Je komt weer terug bij de mensen, Aart, gelukkig maar. Dit is natuurlijk een prima reactie en deze moet ik wel serieus nemen en zal dus niet worden geridiculiseerd, zoals je wellicht had verwacht. Je nam laatst de moeite om een bepaald citaat van mij aan te halen over een bepaald
artikel, waarvan ik je wees op het feit dat het door iemand anders geschreven was dan Henry Makow. Ik vroeg je niet voor niets of je het artikel had gelezen, want als je dat had gedaan, dan had je dit citaat gelezen, dat ik ook al in mijn post over dit bewuste artikel had geplaatst:
Like every collective found within the human family, there are very good people, some very bad people and many in the middle.
(…)
This impromptu lesson in psycho-history is not meant to be disrespectful to any group of people. The homosexual community deserves the same rights as the heterosexually oriented. However, when an overwhelming LGBTTTT Agenda reigns supreme across the nation which is fanatically enforced by the Gay Mafia, something is VERY wrong and needs to be corrected post haste before judgment falls upon the land.
Zet dit af tegen enkele uitspraken van jou in je post:
Ieder mens ik voor mij gelijkwaardig en heeft voor mij dezelfde rechten. Dat is een belangrijke basis voor mij.
En je kunt je ergeren aan allerlei uitwassen maar je tegelijk realiseren dat de meeste homo’s een heel gewoon leven leiden als dat al van belang is om iets gewoon of minder gewoon te vinden. En voor mij blijft gelden dat homo’s net zoveel rechten hebben als ieder ander mens.
Klinkt precies hetzelfde als wat deze auteur schrijft, nietwaar? Maar lees je ook wat hij daaronder schrijft? Dat gaat over de agenda. Het is de agenda waar we geen enkel respect of begrip voor kunnen opbrengen, zeker niet als deze gericht is op jonge en beinvloedbare kinderen. Jij kiest ervoor om je hier niet druk over te maken - nou, ik wel!
Je voorspelt dat we nog vaker zullen botsen. Dat valt nog maar te bezien, we hadden nl. helemaal ook niet eerder hoeven botsen. Ik heb van het begin af aan duidelijk gemaakt dat er een groot verschil is tussen het persoonlijke (micro)niveau waar jij het voortdurend over hebt en de agenda op macroniveau. Van het begin af aan heb ik duidelijk gemaakt dat ik op menselijk niveau me niet druk maak om wat anderen doen, zoalng ze maar niemand schaden. Als jij je niet zo had zitten opfokken had je dat keer op keer terug kunnen lezen. Nu je weer wat rustiger bent, lees het allemaal nog maar eens terug, ik wijs je voortdurend op het feit dat je e.e.a. te persoonlijk neemt, terwijl dit helemaal niet zo bedoeld is maar juist om de cultureel marxistische agenda bloot te leggen.
Heb je je daar wel eens echt in verdiept? Waarschijnlijk niet en waarschijnlijk is je antwoord dat je ervoor kiest om liever in de zon te zitten en quality time door te brengen met je man. Prima, ik veroordeel dat niet, het is jouw eigen keuze en dit soort kleine dingen zijn minstens zo belangrijk. Maar ga dan ook niet meediscussieren over een agenda als zou mijn blootlegging ervan een rechtstreekse aanval op jou en jouw levensstijl betreffen, want dat is het niet. Ik heb er m'n handen vol aan om duidelijk te maken hoe de manipulatie en mind control van de social engineers werkt, wat zal ik me dan druk gaan maken over hoe jij je leven leidt? En vooral omdat ik jou en je man ken en WEET dat jullie lieve en aardige mensen zijn, die geen vlieg kwaad doen! Daar heb ik je ook keer op keer op proberen te wijzen, maar je wilde door je gif niet luisteren. En jij niet alleen, want vervolgens komt er een 'vrouwenbrigade' die het voor jou opneemt en MIJ aanspreekt over mijn confronterende (niet veroordelende) manier van omgang!
Het is voor mij alleen maar meer bevestiging van hoeveel werk er aan de winkel is. We komen nl. geen steek verder als we dit niet op metafysisch niveau kunnen bekijken en dus veel te persoonlijk gaan nemen. Dat is nl. ook onderdeel van de agenda: dat we het grotere plaatje niet doorzien en vervolgens elkaar gaan muilkorven om toch maar vooral niemand te willen beledigen. Ik heb wel de moeite genomen om de eerste 10 pagina's hier terug te lezen en nergens, maar dan ook nergens val ik jou rechtstreeks aan. Telkens weer doe ik pogingen om je duidelijk te maken wat ik met dit onderwerp wil, dus het verbaast me dat je nog steeds die vraag stelt. Pas toen die false flag in Orlando gebeurd was viel bij sommige mensen het kwartje: goh, zou hier soms een agenda achter zitten? En was ik niet de eerste om te reageren met de opmerking dat ik geen enkele vorm van rechtvaardiging kan bedenken voor het zinloos neermaaien van MENSEN, of ze nu homo zijn of niet?
Ik hoop dan ook dat je, nu je weer bij je zinnen bent gekomen en je weer gedraagt als een volwassen forumlid en MENS, voortaan dingen die ik probeer aan de kaak te stellen eerst op je in laat werken en niet voortdurend kniereflexreacties gaat vertonen alsof dit over jou zou gaan. Als we dat kunnen afspreken kun jij volgens mij prima bijdrages leveren, zoals je eerder ook altijd hebt gedaan.
Mike