Lezingen Mike

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Mike,
Dank je wel voor de lezing in Midwoud!
Echt een aanrader👍🏻
Ook de organisatie bedankt, was super geregeld allemaal.
 
Hierbij wil ik speciaal mijn forumleden en -lezers de lezing van a.s. vrijdagavond in Kootwijkerbroek onder de aandacht brengen. Op 6 augustus jl. sprak ik daar en het dak ging er af! Er zaten daar enkele bezoekers die graag meer wilden horen, zij wilden dat ik veel dieper bepaalde konijnenholen in zou duiken. Denk hierbij aan Q, Trump, white hats. Speciaal voor deze fanatieke groep waarheidsvinders is de lezing van a.s. vrijdag georganiseerd. Niet voor iedereen dus, maar zeker wel voor mensen die hier regelmatig meelezen en meeschrijven! Zelfs als je niet in de buurt woont nog de moeite waard, want het is in de Hoge Veluwe en het is daar werkelijk schitterend! Misschien een idee om daar een weekendje van te maken? Vakantie in NL kan ook heel mooi zijn, vooral in die omgeving. Wie zich geroepen voelt kan zich opgeven bij Riejette: riejetter(at)gmail(punt)com. De helft van de zaal zit al vol met mensen uit haar eigen netwerk, nu is er een mogelijkheid dat mensen van het forum de andere helft vormen. Deze lezing is UNIEK, ik zal in geen enkele andere lezing zo diep gaan!

Mike
 
Hierbij wil ik speciaal mijn forumleden en -lezers de lezing van a.s. vrijdagavond in Kootwijkerbroek onder de aandacht brengen. Op 6 augustus jl. sprak ik daar en het dak ging er af! Er zaten daar enkele bezoekers die graag meer wilden horen, zij wilden dat ik veel dieper bepaalde konijnenholen in zou duiken. Denk hierbij aan Q, Trump, white hats. Speciaal voor deze fanatieke groep waarheidsvinders is de lezing van a.s. vrijdag georganiseerd. Niet voor iedereen dus, maar zeker wel voor mensen die hier regelmatig meelezen en meeschrijven! Zelfs als je niet in de buurt woont nog de moeite waard, want het is in de Hoge Veluwe en het is daar werkelijk schitterend! Misschien een idee om daar een weekendje van te maken? Vakantie in NL kan ook heel mooi zijn, vooral in die omgeving. Wie zich geroepen voelt kan zich opgeven bij Riejette: riejetter(at)gmail(punt)com. De helft van de zaal zit al vol met mensen uit haar eigen netwerk, nu is er een mogelijkheid dat mensen van het forum de andere helft vormen. Deze lezing is UNIEK, ik zal in geen enkele andere lezing zo diep gaan!

Mike
Hebben wij dat niet al bij Marjan gehoord?

Dorothé
 
Laatst bewerkt:
Gezien de status van de huidige maatschappij weiger ik ergens een weekendje overnachting en alles daarom heen hangend te boeken. Tevens is mijn hond [ook al] niet overal welkom.
Daar komt bij dat de keuze op dit moment voor velen gezien het hoogseizoen beperkt is.
Onder andere vanwege bovenstaande redenen zou het heel fijn zijn als je lezing als geluidsbestand beschikbaar zou komen.
Wellicht is dit mogelijk / een idee?
 
Hierbij wil ik speciaal mijn forumleden en -lezers de lezing van a.s. vrijdagavond in Kootwijkerbroek onder de aandacht brengen. Op 6 augustus jl. sprak ik daar en het dak ging er af! Er zaten daar enkele bezoekers die graag meer wilden horen, zij wilden dat ik veel dieper bepaalde konijnenholen in zou duiken. Denk hierbij aan Q, Trump, white hats. Speciaal voor deze fanatieke groep waarheidsvinders is de lezing van a.s. vrijdag georganiseerd. Niet voor iedereen dus, maar zeker wel voor mensen die hier regelmatig meelezen en meeschrijven! Zelfs als je niet in de buurt woont nog de moeite waard, want het is in de Hoge Veluwe en het is daar werkelijk schitterend! Misschien een idee om daar een weekendje van te maken? Vakantie in NL kan ook heel mooi zijn, vooral in die omgeving. Wie zich geroepen voelt kan zich opgeven bij Riejette: riejetter(at)gmail(punt)com. De helft van de zaal zit al vol met mensen uit haar eigen netwerk, nu is er een mogelijkheid dat mensen van het forum de andere helft vormen. Deze lezing is UNIEK, ik zal in geen enkele andere lezing zo diep gaan!

Mike
Gaat er nog iemand vanuit regio Voorschoten naar Kootwijkerbroek?
Stuur maar een PB

Ik hoop dat het lukt om er wat dagen aan vast te plakken, veel zit al vol.
 
Op pagina's 43 en 55 van bijgaand NASA document wordt de term 'Micro Dust' genoemd wat tijdens de lezing in Midwoud ter sprake is gekomen.

Iets anders waar ik een poosje geleden op ben gestuit:

In 2016 beoordeelden Italiaanse onderzoekers de ingrediënten van 44 soorten zogenaamde 'vaccins'. Ze ontdekten afval van zware metalen en biologische besmetting in elk menselijk vaccin dat ze testten. De onderzoekers verklaarden: "De hoeveelheid gedetecteerde vreemde lichamen en, in sommige gevallen, hun ongebruikelijke chemische samenstelling bracht ons in verwarring."

New Quality-Control Investigations on Vaccines: Micro- and Nanocontamination

Korte inhoud: "Vaccins worden onderzocht op de mogelijke bijwerkingen die ze kunnen veroorzaken. Om nieuwe informatie te verschaffen werd bij de studie van vaccins een onderzoeksmethode met elektronenmicroscopie toegepast, gericht op het verifiëren van de aanwezigheid van vaste verontreinigingen door middel van een omgevingsscanning elektronenmicroscoop uitgerust met een röntgenmicrofoonsonde. De resultaten van dit nieuwe onderzoek tonen de aanwezigheid aan van micro- en nanogrootte deeltjes bestaande uit anorganische elementen in vaccinstalen die niet tot de componenten behoren en waarvan de onterechte aanwezigheid vooralsnog onverklaarbaar is. Een aanzienlijk deel van die deeltjesverontreinigingen is al geverifieerd in andere matrices en gerapporteerd in de literatuur als niet biologisch afbreekbaar en niet biocompatibel. Het verzamelde bewijs suggereert een aantal hypothesen die verband houden met ziekten die worden genoemd en kort worden besproken."

Sharing is caring 🦋
 

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Misschien voor jou (en anderen) ook intetessant: Kootwijkerbroek, deel 3 deze keer, op vrijdag 3 september!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.166
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan