Lezingen Mike

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Hallo allemaal, wij organiseren een lezing van Mike.

15 januari 19.00 uur in Zoetermeer (precieze locatie wordt een dag van te voren bekend gemaakt)

Een interactieve lezing van Mike Donkers. Bekend van o.a. Dotcomradio en Fatsforum.

Zitten we nog in de hof van Eden? Wat is onze erfzonde precies? En wat hebben zwarte magie, the Great Awakening, Q, Trump en de covid-scam hiermee te maken?

We hebben plaats voor 50 personen, laat op tijd weten of je komt. Kosten zijn €13,50 p.p.
Tevens is dit een kans om connecties te maken en informatie uit te wisselen.


Je kan je bij mij aanmelden via pm.

Joost
 
Hallo allemaal, wij organiseren een lezing van Mike.

15 januari 19.00 uur in Zoetermeer (precieze locatie wordt een dag van te voren bekend gemaakt)

Een interactieve lezing van Mike Donkers. Bekend van o.a. Dotcomradio en Fatsforum.

Zitten we nog in de hof van Eden? Wat is onze erfzonde precies? En wat hebben zwarte magie, the Great Awakening, Q, Trump en de covid-scam hiermee te maken?

We hebben plaats voor 50 personen, laat op tijd weten of je komt. Kosten zijn €13,50 p.p.
Tevens is dit een kans om connecties te maken en informatie uit te wisselen.


Je kan je bij mij aanmelden via pm.

Joost
Als er nog plek is dan meld ik me graag aan ik stuur je een pb.
 
Inmiddels heb ik de lezing van Mike helemaal afgeluisterd.
Een aantal aspecten waren mij bekend, andere waren weer nieuw.
Vooral de werking van ivermectime was geheel nisuw voor mij.
Ik hoop nog op n lezing in Limburg waar ik mij een keer mag aanmelden.
Voor nu is het wachten op mijn bestelling uit Azië , Vlgs mij moeten de potjes per roeiboot komen., haha
Geduld is een schone zaak, ik begrijp uit reacties van andere forumleden dat het een poos kan duren.
 
Hallo allemaal, wij organiseren een lezing van Mike.

15 januari 19.00 uur in Zoetermeer (precieze locatie wordt een dag van te voren bekend gemaakt)

Een interactieve lezing van Mike Donkers. Bekend van o.a. Dotcomradio en Fatsforum.

Zitten we nog in de hof van Eden? Wat is onze erfzonde precies? En wat hebben zwarte magie, the Great Awakening, Q, Trump en de covid-scam hiermee te maken?

We hebben plaats voor 50 personen, laat op tijd weten of je komt. Kosten zijn €13,50 p.p.
Tevens is dit een kans om connecties te maken en informatie uit te wisselen.


Je kan je bij mij aanmelden via pm.

Joost
Hoi Joost is er nog plek voor 2 personen?
 
Jammer. Ik had speciaal de prik gehaald voor een QR-code om naar binnen te mogen.
Maakt niet uit tegen de tijd dat je bij een lezing terecht kan, ben je verhuist naar een klein ondergronds appartement zonder ramen en deuren🤣🤣🤣
 
Voor mijn interactieve 'lezing' in Zaandam (Q&A) van a.s. zondagmiddag (30-1) zijn nog plaatsen vrij. Geef je op via: inez(at)unique-fitnesscentrum(punt)nl.

Mike
 
Er zijn nog steeds plaatsen beschikbaar voor Zaandam a.s. zondag, zie post hierboven.

Maar ook in Driebergen a.s. dinsdag 2 februari zijn er nog plaatsen vrij. Meld je aan via info(at)santura(punt)nl.

Mike
 
Speciaal voor mensen in het zuiden van het land, Maasmecheken is bij Stein de grens over. Hopelijk tot morgen?

IMG_20220212_085957_716.jpg

Mike
 
Ik kom opnieuw naar het zuiden, deze keer naar St. Odiellenberg (L). En wel.op maandagavond 21 februari. Deze lezing is meer voor 'beginners', denk aan de lezingen die ik vorig jaar ben gaan geven. Er zijn nog 10 plaatsen beschikbaar. Opgeven via carol(at)therapeuticumdefakkel(ount)nl.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.826
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan