben ik wel een moeilijke ontgifter. Met behulp van oxpowder en een leverreiniging kom ik een eind, maar zonder loop ik over het algemeen behoorlijk snel vast.

Ik hoop dat het je vriend en jou (volgende week dan) ook heel veel oplevert!

Mooi resultaat pink lady!

Pfff, misschien maar heel heel snel een zuivering doen, aangezien het echt bloedheet is en jij nu een interne airco hebt. Sterkte met de geuren, op dit moment zullen er weinig mensen fris ruiken.

Een interne airco... Ja zoiets. Zo gek. Ik heb het niet koud, maar ook absoluut niet warm. Ik vind het totaal niet warm. En ik word ook helemaal niet traag, loom, slap, etc. Normaal wel als het boven de 25 graden gaat.

En die reuk... Ja, die is lastig. Vanmorgen op m'n werk vond ik de ventilator stinken, maar ook de ovens en zelfs de broden. Toch lastig als je daar een tijdje boven staat.

Dat is wel herkenbaar. Op weg naar mijn favoriete boerderijen kom ik langs de brood fabriek. Als die geur in mijn auto komt kan ik soms denken, ruikt lekker en de andere keer wordt ik bijna ziek van de vieze geur. En zo ook met andere geuren.

Ik ben jaloers op je "airco"! Geniet er vooral van!

@Pinklady: mooi dat de zuivering wat heeft opgeleverd, ben je daar weer vanaf. Och met een trui aan naar buiten, pfff, dat lukt mij niet hoor ;-) Ik was vandaag bij een vriendin en ging terug met de auto, thermometer gaf 40 graden aan. Zelfs met airco was het heet in de auto. Dochterlief presteerde het toch om een dutje te doen. Goed dat je met je scherpe reuk niet bij mij in de buurt bent gekomen, sinds ik WAP eet zweet ik meer. Nooit, maar dan ook nooit last van gehad, nu wel. Ontgifting, daar gooi ik het dan maar op. 10 eieren zijn behoorlijk wat, lekker toch? Na de 1ste zuivering had ik ook enorm behoefte aan vet, dus begon heel snel met inladen van eten. Heerlijk, zou niet meer vetvrij kunnen eten!

Ik ben niet zo jaloers op je 'airco', ik ben blij dat je je zo goed voelt, maar sls dit pas gebeurt boven de 30 graden klopt er niets niet en al helemaal als je met een trui aan naar buiten gaat! Hoe dan ook, goed dat het jou werkt, maar hieruit blijkt, zoals je zelf ook al eerder schreef, dat jij meer past in een tropisch klimaat. Ik ben eerder een soort Eskimo en ga KAPOT in dit weer. je wilt niet weten hoe ik elke dag wakker word in deze hitte: alsof ik stomdronken ben en er een trein over mijn hoofd is gereden!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan