Lezingen Mike

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Was heel goed! Wel wat speldenprikjes uitgedeeld naar de vrouwen, die niet altijd in dank werden afgenomen. 1 vrouw in het publiek had het over een alleenstaande moeder in Amerika die er 3 baantjes op nahield om voor haar kinderen te kunnen zorgen. Waarop ik zei: 'Dankzij dat feminisme. Ze had gewoon een man kunnen hebben die voor haar zorgde'. Dit zette kwaad bloed bij met name 1 van de vrouwen in het publiek.

Mike
 
Ja, de meeste mensen zijn er niet klaar voor. Ik zie het nu steeds meer om me heen - de vrouw van vandaag -. Ik ben natuurlijk zelf ook een vrouw en niet vrij van het gehele vrouwelijke denken, maar ik heb de "red pill" toch wel geslikt.

Maar fijn dat het toch goed was gisteren en misschien heb je toch weer mensen de "red pill" laten slikken...

Dorothé
 
Dat gedeelte was een beetje 'shock treatment'. Interessant ook hoe die vrouw meteen steun zocht bij haar man, die naast haar zat. Sarcastisch zei ze tegen hem: 'zie je, jij moet voor mij zorgen'. Het was bedoeld als een sneer naar mij en zij wilde eigenlijk dat die man 'optrad' tegen mij, maar dat gebeurde niet. Ze is ook tot aan het eind blijven zitten.

Ik heb er later nog aan toegevoegd: 'de populistische beweging is de klok niet helemaal aan het terugdraaien - vrouwen mogen gewoon blijven werken als ze dat willen, er is straks alleen geen uitkering meer voor ze om op terug te vallen'. Ze hield wijselijk haar mond.

Het maakt ook niet meer uit of het uit mijn mond komt, deze ontwikkeling is aanstaande en onomkeerbaar en ik denk dat zij de feministische bui ook wel ziet hangen. Nu weet je meteen waarom zoveel westerse vrouwen Trump tot op het bot haten, zonder dat ze goed kunnen aangeven waarom!

Mike
 
Het was een mooie lezing Dorothé, het is voor vrouwen inderdaad schoktherapie als je dit voor het eerst hoort. Eerste reactie is: shoot the messenger maar dat kan Mike wel handelen als alfa:-)

Leuk dat er een paar mensen van het forum waren, die een enorme afstand moesten afleggen, chapeau!
 
21 januari geeft Mike weer een lezing in Onderdijk:


Lezing: 2018: het jaar van het populisme

2016 bracht twee populistische verrassingen: Brexit en Trump. 2017 had een kwartfinale (de Nederlandse verkiezingen), een halve finale (de Franse verkiezingen) en een finale (de Duitse verkeizingen) moeten opleveren voor het populisme, maar dit bleek uiteindelijk toch niet het geval te zijn.

In Nederland riepen establishment-partijen als de VVD en D66 glunderend dat het ‘populisme verslagen is’. En toen kwamen daar ineens de populistische verkiezingsoverwinningen in Oostenrijk en Tsjechië. Voeg daar aan toe de populistische houding van Polen, Hongarije en Tsjechië en het feit dat in Nederland Forum voor Democratie nu groter is in de peilingen dan de PVV, Front Nationale de tweede partij van Frankrijk is en Alternative für Deutschland de derde partij in Duitsland, waar Merkel in zwaar weer verkeert omdat ze maar geen coalitie weet te smeden. De coalitie die Mark Rutte met veel pijn en moeite bij elkaar heeft weten te brengen is uiterst broos en rust op een meerderheid van slechts 1 zetel.

Het populisme verslagen? Integendeel, het wordt dit jaar alleen maar groter! Waaruit bestaat toch die onvrede met de reguliere politiek en ook media waar zoveel westerlingen mee rondlopen? Op 21 januari, exact een jaar na de presidentiële beëdiging van Donald Trump, zal Mike Donkers terugkeren naar het Dorpshuis in Onderdijk om hier zijn licht op te laten schijnen.

Aanmelden: mail naar lezing-at-ziggo.nl

Mike en ik zien jullie daar graag!

http://www.neemjegezondheidineigenh...an-het-populisme-door-mike-donkers-21-1-2018/
 
Dit sluit wel mooi aan bij het onderwerp van mijn lezing op 21 januari:



Zeker is: De censuur, het bespioneren, de denk- en meningsverboden zullen in een tot nu toe ongekende omvang toenemen. Alleen zo kan de politieke elite zichzelf nog aan de macht houden.

2018: Vooruitblik

Daarbij komen in 2018 nog andere problemen:

De eurocrisis zal terugkeren
De media en politici zullen nog meer liegen
Er zal nog meer politieke correctheid zijn
De Bitcoin-zeepbel zal uit elkaar spatten
De Jeruzalem-kwestie zal een nieuwe oorlog initiëren
De vorming van de regering zal gaan om macht en baantjes
De familiehereniging zal ons honderdduizenden nieuwe vluchtelingen brengen
De belastingen worden verhoogd
De gender-waanzin zal nog erger worden
Terreur en criminaliteit zullen toenemen
Noord-Korea zal een gevaar blijven
In Iran ontstaat een nieuw kruitvat
De censuur van Maas zal nog meer toeslaan
Ik garandeer u: dat alles is nog maar het begin!

2018: De mediale en politieke leugens zullen toenemen, omdat de mensen steeds kritischer worden.

https://ejbron.wordpress.com/2018/01/02/2018-een-nieuw-jaar-van-leugens/

Mike
 
Even onder jullie aandacht brengen dat Mike a.s. zondag 21 jan. om 13.30 uur een lezing geeft:



2018: het jaar van het populisme door Mike Donkers op 21-1-2018

2016 bracht twee populistische verrassingen: Brexit en Trump. 2017 had een kwartfinale (de Nederlandse verkiezingen), een halve finale (de Franse verkiezingen) en een finale (de Duitse verkeizingen) moeten opleveren voor het populisme, maar dit bleek uiteindelijk toch niet het geval te zijn.

In Nederland riepen establishment-partijen als de VVD en D66 glunderend dat het ‘populisme verslagen is’. En toen kwamen daar ineens de populistische verkiezingsoverwinningen in Oostenrijk en Tsjechië. Voeg daar aan toe de populistische houding van Polen, Hongarije en Tsjechië en het feit dat in Nederland Forum voor Democratie nu groter is in de peilingen dan de PVV, Front Nationale de tweede partij van Frankrijk is en Alternative für Deutschland de derde partij in Duitsland, waar Merkel in zwaar weer verkeert omdat ze maar geen coalitie weet te smeden. De coalitie die Mark Rutte met veel pijn en moeite bij elkaar heeft weten te brengen is uiterst broos en rust op een meerderheid van slechts 1 zetel.

Het populisme verslagen? Integendeel, het wordt dit jaar alleen maar groter! Waaruit bestaat toch die onvrede met de reguliere politiek en ook media waar zoveel westerlingen mee rondlopen? Op 21 januari, exact een jaar na de presidentiële beëdiging van Donald Trump, zal Mike Donkers terugkeren naar het Dorpshuis in Onderdijk om hier zijn licht op te laten schijnen.

http://www.neemjegezondheidineigenh...an-het-populisme-door-mike-donkers-21-1-2018/
 
Mike gaat weer een lezing over Trump (Held of schurk) geven!
Op zondag 11 november in Onderdijk. Leuk als er weer forummers komen.


Vorig jaar gaf Mike Donkers op 4 november een lezing over Donald Trump in het dorpshuis ‘De Onderdijk’ in Onderdijk (Wervershoof) en belichtte hij the good, the bad and the ugly’ van 1 jaar Trump. Precies een jaar later keert Mike terug naar dorpshuis ‘De Onderdijk’.en blikt terug op de afgelopen 2 jaar.

Over 1 ding is zowel vriend als vijand in binnen- en buitenland het eens: Trump is onconventioneel en onvoorspelbaar. Maar hoe moeten we Trump nu zien? Sommigen zien hem als de zoveelste pion van de gevestigde macht, niets meer dan een acteur in een voorgekauwd script. Anderen zien hem echter als een rebel, iemand die de gevestigde macht juist het vuur aan de schenen legt. Is Donald Trump een toneelspeler die enkel valse hoop biedt of biedt hij hoop op een betere toekomst, niet alleen voor Amerika maar ook voor de rest van de wereld? Is Trump een held of een schurk?

Op 6 november a.s. vinden er in Amerika tussentijdse verkiezingen plaats en deze verkiezingen zullen een referendum zijn over wat Trump voor elkaar heeft weten te krijgen in twee jaar tijd en wat hij verder nog te bieden heeft. De komende weken beloven dan ook ongelooflijk spannend te worden, want met een Republikeinse meerderheid in het Hooggerechtshof en in het Congres zouden zijn politieke tegenstanders, de Democraten, wel eens ruim een generatie lang compleet buitenspel kunnen worden gezet.

Op 11 november geeft Mike Donkers zijn analyse over wat er werkelijk allemaal aan de andere kant van de plas gebeurt, in plaats van wat de media ons wijsmaken. Ook zal hij ingaan op de gevolgen die deze ontwikkelingen zullen hebben voor ons deel van de wereld. Verwacht een aantal chaotische weken, boordevol razendsnelle ontwikkelingen die voor menigeen niet makkelijk te duiden zullen zijn. Mike zal proberen duidelijkheid te bieden, zodat je een en ander beter kunt plaatsen. Deze lezing mag je niet missen!

Wanneer: zondag 11 november 13.00-17.00 u
Locatie: dorpshuis De Onderdijk, Sportlaan 10, 1693 CX Onderdijk
Kosten: € 10,– pp ter plaatse, graag gepast voldoen
Reserveren: mail naam, woonplaats en telefoonnummer naar lezing@ziggo.nl

 

Lezing Mike Donkers
'Corona - opkomst en ondergang van een knutselvirus'​

niet voor watjes ;-)​

1ba5492_w273_mikedonkers.png
Mike is een oude bekende voor wat betreft "stevige" lezingen. Mike balanceert tijdens zijn lezingen op het randje van het incasserings vermogen van de deelnemers. Het woord saai kent Mike geenzins!

"Nu we (tijdelijk) weer wat versoepelingen hebben wil ik op bepaalde vertrouwde locaties een zomerlezing verzorgen. Ik heb denk ik REVOLUTIONAIRE info over de oorzaak van maar vooral de OPLOSSING voor 'corona'! "

Op 1 augustus 2021 bij Sundancer, Oosteind zal Mike Donkers een speciale zomerlezing geven met als titel 'Corona - opkomst en ondergang van een knutselvirus'. De aard en de inhoud van deze lezing is dermate urgent dat Mike niet kan wachten tot het najaar. Bovendien lijkt het misschien of de 'coronacrisis' ten einde is gekomen, maar schijn bedriegt en de verwachting is dat in het najaar alles weer dichtgegooid wordt, waardoor lezingen zoals deze misschien wel niet meer mogelijk zijn.
Zoals uit de titel blijkt is corona knutselwerk. Momenteel bereiken ons berichten zelfs uit de reguliere media dat wat een jaar geleden nog een complottheorie was nu toch een complotfeit blijkt te zijn:

Mike Donkers loopt al jaren op de muziek vooruit en heeft dit dan ook jaren geleden reeds voorspeld. Op 1 augustus 2021 komt hij echter met revolutionaire informatie. Hij zal nader ingaan op wat een 'virus' nu werkelijk is en hoe je je op eenvoudige en goedkope wijze kunt bevrijden van datgene dat ieders gezondheid en langlevendheid ondermijnen.
Het aantal zitplaatsen voor deze lezing is beperkt, dus wees er snel bij!

Lezing Mike Donkers
1 augustus 2021
Aanvang: 14.00, welkom vanaf 13.30
Entree: 20,00 incl thee, koffie en water
Locatie Sundancer, Oosteind
Aanmelden: marketing@sundancer.nl
of bel naar 085 7325811

 

Lezing Mike Donkers
'Corona - opkomst en ondergang van een knutselvirus'​

niet voor watjes ;-)​

1ba5492_w273_mikedonkers.png

Mike is een oude bekende voor wat betreft "stevige" lezingen. Mike balanceert tijdens zijn lezingen op het randje van het incasserings vermogen van de deelnemers. Het woord saai kent Mike geenzins!

"Nu we (tijdelijk) weer wat versoepelingen hebben wil ik op bepaalde vertrouwde locaties een zomerlezing verzorgen. Ik heb denk ik REVOLUTIONAIRE info over de oorzaak van maar vooral de OPLOSSING voor 'corona'! "

Op 1 augustus 2021 bij Sundancer, Oosteind zal Mike Donkers een speciale zomerlezing geven met als titel 'Corona - opkomst en ondergang van een knutselvirus'. De aard en de inhoud van deze lezing is dermate urgent dat Mike niet kan wachten tot het najaar. Bovendien lijkt het misschien of de 'coronacrisis' ten einde is gekomen, maar schijn bedriegt en de verwachting is dat in het najaar alles weer dichtgegooid wordt, waardoor lezingen zoals deze misschien wel niet meer mogelijk zijn.
Zoals uit de titel blijkt is corona knutselwerk. Momenteel bereiken ons berichten zelfs uit de reguliere media dat wat een jaar geleden nog een complottheorie was nu toch een complotfeit blijkt te zijn:

Mike Donkers loopt al jaren op de muziek vooruit en heeft dit dan ook jaren geleden reeds voorspeld. Op 1 augustus 2021 komt hij echter met revolutionaire informatie. Hij zal nader ingaan op wat een 'virus' nu werkelijk is en hoe je je op eenvoudige en goedkope wijze kunt bevrijden van datgene dat ieders gezondheid en langlevendheid ondermijnen.
Het aantal zitplaatsen voor deze lezing is beperkt, dus wees er snel bij!

Lezing Mike Donkers
1 augustus 2021
Aanvang: 14.00, welkom vanaf 13.30
Entree: 20,00 incl thee, koffie en water
Locatie Sundancer, Oosteind
Aanmelden: marketing@sundancer.nl
of bel naar 085 7325811
Is de lezing ook digitaal te volgen of achteraf terug te kijken?
 
Voor de kezing die ik op zondag 15 augustus in Midwoud (NH) ga verzorgen zijn nog plaatsen over. Dit is de ALLERLAATSTE in een reeks die ik in de gehele maand juli en de eerste helft van augustus verzorg. Dit is jullie kans om bij de lezing Corona - opkomst en ondergang van een knutselvirus te zijn als forumleden, vrijwel alle lezingen waren exclusief voor mensen in het netwerk van de organisatoren van de lezingen, dus zorg dat je deze niet mist, dit is je LAATSTE kans want niemand weet of het daarna nog mogelijk zal worden gemaakt door Hugo en Mark! Zie bijgevoegde pdf voor alle details.

Mike
 

Bijlagen

Voor de kezing die ik op zondag 15 augustus in Midwoud (NH) ga verzorgen zijn nog plaatsen over. Dit is de ALLERLAATSTE in een reeks die ik in de gehele maand juli en de eerste helft van augustus verzorg. Dit is jullie kans om bij de lezing Corona - opkomst en ondergang van een knutselvirus te zijn als forumleden, vrijwel alle lezingen waren exclusief voor mensen in het netwerk van de organisatoren van de lezingen, dus zorg dat je deze niet mist, dit is je LAATSTE kans want niemand weet of het daarna nog mogelijk zal worden gemaakt door Hugo en Mark! Zie bijgevoegde pdf voor alle details.

Mike
Ik heb me opgegeven en ben erbij🙏🏻 hopelijk zie ik meer mensen van dit forum eens 'Live'😃
 
  • Leuk
Waarderingen: muis
Het blijkt toch dat door de vakantieperiode sommige lezingen minder makkelijk volgeboekt raken dan in de maand juli. Het eerste wat ik dan denk is dat als mensen onder de huidige voorwaarden op vakantie gaan naar het buitenland ze helemaal niet thuishoren bij mijn zomerlezingen als publiek. Graag wil ik de 'thuisblijvers' attenderen niet alleen op de lezing in Midwoud op 15 augustus (zie hierboven), maar ook op de lezing in Hoogeveen op a.s. zondag 8 augustus. Deze vindt in de ochtend plaats van half 11 tot half 2 's middags. Opgeven en meer info via: as59(at)outlook(punt)com. Misschien zie ik je op 1 van deze twee lezingen?

Mike
 
Is er iemand die 13 augustus onderweg naar Papendrecht in de buurt van Den Haag of Delft komt?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.522
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan