Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Ahhh, dan doe je hetzelfde wat ik ongeveer een jaar heb gedaan. Maar ik zie het niet als een reiniging, maar als een ondersteuning voor de lever en galblaas. Aangezien ik de eerste post vandaag 2 keer heb doorgelezen, minimaal 3 uur van te voren niet eten en melk drinken. Dat is de reden dat ik dat nooit heb gedaan. Vond het in de ochtend wel zo makkelijk, ben je zeker weten nuchter.

53 zuiveringen Mike? Het waren er toch veel minder? Laat het er veel en veel minder zijn, anders schiet ik ter plekke in een vette depressie hoor! Zit al over de 20 en de gedachte aan 50+ is wel heftig....

Maar aan de andere kant, wat moet dat moet en beter eruit dan erin!

Mike 53 zuiveringen :o 8O WATTTT

Dat betekent dat je in de 3 jaar tijd iedere maand de groten leverzuivering deet en meer?

Of versta je onder zuiveringen ook je fruit of yoghurt smoothie of 3eieren met lepel olijfe olie ???

Ik serieus rond de 20 nu. En ben nog niet klaar. Kan er trouwens nu nog eentje doen, heb nog niet gegeten vandaag.... Maar wil ook een aantal dingen vooruit gaan koken, dan kan ik niet proeven... Hmmm, morgen weer een dag. Misschien dan weer een zuivering er tegenaan gooien :)

Ik heb het nu 18 of 19 keer gedaan (ben de tel kwijt) en ga zaterdag weer aan de gang.

Vorige keer kwamen er weer een hoop groene steentjes vrij maar het wordt zo langzamerhand wel wat minder.Ik had vorig jaar vreselijk last van pijn tussen mijn schouderbladen en dit is na elke zuivering verbeterd en is nu helemaal over ik had weleens het idee dat tussen de zuiveringen door dat er steentjes die waren gezakt weer een irritatie gaven op mijn ruggenwervel ten hoogte van mijn schouderbladen dit omdat het na de zuivering weer verdwenen was.Ik heb dit jaar een broer verloren aan maag en darmkanker en hij had ook al jaren last van pijn tussen de schouderbladen en afgelopen weekend hoorde ik van een andere broer dat hij ook hier al jaren last van heeft en bij hem zijn poliepen op zijn darmen geconstateerd bij een onderzoek.Ik krijg zo langzamerhand het idee dat dit ivb met elkaar staat of is dit stom toeval?

Ik moet eind augustus voor een darmonderzoek ik ben benieuwd wat hier uit komt.

Dit soort berichten zijn voor mij wel een motivatie om er mee door te gaan al zou het 50 keer moeten.

Ik ben de tel ook kwijt Frank. Daarom, rond de 20. En ik ga zeker ook door, als is het 100 keer. Maar bij mij wordt het ook steeds een beetje minder, dus ik heb goede hoop dat het ook een keer ophoudt!

Ik herken die druk op de ruggenwervel. In het stuk dat Mike hier vandaag poste staat iets over scoliose, dat is toch een vergroeiing van je ruggenwervel? Ik heb die plek nu een paar maanden, ik dacht dat het kwam door verkeerd lopen nav mijn val op mijn stuitje.

In een ander topic (geen idee meer welke) laat Peti weten dat rugklachten in het midden van de rug gekoppeld zijn aan onder andere de lever. Nu dit stuk van Morritz waarin hij het heeft over scoliose. En jij geeft nu ook irritatie aan bij de ruggenwervel.

Ik ben benieuwd of het straks over is als ik ook daadwerkelijk schoon ben van stenen.

Zo,n twee jaar geleden ben ik div keren bij een giropraktor geweest voor de pijn tussen mijn schouderbladen en deze gaf ook aan dat het een vergroeiing was en ik had hier vrede mee dit omdat ik vroeger een fanatiek motorcrosser ben geweest en behoorlijke wat smakken

had gemaakt wat je gewrichten niet ten goede komt.Ik ben anders gaan denken na dat bij mijn broer kanker was geconstateerd en deze had ook al jaren last van de schouderbladen wat ik eigenlijk wel vreemd vond.Door de zoektocht op internet kwam ik oa bij de leverreiniging en na het lezen hiervan was ik er van overtuigd dat er bij mij meer aan de hand was en dat ik dit moest gaan uitvoeren.

Het zit bij mij niet tussen de schouderbladen. Maar er onder. En het is zeker geen vergroeiing, want het is "nieuw". En het ergste last ervaar ik tijdens slaapdiensten, op een verkeerd matras (voor mij dan toch!), op een plek waar ik helemaal niet wil slapen en een stressvolle situatie, want je slaapt er omdat er altijd iets kan gebeuren. Al met al sta je dus continue onder spanning. En dan laat die plek zich voelen.

Alexandra, de middenrug staat voor emoties zoals ook onze lever, nieren, milt en gal voor onze emoties staan. Last van de middenrug kan betekenen dat je nog veel emoties in je hebt die verwerkt moeten worden.

Pijn in de schouderbladen zijn afvalstoffen, het is een lievelingsplek van je lichaam om daar zijn troep te dumpen, net zoals in de bovenarmen en bovenbenen.

Het allerlaatste stadium van afvalstoffen die niet opgeruimd worden kan kanker veroorzaken maar meestal gaan daar eerst de 'gewone' klachten vooraf. Dus opruimen die troep, ik laat dit doen door massage, maar ik heb ook niet zoveel last ervan. Zo af en toe als ik teveel achter de pc zit.. overbelasting van mijn schouderspieren.

Afvalstoffen krijg je door verkeerd eten, medicijnen, roken, drugs, overbelasting, stress, verwondingen, alcohol, vul zelf de lijst maar aan.

Alexandra, waar schreef Mike over scoliose? Ik heb dat ook, ik weet wel dat het mijn lever heeft geblokkeerd. Na bezoek aan een osteopaat ben ik flink gaan ontgiften (4 jaar terug), heeft me goed geholpen. Maar die scoliose trekt verder niet weg, is alleen verminderd.

Edit: ik ben blind, het is in deze topic ;-)

Quote:
De scoliose, naast andere gezondheidsproblemen, verdween na mijn twaalfde zuivering. Daarna heeft geen enkele van mijn jaarlijkse zuiveringen ook maar één steen opgeleverd

Persoonlijke ervaring van Morritz.

Maar ik weet dat ik dat niet heb, het zette me aan het denken.

Ik zal nog eens nadenken over die onverwerkte emoties Peti. Ik kan me er namelijk weinig meer bij voorstellen.

Bezig met de ca twintigste reiniging en tot op heden weer gruis en kleine steentjes.

Aan de ene kant baal ik er van dat er na zoveel reinigingen weer steentjes los komen en aan de andere kant werkt het ook wel weer verlossend (afvragend wat brengt dit voor de toekomst).Wat ik raar vind dat er bij de ene reiniging een lichte kleur groen steentjes uit komen en de andere keer weer donker groen.

Gisteren een rot dag nacht met gezeur rond borstbeen middenrif daarom bitterzout genomen toch nog slechte nacht met veel plassen, veel wakker onrust pffff en dat zonder dat ik die de mijn ei/limoen genomen had

Vanochtend toch weer begonnen met de eieren en limoen ik heb er wat mee in gang gezet, dus uhhhh

Gisteravond begonnen met de 3e leverreiniging.

Zostraks (06.15 uur) het bitterzout gedronken. (+ citroensap voor de smaak)

Benieuwd wat er vandaag en de komende dagen loskomt aan stenen!

Gisteren tussen de middag op wat olijven en augurken na, niks meer gegeten.

Vanmorgen werd ik wakker uit een afschuwelijke droom... zowiezo de laatste tijd wat depri..niet echt lekker in mn vel. (ik gebruik goudtabletjes en dat helpt iets, misschien moet ik ze ophogen)

Vraag: Ik gebruik regelmatig bitterzout omdat ik nog steeds veel last heb van verstopping. Hoe lang kun je dat achter elkaar gebruiken? Ivm darmflora opbouw? (Ik neem wel probiotica)

Ik hoop door de leverreinigingen te doen dat de verstopping oplost op den duur.

De laatste bitterzout gedronken en 2 x naar de toilet geweest, waterig maar geen grote stenen. Wel stukjes lichtgekleurd gruis/steentjes.

Overigens had ik gisterochtend ook bitterzout genomen en veel gal de hele dag in het toilet. (eigenlijk al de hele week veel gal)

Nauwelijks een zin uitgetypt of ik moet naar het toilet en voor het eerst vele curry kleurige gruis/stenen (ipv de bekende groenige en wittige kleur), drijvende, zachte en enkelen zelfs van 1.5 cm groot. Yoepie! Hier ben ik blij mee.. :lol:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan