Levertraan, wat doet het met je?

De chapter leaders van de WAPF hebben het volgende emailbericht ontvangen:

We wish to announce that Kaayla Daniel no longer serves on the Board of Directors of the Weston A. Price Foundation. We thank Kaayla for all her many contributions to our work over the years and wish her the very best in her future endeavors. It was with great disappointment that the board was forced to deal with a breach of fiduciary responsibilities.

Mike

Klinkt als ontgifting. Levertraan werd nl. vroeger traditioneel ingenomen als de ‘r’ in de maand zat, juist om griep en verkoudheden tegen te gaan!

Kan ook iets anders zijn, bijv. histamine-intolerantie.

Ron Schmid heeft een derde email naar de WAPF chapter leaders gestuurd. Deze is werkelijk onder de gordel: i.p.v. FCLO (fermented cod liver oil) heeft hij het nu over RPLO: rancid (rotten) pollock liver oil. Waar gaat het nu allemaal werkelijk over? Uit de email van Dr Ron:

Last night, Sally and the board threw off Kaayla Daniel. (...) Two weeks ago, Sally threw me out of the upcoming WAPF Conference for daring to speak out about my own near fatal heart failure.

Hij kan gewoonweg niet tegen zijn verlies! Hij is van de sprekerslijst afgehaald van de komende WAPF-conferentie en nu is zijn 'partner in crime' Kaayla Daniel ook nog ex-bestuurslid van de WAPF.

Voor wie tot nu toe nog niet (voldoende) overtuigd was van de vieze spelletjes die hier gespeeld worden, vraag jezelf af of het getuigt van volwassen gedrag om dergelijke emails naar de WAPF-chapter leaders te sturen!

Mike

Daniel een klokkenluider? Eerder een oproerkraaier! Maar goed, iedereen heeft het recht hier zijn/haar eigen conclusies uit te trekken.

Mike

Jhanne mag dan zo naief zijn om partij te kiezen voor een agressor die zich opstelt als een slachtoffer (waar kennen we dat historische patroon toch van?), ieder ander weldenkend mens kan duidelijk zien dat Ron Schmid en Kaayla Daniel op het oorlogspad zijn:

http://drkaayladaniel.com/marine-stewardship-council-to-investigate-green-pasture

Geen enkel middel wordt geschuwd om Green Pasture in een kwaad daglicht te brengen!

Mike

@jhanne,
als je vorig jaar op het congres geweest bent, dan weet je dat FCLO uitgebreid getest is/wordt en dat de producent hier heel open over is en ook dure testen laat uitvoeren, die niet verplicht zijn.
En natuurlijk is het goed, als er meerdere bedrijven goed bezig zijn, maar eh, hoe weet je dat van het andere bedrijf? Laat die ook zijn product zo uitvoerig testen? Of is het, hoe minder je test hoe minder vragen er kunnen komen?
Als je je in een onderzoekrapport cynisch uitlaat, dan mag dat misschien op een bepaald nivo te begrijpen zijn, maar volwassen is het allerminst!

de levers worden kennelijk ingevroren ( of ingeblikt?) aangeleverd
Blijkbaar heb je zelf niet zoveel verstand van de bewaarbaarheid van organen en hoe men met gevangen vis omgaat. Geeft niet, maar wees dan wel voorzichtig om te veroordelen!

@naief, ik heb ergens een docu gezien (zal wel belgie of duitsland zijn geweest) daar ging het om ingevroren vis die later weer werd ontdooid. En om dat ontdooien ging het. Dat was niet een gezonde methode. integendeel. het moest natuurlijk snel gebeuren want tijd is geld. Misschien is er wel iets te vinden via Google.
Later werd die ontdooide vis dan gebakken en behandeld en opnieuw ingevroren maar door die behandelingen was het niet meer gezond en kon je het niet meer proeven.
Die ontdooide vis zag er erg vies uit. Ik koop zowiezo zelfden of nooit gebakken vis en nu alleen nog maar kabeljouw die niet gekweekt is (voor zover ik weet).
Dit is wel een beetje off-topic, sorry.

Dr Daniel heeft al heel lang aangedrongen op gedegen onderzoek van FCLO, dit is steeds afgewezen. Nu las ik op de website van de wapf dat dit onderzoek er alsnog gaat komen.

Niet 'alsnog'. Zowel de analyses die GP als de WAPF al hebben laten uitvoeren weerspreken de stemmingmakerij van Daniel. Nu gaat de WAPF opnieuw tests laten uitvoeren, deze keer ook van het concurrerende product, dat nu handig ontsnapt aan kritische analyse. Dat lijkt me inderdaad een goede zaak!

de levers worden kennelijk ingevroren ( of ingeblikt?) aangeleverd, dat lijkt me weinig traditioneel.

Natuurlijk worden deze ingevroren, anders zouden ze al verrot bij Dave aankomen! Traditioneel zou zijn verwerking ter plaatse, maar dan ook consumptie ter plaatse en geen verzending over de hele wereld!

Je komt op mij behoorlijk goedgelovig over. Vraag jezelf af hoe Dr Ron na het verschijnen van het rapport van Daniel kan stoppen met de productverkoop van GP en onmiddellijk het alternatief volop in voorraad heeft!

Mike

Zie jij de volgende tekst staan?

Nourishing Traditions for Rosh HaShanah

Menu Following are traditional recipes for Rosh HaShanah, the Jewish New Year.

Daniel is joods of heeft iets met joden, evenals David Gumpert. De achternaam van Dr Ron doet ook al zoiets vermoeden. Achterbaks en geniepig gedrag zit in hun DNA!

Mike

Vandaar dat ik verwees naar de strategie van een agressor die zich voordoet als een slachtoffer, een underdog. Je herkent ze aan hun daden!

Mike

Ik heb begin dit jaar een pot FCLO met boterolie van Green Pasture gekocht en tot aan de zomer gebruikt. Ik bewaar deze in de koelkast.
Ik neem aan dat ik deze nog gewoon kan gebruiken?
Hoe lang kan je zo'n pot onder die omstandigheden normaal gesproken bewaren?
Kun je het ergens aan merken/zien als ie niet meer goed zou zijn?

Is gewoon houdbaar, tenzij je een sterke rottingssmaak en -geur ervaart. Ik heb zelf ook een pot Blue Ice Royal in de koelkast staan van enkele jaren terug en deze is nog steeds prima.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan