Jazeker, ik ben weer helemaal beter!
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als er nog plek is dan meld ik me graag aan ik stuur je een pb.Hallo allemaal, wij organiseren een lezing van Mike.
15 januari 19.00 uur in Zoetermeer (precieze locatie wordt een dag van te voren bekend gemaakt)
Een interactieve lezing van Mike Donkers. Bekend van o.a. Dotcomradio en Fatsforum.
Zitten we nog in de hof van Eden? Wat is onze erfzonde precies? En wat hebben zwarte magie, the Great Awakening, Q, Trump en de covid-scam hiermee te maken?
We hebben plaats voor 50 personen, laat op tijd weten of je komt. Kosten zijn €13,50 p.p.
Tevens is dit een kans om connecties te maken en informatie uit te wisselen.
Je kan je bij mij aanmelden via pm.
Joost
Hoi Joost is er nog plek voor 2 personen?Hallo allemaal, wij organiseren een lezing van Mike.
15 januari 19.00 uur in Zoetermeer (precieze locatie wordt een dag van te voren bekend gemaakt)
Een interactieve lezing van Mike Donkers. Bekend van o.a. Dotcomradio en Fatsforum.
Zitten we nog in de hof van Eden? Wat is onze erfzonde precies? En wat hebben zwarte magie, the Great Awakening, Q, Trump en de covid-scam hiermee te maken?
We hebben plaats voor 50 personen, laat op tijd weten of je komt. Kosten zijn €13,50 p.p.
Tevens is dit een kans om connecties te maken en informatie uit te wisselen.
Je kan je bij mij aanmelden via pm.
Joost
Gaat morgen niet door, wordt andere dag, tijd en plaats.
Mike
Als Mike de datum te ver voorruit gaat plannen heb je grote kans dat die prik die je zojuist hebt gehaald weer voor een verlopen QR zorgt. Dus hou maar rekening met nog een prik tzt.Jammer. Ik had speciaal de prik gehaald voor een QR-code om naar binnen te mogen.
Maakt niet uit tegen de tijd dat je bij een lezing terecht kan, ben je verhuist naar een klein ondergronds appartement zonder ramen en deurenJammer. Ik had speciaal de prik gehaald voor een QR-code om naar binnen te mogen.
Maakt niet uit tegen de tijd dat je bij een lezing terecht kan, ben je verhuist naar een klein ondergronds appartement zonder ramen en deuren
Er zijn nog steeds plaatsen beschikbaar voor Zaandam a.s. zondag, zie post hierboven.
Maar ook in Driebergen a.s. dinsdag 1 februari zijn er nog plaatsen vrij. Meld je aan via: https://santura.nl/agenda/actueel/460-dinsdagavond-1-februari-lezing-mike-donkers-deel-3-q-a.
Mike