Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Ik ervaar precies het zelfde mike. vooral het zweten pfff Vanmiddag kon ik me shirt Zijk nat van het zweet gewoon uitknijpen na op een terras te hebben gezeten met een biertje

Hoe gaat de zuivering Sheila? Of zit ik een weekje mis?

Voor de ventilator, in huis, vooral niet bewegen. De enige manier om het enigzins zweetvrijte houden....

hoi alexandra, nee ben nu bezig.

het drankje met grapefruit was beter te drinken dan met citroenen.

Heb het nog niet uitgespuugd. maar was vanmorgen om 6 uur wel misselijk.

drink wel veel extra water met beetje sole erin.

anders droog ik uit, want iedere keer dat ik naar de wc ga verlies ik ook eenhoop vocht.

gisteravond ben ik niet naar de wc geweest van het bitterzout. overdag had ik wel paar keer gele ontlastig.

Nu wel veel gele stukjes en soms groene ertwen, maar vooral geelbruin water, en mijn ... begint behoorlijk te branden

Volgende keer weer aan het grapefruit dan. Fijn dat t nu beter te drinken was. En dat je pas om 6 uur misselijk werd. Dan heb je in ieder geval een rustige nacht gehad.

Daar heb ik dus nog nooit aan gedacht, drinken omdat je zoveel vocht "poept". Maar ik ben dan ook een slechte drinker, op rauwe melk na. En dat stel ik met de zuivering zo lang mogelijk uit.

De zuren zien we niet, maar voelen we des te beter! Succes nog! En sterkte :)

ik merk gewoon als ik overdag niet veel drink na reiniging dat ik s avonds vreselijke dorst heb en dan wel 6 glaze in korte tijd drink.

ja heb wel goede nacht gehad gelukkig, en volgende keer weer grapefruit.

maar had gehoopt dat ik nu door vetvrij te eten ook wat meer stenen zou lozen.

Maar ja dat zure spul is ook goed dat we dat kwijt raken en misschien heb ik ook wel hele fijne stenen.

maar meestal ga ik wel tot s avonds naar de wc en verlies dan steeds gele stukjes.

nu lekker wat aarbeien eten en straks kefir en yoghurt mjammie.

Al kennen jullie hem niet, wilde toch even meedelen dat de leverreiniging bij mijn vriend zeer geslaagd is. Hij heeft er ongeveer 50 stenen uitgekregen, waaronder een paar flinke grote en heel veel kleintjes. En dat in 3 keer naar het toilet gaan (deze ochtend). Hij is een makkelijke ontgifter. Ook had hij weinig honger. Hij doet het beduidend beter dan ik!

Super San! Ook al kennen we hem niet, altijd goed om (goede) verhalen te horen.

Lijkt me ook best frustrerend dat het bij hem zo makkelijk gaat en bij jezelf een stuk lastiger.

Hoe is je totale zuivering geweest Sheila?

Gisteren heb ik de reiniging van Andreas Moritz gedaan, na 6 dagen appelsap en appelazijn drinken.

Bij de eerste 'lozing' ongeveer 1,5 uur na het drinken van olijfolie en grapefruitsap kwamen er al kleine groene stenen uit, ongeveer 50. Zojuist kwam er een hele berg stenen uit. Ik kon niet het precieze aantal tellen, omdat het water in de wc-pot was vertroebeld. Ik had het grootste deel uit de pot gevist en bijna 150 kleine en grotere stenen geteld. De grootste waren zo'n 1,5 cm groot.

Goed bezig Edwin, tip, volgende keer een vergiet in het toilet zetten, is echt een stuk makkelijk dan vissen :)

En als je appelazijn drinkt hoef je geen appelsap te drinken hoor. Appelsap geeft veel te veel suikers. Het is mij trouwens maar 1 keer gelukt om 6 dagen een liter appelsap te drinken. Ik wilde het de tweede keer ook doen, maar kreeg het gewoon niet meer weg. Had toen nog niet van appelazijn en wapf gehoord.

Succes verder vandaag Edwin, ik denk dat je nog vaker het toilet zult zien :)

Quote:
Ik ben niet zo jaloers op je 'airco', ik ben blij dat je je zo goed voelt, maar sls dit pas gebeurt boven de 30 graden klopt er niets niet en al helemaal als je met een trui aan naar buiten gaat! Hoe dan ook, goed dat het jou werkt, maar hieruit blijkt, zoals je zelf ook al eerder schreef, dat jij meer past in een tropisch klimaat. Ik ben eerder een soort Eskimo en ga KAPOT in dit weer. je wilt niet weten hoe ik elke dag wakker word in deze hitte: alsof ik stomdronken ben en er een trein over mijn hoofd is gereden!

Mike,

In het Nederlandse klimaat heb je weinig aan een interne airco, hoor. Kun je beter een eskimo zijn, want de koude winters duren over het algemeen langer dan de warme zomers (of lijkt dat maar zo, omdat ik helemaal slecht tegen koude kan?).

Hoe dan ook, ik relateer het goed voelen (nog) niet aan warmte, maar wel aan de leverreiniging. Nogmaals, ik kon de afgelopen 3-4 jaar (en zelfs tot 4 dagen geleden) niet goed tegen hitte (nog slechter tegen kou). Boven de 25 graden haakte ik buiten echt af. Dat komt ongetwijfeld wel weer een keer terug als de belasting van mijn lever zich weer wat opstapelt.

Desondanks is het voor mij niet gek om goed tegen hitte te kunnen: mijn roots zijn tropisch, dus ik zou daar ook moeten kunnen aarden, lijkt me. En dat kon ik ook altijd, tot een paar jaar geleden dus. Dat tropisch klimaat vond ik de afgelopen jaren een slecht idee, maar vind ik nu ineens een heerlijk idee, voor zo lang als het duurt. Misschien verhuis ik er nog eens heen. Ik kan me in ieder geval wel goed voorstellen dat jij - en vele andere waarschijnlijk ook - het aardig moeilijk hebt bij hoge temperaturen.

Hoewel mijn lichaam nu rare dingen doet, lijkt me dat dat voor jou ook geldt. Als je opstaat met een stomdronken gevoel, zonder jezelf ladderzat te hebben gezopen, dan klinkt dat voor mij alsof er ook voor jou nog voldoende te ontgiften valt en je lichaam daar met deze temperaturen gewoon een tandje bij zet?

@Alexandra

Voor de eerste reiniging is het inderdaad niet slecht. Ik had op dit forum verhalen gelezen over dat er soms pas na 3 reinigingen wat uit komt.

Alleen de eerste dag had ik appelsap gedronken. Daarna las ik dat het ook werkt met appelazijn. De appelsap vond ik wel lekkerder, maar er zitten zoveel koolhydraten in dat ik toch maar met appelazijn ben doorgegaan.

Zo edwin, dat is een flink resultaat! Door al die zuren zal de boel wel los zijn gekomen :-)

Inderdaad frustrerend Alexandra, maar goed, ben allang blij dat er tenminste 1 goed ontgift hier. Hij zal dan wel eerder klaar zijn dan ik met die zuiveringen, kan hij mij mooi verzorgen en grapefruits persen ;-)

Beter Edwin! Al die suikers is niet goed voor je. Heel eerlijk, ik ben niet consequent met de appelazijn, maar heb tot op heden nog steeds pijnloos resultaat.

Inmiddels ben ik weer twee keer geweest. Er kwamen in totaal ongeveer 30 kleine stenen uit en een paar grote.

Tot nu zijn het er meer dan 200. Dat er zoveel in kan zitten. Niet te geloven.

Sommige stenen zijn zo klein als een suikerkorrel, maar ook die tel ik maar mee.

Ik ben een slechte drinker, ik drink rauwe melk en verder weinig tot niets. Dus als ik me voorneem om appelazijn te drinken, dan doe ik dat 1 keer en weg is mijn voornemen ;)

Ik ben ook keer op keer verbaasd hoeveel rotzooi er in mijn lijf zit. En iedere keer blij dat het er weer uit is. Al begin ik nu toch echt wel te hopen dat ik een keer schoon wordt... Maar zolang ik mijn lever en galblaas nog voel zit het einde er nog niet in.

Edwin. Ik had inderdaad ook heelveel zoals je zegt suikerkorrels, duizenden lichtbruin bijna geel te noemen, deze tot de grote van +- 4a5mm.

Andreas moritz schrijft dat deze uit de lever komen en minstens zo belangerijk zijn om te verliezen als de grotere uit de galblaas dus tellen ook mee.

Pas bij de 3e zuivering kreeg ik de wat grotere groenen mee.

Als ik dat zo lees verscheeld dat erg per persoon welke stenen eerst of later komen.

Ik verwonder me er ook elke keer weer overwat er uit komt..

@alexandra je doet zonder appelazijn? En dat gaat net zo goed? Das mooi, heb je al veel zuiveringen gedaan dat je wel gouw hoopt een keer klaar te zijn?

Ik heb de eerste keer iedere dag een liter appelsap gedronken. Toen ik voor de tweede keer ging was mijn intentie ook een liter per dag, maar ik kreeg met pijn en moeite 1 glas weg. Veel en veel te zoet. Aangezien ik nog nooit van appelazijn gehoord had ben ik maar gewoon gestopt. In het protocol van Morritz staat wel een vervanger, maar dat kon ik toen niet vinden. Aangezien ik de zuivering niet uit wilde stellen (te veel klachten) heb ik de gok maar genomen. En geen verschil gemerkt met de eerste keer. Dus sindsdien doe ik het altijd zonder.

Ik heb al heel wat zuiveringen achter de rug. Ik hou het op 20+. Hoeveel de + is, geen idee. Ik ben gestopt met tellen. Het lijkt steeds een beetje minder te worden, geen grote stenen meer. Mijn grootste steen ooit was zeker 5 cm doorsnede. Tegenwoordig zijn het kleine steentjes. Maar ik sta er niet van te kijken als ik "opeens" toch weer grote stenen ga lozen. Er valt volgens mij geen pijl op te trekken.

@Alexandra

Doe jij de reiniging 1 keer per maand? Dan ben je al lang bezig als je er meer dan 20 hebt gedaan.

Wat kan er fout gaan als de reiniging vaker wordt gedaan? Bijvoorbeeld om de 2 of 3 weken.

Ik heb de reiniging om de 2 weken gedaan, dan weer 1 keer per kwartaal. Heel afwisselend dus. Als ik het interview eerder had gehoord, dan had ik het waarschijnlijk in mijn moeilijkste periode minimaal 2 keer per week gedaan. (http://voedingisgezondheid.nl/lever-_en_galblaas.html )

Ik ben nu 2,5 jaar bezig met de zuiveringen. Het is soms een beetje zoeken naar 2 dagen achter elkaar vrij, zonder afspraken. Ik werk onregelmatig, dus dat is soms passen en meten. En soms kreeg ik een verkoudheid (niet sinds ik wapf) en soms wordt je als vrouw zijnde opeens ongesteld en dan stelde ik de zuivering toch uit.

De reden van minimaal om de 2 weken is dat je je lichaam rust moet gunnen en bij moet komen van de zuivering. Vandaar ook het advies, eerst de bijnieruitputting aanpakken, daarna de leverzuivering. Maar ik zuiverde al voordat ik uberhaupt hoorde van bijnieruitputting. En uiteindelijk is het een kwestie van keuzes maken. Wat is er nodig en waar richt je je eerst op. Op den duur was ik 24/7 in pijn. Geloof me, dan kan de bijnieruitputting je gestolen worden en het enige dat je dan wilt is zo snel mogelijk van de pijn afkomen! Al was de oplossing niet de zuiveringen, maar de zuiveringen in combinatie met wapf, heel veel vetten dus! In no time was ik van de ergste klachten af en kon ik weer slapen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan