Lezingen Mike

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Het blijkt toch dat door de vakantieperiode sommige lezingen minder makkelijk volgeboekt raken dan in de maand juli. Het eerste wat ik dan denk is dat als mensen onder de huidige voorwaarden op vakantie gaan naar het buitenland ze helemaal niet thuishoren bij mijn zomerlezingen als publiek. Graag wil ik de 'thuisblijvers' attenderen niet alleen op de lezing in Midwoud op 15 augustus (zie hierboven), maar ook op de lezing in Hoogeveen op a.s. zondag 8 augustus. Deze vindt in de ochtend plaats van half 11 tot half 2 's middags. Opgeven en meer info via: as59(at)outlook(punt)com. Misschien zie ik je op 1 van deze twee lezingen?

Mike
Buitenkansje voor de noorderlingen die graag eens een lezing van Mike willen bijwonen en niet uren in de auto willen of kunnen zitten. Hier is de kans om hem te horen spreken op zondag 8 augustus in Hoogeveen!.
 
lezingen in Dongen en Zaandam:

Op herhaling wegens daverend succes.
Lezing Mike Donkers​

016fd55_w273_1ba5492w273mikedonke.png

'Corona - opkomst en ondergang van een knutselvirus'​

niet voor watjes ;-)​

Mike is een oude bekende voor wat betreft "stevige" lezingen. Mike balanceert tijdens zijn lezingen op het randje van het incasserings vermogen van de deelnemers. Het woord saai kent Mike geenzins!

"Nu we (tijdelijk) weer wat versoepelingen hebben wil ik op bepaalde vertrouwde locaties een zomerlezing verzorgen. Ik heb denk ik REVOLUTIONAIRE info over de oorzaak van maar vooral de OPLOSSING voor 'corona'! "

Mike Donkers loopt al jaren op de muziek vooruit en heeft dit dan ook jaren geleden reeds voorspeld. Op 29 augustus 2021 komt hij echter met revolutionaire informatie. Hij zal nader ingaan op wat een 'virus' nu werkelijk is en hoe je je op eenvoudige en goedkope wijze kunt bevrijden van datgene dat ieders gezondheid en langlevendheid ondermijnen.
Het aantal zitplaatsen voor deze lezing is beperkt, dus wees er snel bij!

Lezing Mike Donkers
29 augustus 2021
Aanvang: 14.00, welkom vanaf 13.30
Entree: € 20,00 incl thee, koffie en water
Locatie Natuurlijk Henriette
Klein Dongenseweg 81
5106AB Dongen
Aanmelden: marketing(at)sundancer(punt)nl
of bel naar 085 7325811

Ben je niet in de gelegenheid om de lezing op 29 augustus bij te wonen of is Zaandam meer in de richting voor jou dan kun je op 22 augustus naar:

Plaats: Zaandam, Unique Therapie gebouw De groene Bark
Adres: Provenciale weg 302 - Unit 113-121
(Ingang Vlielandstraat 2)
Zaandam
Aanvang; 13.00, welkom vanaf 12.30
Entree: € 20,00 incl thee en koffie
Geef je deelname op via: inez(at)unique-fitnesscentrum(punt)nl
Of bel: 06 29088180
 
Laatst bewerkt door een moderator:
lezingen in Dongen en Zaandam:

Op herhaling wegens daverend succes.
Lezing Mike Donkers​

016fd55_w273_1ba5492w273mikedonke.png

'Corona - opkomst en ondergang van een knutselvirus'​

niet voor watjes ;-)​

Mike is een oude bekende voor wat betreft "stevige" lezingen. Mike balanceert tijdens zijn lezingen op het randje van het incasserings vermogen van de deelnemers. Het woord saai kent Mike geenzins!

"Nu we (tijdelijk) weer wat versoepelingen hebben wil ik op bepaalde vertrouwde locaties een zomerlezing verzorgen. Ik heb denk ik REVOLUTIONAIRE info over de oorzaak van maar vooral de OPLOSSING voor 'corona'! "

Mike Donkers loopt al jaren op de muziek vooruit en heeft dit dan ook jaren geleden reeds voorspeld. Op 29 augustus 2021 komt hij echter met revolutionaire informatie. Hij zal nader ingaan op wat een 'virus' nu werkelijk is en hoe je je op eenvoudige en goedkope wijze kunt bevrijden van datgene dat ieders gezondheid en langlevendheid ondermijnen.
Het aantal zitplaatsen voor deze lezing is beperkt, dus wees er snel bij!

Lezing Mike Donkers
29 augustus 2021
Aanvang: 14.00, welkom vanaf 13.30
Entree: € 20,00 incl thee, koffie en water
Locatie Natuurlijk Henriette
Klein Dongenseweg 81
5106AB Dongen
Aanmelden: marketing@sundancer.nl
of bel naar 085 7325811

Ben je niet in de gelegenheid om de lezing op 29 augustus bij te wonen of is Zaandam meer in de richting voor jou dan kun je op 22 augustus naar:

Plaats: Zaandam, Unique Therapie gebouw De groene Bark
Adres: Provenciale weg 302 - Unit 113-121
(Ingang Vlielandstraat 2)
Zaandam
Aanvang; 13.00, welkom vanaf 12.30
Entree: € 20,00 incl thee en koffie
Geef je deelname op via: inez@unique-fitnesscentrum.nl
Of bel: 06 29088180
Lekker dichtbij, Zaandam😃 maar ben zondag in Midwoud al aanwezig😊
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.166
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan