Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
20+!!! Das een hoop! Kan me voorstellen dat je er wel een keer klaar mee bent ja.

Andreas schreef ook iets dat om bepaalde redenen gal stenen in enkele weken gevormt kunnen worde tot een redelijke grote, ik heb alleen geen idee waar dat ergens staan moet en wat dat dan was.

Maja.. hij zegt ook dat dierlijke vetten en eiwitten slecht zijn :roll: not.

Ik help je hopen dat de steen loze zuivering in zicht komt..

Mooi zo Edwin! Beter eruit dan erin!

Ik voel me goed bij het wapf-eten, en er komt een tijd dat ik steenvrij wordt! En als het betekend 2 keer per jaar ofzo stenen lozen, dan heb ik dat er ook echt wel voor over. Maar ik denk dat je uiteindelijk door goede voeding en een goed functionerend systeem vrij bent en blijft van stenen.

Alexandra, vanmorgen nog steeds wat groene erwten gisteravond ook nog.

Ik denk dat er deze keer wel meer los gekomen is, alleen geen grote stenen wat ik wel lees bij anderen. en het is meestal nog groen af en toe een bruine ertussen.

het borrelt nog wel in mijn buik wie weet komt er nog wat los.

maar het is denk kwa gevoel de beste reiniging geweest, wel wat misselijk geweest maar dat stopte toen ik sole ging drinken, en wat hoofdpijn.

maar niet zo erg moe, het ging redelijk.

Goed bezig Sheila! Nu is het uitzoeken wat het maakt dat het veel rustiger was dan anders. Is het het eten? Vrije tijd, dus ontspanning? Op naar de volgende!

Quote:
Andreas schreef ook iets dat om bepaalde redenen gal stenen in enkele weken gevormt kunnen worde tot een redelijke grote, ik heb alleen geen idee waar dat ergens staan moet en wat dat dan was.

Dit deed me denken aan de volgende passage uit Eet vet, word slank van Barry Groves:

Quote:
De meeste diëten beperken de vetinname. Maar wanneer een calorie-arm dieet wordt gegeten, ledigt de galblaas, die gal opslaat om vetten te verteren, zich niet.

Dit betekent dat galzouten relatief onbeweeglijk blijven hangen, waardoor er zich galstenen kunnen vormen.

In een Amerikaanse studie uit 1989 naar galsteenvorming werden zwaarlijvige patiënten geplaatst op een eiwitrijk en vetarm dieet van 500 calorieën per dag.5

De deelnemers werden zorgvuldig onderzocht aan het begin van de studie, om er zeker van te zijn dat geen van hen ook maar enig teken van een galblaasaandoening vertoonde.

Gedurende slechts acht weken kreeg vijfentwintig procent van de deelnemers echter galstenen.

Dit is een schokkend resultaat, omdat galstenen niet alleen pijnlijk zijn, maar de operatieve verwijdering ervan levensbedreigend kan zijn.

Hoe vaker men op een calorie-arm dieet gaat, hoe hoger het risico is.

Mike

ja Alexandra, ja nu kijken waar het van komt.

maar met citroenen ga ik het niet meer doen.

kijken als ik de volgende keer ongeveer hetzelfde eet hoe het dan gaat.

en dan kijken als ik bv een halve dag werk hoe het dan gaat.

ja we gaan door naar de volgende.

sheila

Alexandra neem je de dag of 2 dagen na leverreiniging nog een glas bitterzout voor eventuele achtergebleven stenen?

edwin je bent letterlijk on fire!

Alexandra, ik hoop dat je binnenkort eens steenvrij bent. Het kan niet anders dan dat je een flink eind in die richting zit met zoveel zuiveringen.

Sheila, goed dat het voor jou ook heeft gewerkt.

Nog een kleine update over mijn vriend: hij heeft rond de 60 stenen geloosd, en staat hier te zingen en te stuiteren van de energie! In de middag is hij enorm fit geworden, en dat is hij nu nog. Hij voelt zich fantastisch, naar eigen zeggen. Bizar zeg, dat iemand zich na 1 reiniging zo kan voelen. Hij heeft letterlijk en figuurlijk het gevoel een last kwijt te zijn. Pfff, nu ben ik helemaal jaloers ;-)

Super goed zeg San! Ben echt blij voor hem, maar ook van jou! Want hij heeft vast de zuivering op jouw aanraden gedaan en dan voelt het volgens mij toch anders bij geen resultaat of misselijk en alle andere ellende....

Goed bezig jullie. Volgende keer bij jou ook zo'n resultaat San!

San,

Mooi dat hij zich nu een stuk beter voelt.

Ik voel me na de eerste reiniging als een uitgeperste grapefruit. Dat gaat hopelijk nog veranderen.

hahahahaha, sorry hoor Edwin, maar klinkt wel erg grappig, dat je bent als een uitgeperste grapefruit! Ik hoop dat je je snel beter voelt!

Laten we hopen dat ik volgende keer ook zo'n goed resultaat heb! Klopt, ik heb hem de zuivering aangeraden, en ik was eerst bezorgd of hij het wel zou volhouden omdat hij niet mocht eten. Maar uiteindelijk bleek hij goed gemotiveerd na een beetje gemopper, en is het zo goed gelopen.

Haha, je hebt de grapefruit dus nogmaals uitgeperst edwin ;-) Maar wel een fantastisch resultaat, dat verlicht het gevoel hopelijk een beetje :-)

Ik moet wel zeggen dat ik sinds mijn leverreiniging afgelopen week steeds enorme honger (als in: knorrende en soms zelfs pijnlijke maag) heb. Ik kan blijven eten. Alleen vanmorgen al. Vanmorgen vroeg ben ik begonnen met een bakje kersen (dat en aardbeien blijven mijn "zondes") en twee gebakken eieren met mayonaise. Anderhalf uur later kreeg ik alweer honger dus ben ik voor twee rijstcrackers met mayonaise en gebakken kip gegaan. En nu, twee uur later ben ik nog maar twee eieren aan het bakken, omdat ik echt honger heb. Zo gaat dat echt al het hele weekend. Ben dit niet zo erg gewend (en ik weet ook niet of ik er nou blij mee moet zijn). Ga me nu toch wel zorgen maken of ik niet enorm ga aankomen van al dat eten.

Overigens wel een verschil met een jaar geleden. Toen kon ik nog niet eens één gebakken ei aan en daar werd ik echt beroerd van. Nu eet ik rustig een hele doos per dag zonder ergens last van te hebben (ja, honger tussendoor :D ).

Mijn eerste leverreiniging zit eraan te komen. Nu is het zo dat ik vandaag ben begonnen met appelazijn drinken, en ik graag de reiniging op vrijdag wil doen (gezien de plannen van het weekend). Kan het kwaad, om maar vier dagen appelazijn te drinken? Of moet ik er echt zes dagen voor uittrekken?

Ik moet er overigens bij zeggen dat ik afgelopen periode (ca. half jaar) met regelmaat appelazijn heb gedronken. Misschien dat dat enigszins mee zal kunnen tellen?

@pinklady: ik zou er lekker aan toe geven, heb geen idee of je er van aankomt, maar je lichaam heeft het blijkbaar nodig. Ik had na de reiniging ook heel erg behoefte aan vet, vet en vet. Duurde bij mij ook wel een dag of 3/4. Vriend had meer zin in brood na de reiniging. Heeft hij niet gegeten, ook niet in huis, maar hij had niet die drang naar vet.

@StormenRegen: ik heb maar 2 dagen appelazijn gedronken, en mijn vriend 3 dagen. Ik had 4 stenen, vriend 60.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan