LGBTQ+

Zouden ze zo in paniek zijn dat het zo doorzichtig begint te worden? Of zit ook daar weer een agenda achter?

Dingen gaan nu in een stroomversnelling. Dit kun je ook.zien als een teken van zwakte, want de agenda wordt niet snel genoeg geslikt door de massa en dus komen ze in tijdnood!

Mike

Misschien wel het beste artikel dat ik tot nu toe heb gelezen over de LBGTQ-agenda is dit.

Aart suggereerde eerder dat beinvloedbare kindergeesten niet bewogen konden worden richting het LGBTQ-kamp. Hier drie citaten uit het artikel die getuigen van het feit dat dit wel degelijk gebeurt:

As an aside (very instructive one), it’s like the daughter of a business colleague of ours, who has been frequenting a college campus of late, and what she incredulously shared with her father. She spoke of the “freak show” that this “regular, run-of-the-mill college” had now become. A place where the vast majority of students are trying out their sexual liberation thing.

You know, the coeds are cluelessly going lesbian . . . or trying bi . . . or contemplating one of the trans alternatives. As though these different sexual orientations are like ice cream flavors to be indulged in for a week, or a month or a year at a time. Such is the fool’s experiment which has now become perfectly acceptable in the college campus social engineering laboratories across the nation.

They have actually spent decades making it ‘cool’ to be BI or GAY or TRANS — like that’s really cool ? ! ? ! ? !

The reader needs to understand that the LGBTTTT grouping simply became a HUGE political umbrella. This strategy was absolutely necessary to capture as many bodies as possible. In this way they became a humongous support group for the many rejected and shunned, downtrodden and dispossessed, sexually insecure and sexually curious, morally bereft and ethically challenged, inconfident and doubting souls in need of a shoulder to cry on. That’s not to say that many of these folks did not receive some direly needed attention that really helped them out, because many have been assisted during particularly vulnerable periods of their lives.

However, the dynamic that we observed time and time again, was oriented around recruitment. The movers and shakers were about recruiting as many souls to their misguided mission as quickly as possible. It was always clear that the recruit didn’t even have to be gay or lesbian, bi or transsexual, as long as they were somewhat sympathetic to the core LGBTTTT cause. In other words many individuals, who never had a homosexual bone in their body, converted to the LGBTTTT agenda because of this overarching strategy to increase their numbers to the point where they could mobilize a formidable political force. Upon joining the LGBTTTT-affiliated group, they received immediate protection from the LGBTTTT community and the acceptance they never found anywhere else in society.

Young children are highly impressionable as we all know. Society can perform no worse a service than to expose them to such sexually confusing, morally unsound and socially unfit ideas as many of those expressed by the LGBTTTT movement.

Simpel vertaald hebben we nu een toenemende groep huilebalken die zich niet meer thuis voelen in de samenleving, maar wel geaccepteerd worden door de LGBTQ-community. Ik moet hier ook denken aan de 'monsters' die helemaal weglopen met Lady Gaga. Concerten van haar zijn regelrechte freak shows!

Voordat er door deze of gene weer een kniereflexreactie volgt van 'homofoob!', dit citaat uit hetzelfde artikel:

Like every collective found within the human family, there are very good people, some very bad people and many in the middle.

(...)

This impromptu lesson in psycho-history is not meant to be disrespectful to any group of people. The homosexual community deserves the same rights as the heterosexually oriented. However, when an overwhelming LGBTTTT Agenda reigns supreme across the nation which is fanatically enforced by the Gay Mafia, something is VERY wrong and needs to be corrected post haste before judgment falls upon the land.

Mike

Toeval bestaat niet. Vandaag hoorde ik het liedje 'I'm coming out' van Diano Ross (1980) en ik dacht: het zal toch niet... En jawel hoor:

Rodgers got the idea for "I'm Coming Out" after noticing three different drag queens dressed as Diana Ross at a New York club called the GG Barnum Room.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/I%27m_Coming_Out

In de jaren '80 hebben ze volop ingezet met de agenda. Vrijwel iedere popartiest leek toen wel gay te zijn!

Mile

Aart suggereerde eerder dat beinvloedbare kindergeesten niet bewogen konden worden richting het LGBTQ-kamp. Hier drie citaten uit het artikel die getuigen van het feit dat dit wel degelijk gebeurt

En is dit dezelfde bron die ergens anders in dit lijntje durft te beweren dat bijna alle homo's drugs en seksverslaafd zijn? Ohhhhhhhhh, maar dan is deze info heeeeeeeel betrouwbaar hoor, hahaha.

Lees je de artikelen wel, Aart? De bron waar jij naar verwijst is Henry Makow, dit is een heel andere auteur. Bovendien beweert Makow helemaal niet dat alle homo's seks- en drugsverslaafd zijn, wel dat het onevenredig vaak voorkomt in het wereldje. Ligt het aan mij, of ga je met elke reactie een jaartje verder weg van volwassenheid richting kleuterniveau? Waarom spreekt niemand Aart aan op zijn gedrag maar alleen mij?!

Mike

Lees je de artikelen wel, Aart?

Sorry Mike, maar je wilt iets wat ik gezegd heb blijkbaar weerleggen en dat doe je dan met een stukkie tekst van één of andere nobody op dit gebied. Excuus dat ik dat niet serieus kan nemen. Als ik pulp wil lezen dan haal wel een roddelblaadje van de riooljournalistiek.

Waarom spreekt niemand Aart aan op zijn gedrag maar alleen mij?!

Kom op Mike. Niet zo janken. Dat slachtoffergedrag is echt iets voor kleine schoolmeisjes. Jij post iets en ik geef daar een reactie op. Sorry, ik kan het niet altijd met je eens zijn en dit is zo'n onderwerp waar nogal wat onzin over gepost wordt.

Aart, als je mee wil blijven discussieren, kom dan ook met argumenten. Nu ben je net Spuit 11 die de hele tijd modder geeft.

Mike

Hormoonverstorende 'plasticizers' (weekmakers en hardmakers) zijn overal, ook biologische producten ontkomen er niet aan:

Today's man is literally being engineered to be weak, to be dependent - to be compliant. Plasticizers, pesticides, and heavy metals are pervasive in the foods we eat, in the products lathered on the body, and in the artificial scents filling our lungs. As the chemicals enter man's bloodstream, his hormones are being altered and the natural function of his endocrine system suppressed. His sperm count is falling and his ability to reproduce and provide for a future family is being diminished.

Similarly, a woman's ovaries (part of her endocrine system) are being suppressed. The very purpose of her anatomy and womanhood is being altered by chemicals she absorbs, eats, and breathes. Products such as BPA are considered toxic to the female reproductive system, but they are commonly manufactured as epoxies in can linings and in many different types of plastic containers and food and beverage containers. Some products claim to be BPA-free, but they contain similar bisphenols that disrupt hormones.

http://www.naturalnews.com/054450_BPA_toxic_chemicals_factory_foods.html#

Mike

Dus alleen nog maar onbewerkte pure voeding?!?.
Zelf koken en klaarmaken.
Het zal helaas ook wel in natuurcosmetica zijn.

Dorothé

Ik zie veel sporters met een zakje water met zo'n pijpje eraan. Die zakjes zitten volgens mij ook vol met weekmakers.

Wat te denken van leerlingen en studenten die allemaal een plastic flesje water de hele dag door gebruiken? Sowieso drinken ze al te veel water!

Mike

En jawel hoor, de politie in New Tork is volkomen racistisch en vermoordt onschuldige zwarten als Eric Garner, maar ze dossen hun patrouillewagens wel uit in de regenboogvlag:

https://desertpeace.wordpress.com/2016/06/24/photo-of-the-day-pinkwashing-pride-in-new-york/

Mike

Aart, als je mee wil blijven discussieren, kom dan ook met argumenten.

Ik zal zeker af en toe mee discussiëren. Ook al wordt mijn mening en worden mijn argumenten af en toe geridiculiseerd, belachelijk gemaakt of zelfs geschoffeerd. Het zei zo. Ik moet vooral uitkijken dat ik me hier door niet laat provoceren of meeslepen en de neiging heb hetzelfde gedrag te gaan vertonen. Als dat in het verleden is gebeurd dan bied ik daar nu mijn excuses voor aan.

Het blijft voor mij een forum en geen platform. Ik doe dus niet mee aan het vooral bevestigen van een al bestaande mening of een bestaand beeld.

En ja, natuurlijk maak ik het af en toe persoonlijk. Ik kan niet anders. Ik ben homo. Uiteraard zie ik een bepaalde agenda. Maar ik zie vooral mensen. En de liefde voor mensen blijft bij mij voorop staan. Ook al hebben ze ander gedrag dan ikzelf of hebben ze denkbeelden die niet de mijne zijn.

En natuurlijk ben ik dan vóór de openstelling van het huwelijk voor mensen van het gelijke geslacht. Ik ben zelf getrouwd met het mooiste mens op aarde. En het huwelijk is de manier waarop ik alles kan regelen wat ik wil. Uiteraard maak ik er gebruik van. Omdat er wellicht een bepaalde agenda is ga ik het mezelf natuurlijk niet moeilijker maken dan nodig is. Ieder mens ik voor mij gelijkwaardig en heeft voor mij dezelfde rechten. Dat is een belangrijke basis voor mij.

En natuurlijk vind ik dat twee mensen die van elkaar houden het recht hebben om kinderen te krijgen en op te voeden, ook als ze homo zijn. Ik zie hele mooie voorbeelden in mijn omgeving. Ook als er wellicht een bepaalde agenda bestaat haal ik het niet in mijn hoofd om mij te gaan bemoeien met de wezenlijke keuzes die mensen maken zoals het krijgen en het opvoeden van kinderen. Ook al heeft dat misschien niet mijn voorkeur.

Uiteraard zie ik ook allemaal uitwassen. Daar hoef ik het niet mee eens te zijn maar ik ga me er ook niet mee bemoeien of me tegen te verzetten. Ik zie het. Soms verbaas ik me. En soms keur ik het voor mezelf af. Maar daarmee keur ik niet de mensen af die dat gedrag vertonen. Mensen zijn mensen en die verdienen in de eerste plaats mijn respect. En natuurlijk gebeuren er soms dingen waar ik geen respect voor kan opbrengen. Maar nog steeds weiger ik het om daarmee mensen bepaalde rechten te ontzeggen. En ik ga er al helemaal niet mijn energie in steken om het te veroordelen laat staan te bestrijden. Zolang mensen elkaar persoonlijk geen kwaad doen of het elkaar onmogelijk maken, zullen ze mij niet horen.

Natuurlijk ben ik wel degelijk tegen bepaalde agenda's. Ik ben voor een zo puur en natuurlijk mogelijk leven. Dus ben ik tegen hormoonverstorende vaccinaties. Tegen hormoonverstorende stoffen in onze voeding enzovoorts. Maar ik ben nooit tegen mensen of voor het verschillend behandelen van mensen. Nogmaals: tot het moment dat mensen een ander persoonlijk kwaad doen.

Ik verwacht dat vanuit deze houding van mij, mijn argumenten nogal eens zullen botsen met waar het op het forum af en toe over gaat. Vandaar ook mijn eerdere vraag: wat willen we er mee? Oké, je kunt bijvoorbeeld tegen de vermeende LGBT agenda zijn, maar er zijn nu eenmaal homo's. En je kunt je ergeren aan allerlei uitwassen maar je tegelijk realiseren dat de meeste homo's een heel gewoon leven leiden als dat al van belang is om iets gewoon of minder gewoon te vinden. En voor mij blijft gelden dat homo's net zoveel rechten hebben als ieder ander mens. En dit zeg ik niet omdat ik zelf homo ben.

Tot slot: wat me vaak tegenhoudt om te reageren is dat ik niet wil verzanden in oeverloze discussies via het internet. Ik ga mijn tijd in ieder geval niet gebruiken om me te verdedigen. Ik wil mijn mening geven, ik wil van gedachte wisselen en ik wil het met elkaar oneens mogen zijn. En daarmee basta. Ik hoop dat dat mag op dit forum. Dat ik daarom niet om mijn oren geslagen wordt met beledigingen of diskwalificerende opmerkingen. Ik kan daar echt wel tegen maar het is zo onnodig en zinloos. Ik heb ook geen zin om mijn tijd daaraan te geven. Ik woon op een prachtige plek waar ik voor gekozen heb om een rustig leven te leiden met zo min mogelijk stress. Ik ben maximaal buiten, in de bergen, op het strand of gewoon bij en met vrienden rondom huis. Als ik soms niet meteen reageer dan is dat vooral omdat ik mijn dierbare tijd niet verspil achter het internet. Ik vind het leuk om mee te lezen, zo af en toe zal ik reageren en uiteraard zal ik soms ook een discussie aan gaan waar ik dat zinvol vindt en waar me dat niet te veel aan een beeldscherm bindt.

Je komt weer terug bij de mensen, Aart, gelukkig maar. Dit is natuurlijk een prima reactie en deze moet ik wel serieus nemen en zal dus niet worden geridiculiseerd, zoals je wellicht had verwacht. Je nam laatst de moeite om een bepaald citaat van mij aan te halen over een bepaald artikel, waarvan ik je wees op het feit dat het door iemand anders geschreven was dan Henry Makow. Ik vroeg je niet voor niets of je het artikel had gelezen, want als je dat had gedaan, dan had je dit citaat gelezen, dat ik ook al in mijn post over dit bewuste artikel had geplaatst:

Like every collective found within the human family, there are very good people, some very bad people and many in the middle.

(…)

This impromptu lesson in psycho-history is not meant to be disrespectful to any group of people. The homosexual community deserves the same rights as the heterosexually oriented. However, when an overwhelming LGBTTTT Agenda reigns supreme across the nation which is fanatically enforced by the Gay Mafia, something is VERY wrong and needs to be corrected post haste before judgment falls upon the land.

Zet dit af tegen enkele uitspraken van jou in je post:

Ieder mens ik voor mij gelijkwaardig en heeft voor mij dezelfde rechten. Dat is een belangrijke basis voor mij.

En je kunt je ergeren aan allerlei uitwassen maar je tegelijk realiseren dat de meeste homo’s een heel gewoon leven leiden als dat al van belang is om iets gewoon of minder gewoon te vinden. En voor mij blijft gelden dat homo’s net zoveel rechten hebben als ieder ander mens.

Klinkt precies hetzelfde als wat deze auteur schrijft, nietwaar? Maar lees je ook wat hij daaronder schrijft? Dat gaat over de agenda. Het is de agenda waar we geen enkel respect of begrip voor kunnen opbrengen, zeker niet als deze gericht is op jonge en beinvloedbare kinderen. Jij kiest ervoor om je hier niet druk over te maken - nou, ik wel!

Je voorspelt dat we nog vaker zullen botsen. Dat valt nog maar te bezien, we hadden nl. helemaal ook niet eerder hoeven botsen. Ik heb van het begin af aan duidelijk gemaakt dat er een groot verschil is tussen het persoonlijke (micro)niveau waar jij het voortdurend over hebt en de agenda op macroniveau. Van het begin af aan heb ik duidelijk gemaakt dat ik op menselijk niveau me niet druk maak om wat anderen doen, zoalng ze maar niemand schaden. Als jij je niet zo had zitten opfokken had je dat keer op keer terug kunnen lezen. Nu je weer wat rustiger bent, lees het allemaal nog maar eens terug, ik wijs je voortdurend op het feit dat je e.e.a. te persoonlijk neemt, terwijl dit helemaal niet zo bedoeld is maar juist om de cultureel marxistische agenda bloot te leggen.

Heb je je daar wel eens echt in verdiept? Waarschijnlijk niet en waarschijnlijk is je antwoord dat je ervoor kiest om liever in de zon te zitten en quality time door te brengen met je man. Prima, ik veroordeel dat niet, het is jouw eigen keuze en dit soort kleine dingen zijn minstens zo belangrijk. Maar ga dan ook niet meediscussieren over een agenda als zou mijn blootlegging ervan een rechtstreekse aanval op jou en jouw levensstijl betreffen, want dat is het niet. Ik heb er m'n handen vol aan om duidelijk te maken hoe de manipulatie en mind control van de social engineers werkt, wat zal ik me dan druk gaan maken over hoe jij je leven leidt? En vooral omdat ik jou en je man ken en WEET dat jullie lieve en aardige mensen zijn, die geen vlieg kwaad doen! Daar heb ik je ook keer op keer op proberen te wijzen, maar je wilde door je gif niet luisteren. En jij niet alleen, want vervolgens komt er een 'vrouwenbrigade' die het voor jou opneemt en MIJ aanspreekt over mijn confronterende (niet veroordelende) manier van omgang!

Het is voor mij alleen maar meer bevestiging van hoeveel werk er aan de winkel is. We komen nl. geen steek verder als we dit niet op metafysisch niveau kunnen bekijken en dus veel te persoonlijk gaan nemen. Dat is nl. ook onderdeel van de agenda: dat we het grotere plaatje niet doorzien en vervolgens elkaar gaan muilkorven om toch maar vooral niemand te willen beledigen. Ik heb wel de moeite genomen om de eerste 10 pagina's hier terug te lezen en nergens, maar dan ook nergens val ik jou rechtstreeks aan. Telkens weer doe ik pogingen om je duidelijk te maken wat ik met dit onderwerp wil, dus het verbaast me dat je nog steeds die vraag stelt. Pas toen die false flag in Orlando gebeurd was viel bij sommige mensen het kwartje: goh, zou hier soms een agenda achter zitten? En was ik niet de eerste om te reageren met de opmerking dat ik geen enkele vorm van rechtvaardiging kan bedenken voor het zinloos neermaaien van MENSEN, of ze nu homo zijn of niet?

Ik hoop dan ook dat je, nu je weer bij je zinnen bent gekomen en je weer gedraagt als een volwassen forumlid en MENS, voortaan dingen die ik probeer aan de kaak te stellen eerst op je in laat werken en niet voortdurend kniereflexreacties gaat vertonen alsof dit over jou zou gaan. Als we dat kunnen afspreken kun jij volgens mij prima bijdrages leveren, zoals je eerder ook altijd hebt gedaan.

Mike

Nadat de Amerikaanse winkelketen Target zijn beleid omtrent paskamers en toiletten 'inclusief' heeft gemaakt is een stortvloed aan perverse lui die meisjes filmen:

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan