Lezingen Mike

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Er zijn ook nog plaatsen beschikbaar voor mijn lezing in Dongen op zondagmiddag 20 februari. Dit is een Q&A en dus voor 'gevorderden'. Opgeven via narketing(at)sundancer(punt)nl.

Mike
 
Ook voor mijn lezing van vrijdag 11 maart in Voerendaal (L) zijn er nog plaatsen vrij. Opgeven via: vrouenraets(at)planet(punt)nl.

Mike
 
Thema van beide lezingen:

March madness!

COVID-19 is nog niet voorbij of de mensheid wordt naar de volgende crisis geloodst: de mogelijkheid van een nucleaire derde wereldoorlog. Maar wist je dat beide gebeurtenissen met elkaar te maken hebben? Mike Donkers komt de actualiteit van vandaag duiden met die van gisteren en helderheid zaaien temidden van alle verwarring. Er is veel ruimte voor vraag en antwoord.

Mike
 
Thema van beide lezingen:

March madness!

COVID-19 is nog niet voorbij of de mensheid wordt naar de volgende crisis geloodst: de mogelijkheid van een nucleaire derde wereldoorlog. Maar wist je dat beide gebeurtenissen met elkaar te maken hebben? Mike Donkers komt de actualiteit van vandaag duiden met die van gisteren en helderheid zaaien temidden van alle verwarring. Er is veel ruimte voor vraag en antwoord.

Mike
Succes Mike! Dat worden vast weer geweldige lezingen zoals die anderen🙏🏻
 
Thema van beide lezingen:

March madness!

COVID-19 is nog niet voorbij of de mensheid wordt naar de volgende crisis geloodst: de mogelijkheid van een nucleaire derde wereldoorlog. Maar wist je dat beide gebeurtenissen met elkaar te maken hebben? Mike Donkers komt de actualiteit van vandaag duiden met die van gisteren en helderheid zaaien temidden van alle verwarring. Er is veel ruimte voor vraag en antwoord.

Mike

De gebeurtenissen volgen elkaar nu zo snel op dat je iedere week een hele andere lezing krijgt.
 
Hierbij nogmaals aandacht voor de lezing morgen in Voerendaal. De lezingen die ik daar vorig jaar heb gegeven haalden recordaantallen, in 1 enkel geval zelfs 120 bezoekers. Nu zitten we rond de 50. Nu het C19-narratief in elkaar is gedonderd lijkt het alsof voor een deel van de geinteresserden niet meer interessant is om naar mijn lezingen te komen. En dat terwijl het nu pas is begonnen en alsmaar interessanter wordt! Kennelijk heeft menige 'wakkere' nog niet door dat C19 en Oekraine alles met elkaar te maken hebben. Kom morgen dus naar Voerendaal en neem zoveel mogelijk mensen mee!

Mike
 
Laatst bewerkt:
Hierbij nogmaals aandacht voor de lezing morgen in Voerendaal. De lezingen die ik daar vorig jaar heb gegeven haalden recordaantallen, in 1 enkel geval zelfs 120 bezoekers. Nu zitten we rond de 50. Nu het C19-narratief in elkaar is gedonderd lijkt het alsof voor een deel van de geinteresserden niet meer interessant is om naar mijn lezingen te komen. En dat terwijl het nu pas is begonnen en alsmaar interessanter wordt! Kennelijk heeft menige 'wakkere' nog niet door dat C19 en Oekraine alles met elkaar te maken hebben. Kom morgen dus naar Voerendaal en neem zoveel mogelijk mensen mee!

Mike
Mike, ik begrijp dat ook niet. Morgen kom ik ook naar Voerendaal. Elke lezing is toch anders. ligt ook aan de vragen van de deelnemers en jouw perspectief is altijd interessant en verruimd mijn bewustzijn. En fijn dat je zondag middag 24 april weer naar Maria Hoop komt.
 
Hierbij nogmaals aandacht voor de lezing morgen in Voerendaal. De lezingen die ik daar vorig jaar heb gegeven haalden recordaantallen, in 1 enkel geval zelfs 120 bezoekers. Nu zitten we rond de 50. Nu het C19-narratief in elkaar is gedonderd lijkt het alsof voor een deel van de geinteresserden niet meer interessant is om naar mijn lezingen te komen. En dat terwijl het nu pas is begonnen en alsmaar interessanter wordt! Kennelijk heeft menige 'wakkere' nog niet door dat C19 en Oekraine alles met elkaar te maken hebben. Kom morgen dus naar Voerendaal en neem zoveel mogelijk mensen mee!

Mike

Net als met het begin van de crisis op 17 maart 2020, 133.000 bezoekers op dotcom en al snel weer afgezakt van een paar weekjes 4.000 naar 1.000, het normale aantal door de jaren heen
 
Hierbij nogmaals aandacht voor de lezing morgen in Voerendaal. De lezingen die ik daar vorig jaar heb gegeven haalden recordaantallen, in 1 enkel geval zelfs 120 bezoekers. Nu zitten we rond de 50. Nu het C19-narratief in elkaar is gedonderd lijkt het alsof voor een deel van de geinteresserden niet meer interessant is om naar mijn lezingen te komen. En dat terwijl het nu pas is begonnen en alsmaar interessanter wordt! Kennelijk heeft menige 'wakkere' nog niet door dat C19 en Oekraine alles met elkaar te maken hebben. Kom morgen dus naar Voerendaal en neem zoveel mogelijk mensen mee!

Mike
Herkenbaar ook in mijn omgeving maar ook de groepen waarin ik zit. Ze gaan in een soort pauze stand, veel zeggen moe’ te zijn en hebben geen energie meer om heel actief te zijn. De meesten geven aan genoeg info te hebben en zich te willen focussen op jaja daar komt ie: positieve dingen! Lekker weer feesten, op vakantie, borrelen enzo dat is wat ik veel voorbij zie komen😉
Terwijl ik denk: we zijn er nog niet hoor.. man wat staat er nog een hoop te gebeuren de komende maanden.
 
Rusland presenteert vandaag bewijs voor biolabs in Oekraine aan de hele wereld. Nader onderzoek zal uitwijzen dat C19 daar is gecreeerd en vervolgens getransporteerd naar Wuhan, China en naar Taiwan. Maar doe vooral even rustig aan en ga even niet naar een lezing van Mike. Schapen aan beide kanten. :rolleyes:

Mike
 
Laatst bewerkt:
Rusland presenteert vanavond bewijs voor biolabs in Oekraine aan de hele wereld. Nader onderzoek zal uitwijzen dat C19 daar is gecreeerd en vervolgens getransporteerd naar Wuhan, China en naar Taiwan. Maar doe vooral even rustig aan en ga even niet naar een lezing van Mike. Schapen aan beide kanten. :rolleyes:

Mike
@fatsnotbad ,

Maar dan gaat Rusland dat presenteren hè.. en hoe gaan de schaapjes dit meekrijgen en alle Oekraïne Lovers? Neem aan dat dit niet op mainstream verteld gaat worden.
Hoe gaan ze dit aanpakken dat iedereen dit te weten komt?
Vraag dit voor een zus van mijn moeders broer🤣
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.885
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan