LGBTQ+

'Dat is een goeie 'minor sexuals' .. klinkt wat zachter dan gewoonweg pedofiel makkelijker te aanvaarden door de massa als zijnde normaal. Ik vind die we-the-unicorns maar engerds. Allemaal van die gastjes met vlotte kapsels met een regenboogkleurtje erin.

Dit is wel ziek hoor, er zijn hetero's en homo's, de rest zijn freaks. Dat is mijn mening

Allemaal van die gastjes met vlotte kapsels met een regenboogkleurtje erin.

Zijn gewoon homo's :)

Joost

Dit is een aparte categorie, JM. Dit zijn nou millennials, of: special little snowflakes. Zij zijn o zo tolerant (mits je het met hen eens bent natuurlijk) en zij 'identificeren' zich met diverse 'geslachten' wanneer het hen uitkomt. Immers, de regenboog heeft vele kleuren, nietwaar?

Mike

Ok, ik kan me er niet mee identificeren en mijn hersenen plaatsten mensen automatisch in hokjes. Zulke kleurige lieve special little snowflakes, plaats ik in het hokje; homo. Misschien kortzichtig, maar het zij zo. Btw heb ik niets tegen homo's, ik heb ze in mijn kennissenkring.

Joost

Hoe oud zouden die lui zijn, tieners en halverwege twintig die daar in meegaan? Wat als ze ouder zijn, dertig and up, wat komt er van die mensen vraag ik me wel eens af. Dan hebben ze inmiddels kinderen geadopteerd of KI, draagmoeders noem het op, de zogenaamde vrije opvoeding? Ik denk wel eens over een jaar of 20 zijn wij de laatsten die weten hoe het ooit eens was. Net als die Winston uit 1984.

Ik denk dat die mensen zich allemaal wat wijsmaken. Het is in en daarom moet men meedoen.

Deze mensen gaan er alleen maar vanuit wat hun seksueel allemaal prikkelt. Ze vergeten helemaal dat er ook nog zoiets bestaat als verliefd zijn. Als ze zich daar eens meer mee bezig zouden houden, dan zouden heel veel mensen voelen dat het niet klopt wat ze willen voordoen als zijnde het hun seksualiteit.
Bij mij op het werk (heb ik het al eens over gehad) doet men het gewoon voor de fun. Tja, dan is het misschien egaal man of vrouw.
Ik denk echter dat ze er toch wel eens achter zullen komen, wat er werkelijk voor hun telt.

Dorothé

Yup, de westerse wereld is gericht op ego, seks en materialisme. De selfie says it all, we leven in een selfie-maatschappij inmiddels. De 7 zonden nastreven denk ik wel eens

Hoogmoed (trots, ijdelheid)
Hebzucht (gierigheid)
Onkuisheid (lust, wellust)
Jaloezie (nijd, afgunst)
Vraatzucht (gulzigheid)
Woede (toorn, wraak)
Luiheid (gemakzucht, vadsigheid)

Ik had dit in een heleboel topics kunnen plaatsen:
De Pokemon PC game komt eraan!

Oftewel hoe we op een luchtige, vasthoudende manier de politiek correctheid de nek om kunnen draaien.

Mark

In de commentaren onder het bericht van Mike lees ik dit:

Mijn zoon van nu 3,5 loopt al tijden in een jurk. Vier dagen per week is hij een meisje, drie dagen een jongen.
Trots als een pauw loopt hij met zijn jurk en poppenwagen op zijn roze crocs door het winkelcentrum. Hij is mijn allerliefste jongen en optimaal gelukkig. Oudere mensen reageren vriendelijk en aardig, het zijn juist de jonge moeders die opmerkingen maken in de zin van: dat doe je je kind toch niet aan. Nee? Ik wel, ik zie mijn zoon gelukkig en dan voel ik me een trotse goede moeder.

..........

Mark

Gelukkig blijkt uit de commentaren onder het bericht dat Mike plaatste, dat heel veel ouders relaxt reageren op hun zoontje die een jurk aan wil. De meeste jongetjes leiden later uiteindelijk een heel normaal leven samen met een andere jongen, of met een meisje.

En ook al trekken ze later nog steeds een jurk aan. Daar doen ze niemand kwaad mee.

Gelukkig blijkt uit de commentaren onder het stuk van Mike, dat heel veel ouders relaxt reageren op hun zoontje die graag een jurk aan wil. En terecht. De jongens leiden later meestal een heel normaal leven samen met een andere jongen of met een meisje.

En al doen ze later nog steeds een jurk aan? Daar doen ze ook niemand kwaad mee.

@Aart

Geen kwaad nee, we krijgen alleen een generatie van halfzachte moederskindjes die soms een jurk willen dragen. Degeneratie wordt aangemoedigd en vertroeteld. En met het politiek correcte klimaat wat geschapen is, mag je daar niets meer over zeggen, want dan word je neergezet als een intolerante hater.

Mark

@ Mark,

Zoals ik al schreef, groeien de meeste jongetjes, die wel eens een jurk aan trekken als kind, op tot heel normale mannen. Gelukkig zien de meeste ouders dat ook, zoals blijkt uit de reacties onder het stuk dat Mike plaatste.

"Hello person"

Cu1usvmUAAA4B17.jpg

Mark

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug