LGBTQ+

Rabbi-Efrati.jpg

Hoe ziek is dit?:

"'Islamization of Europe a good thing'
Rabbi Baruch Efrati believes Jews should 'rejoice at the fact that Europe is paying for what it did to us for hundreds of years by losing its identity.' He praises Islam for promoting modesty, respect for God"
As concerns grow over the increasing number of Muslims in Europe, it appears not everyone is bothered by the issue, including an Israeli rabbi who even welcomes the phenomenon.

Rabbi Baruch Efrati, a yeshiva head and community rabbi in the West Bank settlement of Efrat, believes that the Islamization of Europe is actually a good thing.

"With the help of God, the gentiles there will adopt a healthier life with a lot of modesty and integrity, and not like the hypocritical Christianity which appears pure but is fundamentally corrupt," he explained.

Meer op de bronsite: [URL]http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4299673,00.html[/URL]

Artikel: "Seems like hypocrisy to me!"
[URL]http://www.cppireland.org/2016/10/11/seems-like-hypocrisy-to-me/[/URL]

Rabbi-Efrati.jpg

Hoe ziek is dit?:

Rabbi Baruch Efrati believes Jews should 'rejoice at the fact that Europe is paying for what it did to us for hundreds of years by losing its identity.' He praises Islam for promoting modesty, respect for God"
As concerns grow over the increasing number of Muslims in Europe, it appears not everyone is bothered by the issue, including an Israeli rabbi who even welcomes the phenomenon.

Rabbi Baruch Efrati, a yeshiva head and community rabbi in the West Bank settlement of Efrat, believes that the Islamization of Europe is actually a good thing.

"With the help of God, the gentiles there will adopt a healthier life with a lot of modesty and integrity, and not like the hypocritical Christianity which appears pure but is fundamentally corrupt," he explained.

Meer op de bronsite: [URL]http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4299673,00.html[/URL]

[URL]http://www.cppireland.org/2016/10/11/seems-like-hypocrisy-to-me/[/URL]

Rabbi-Efrati.jpg

Hoe ziek is dit?:

Meer op de bronsite: www.ynetnews.com

www.cppireland.org

HOE ZIEK IS DIT??

Islam is de wraak van Talmoedische idioten:

Rabbi-Efrati.jpg

"With the help of God, the gentiles there will adopt a healthier life with a lot of modesty and integrity, and not like the hypocritical Christianity which appears pure but is fundamentally corrupt," he explained

http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4299673,00.html
www.cppireland.org

Zie de vele. vele voorbeelden in de regenboogillusie-topic.

Dat is nou het jammere van de berichtgeving in het algemeen en ook hier. Er staan alleen voorbeelden waarin het mis gaat. De situaties waarin het prima verloopt hoor en zie je niet. In de media niet en hier niet. Terwijl het aller, aller, aller, aller grootste deel van de vluchtelingen geen enkel probleem opleveren, Buiten de problemen die deze mensen zelf hebben en waarvoor ze alles wat ze hadden achter hebben gelaten en naar ons toe zijn gekomen.

Door alleen en vooral de negatieve berichten hier te plaatsen, worden hele groepen mensen onterecht gestigmatiseerd. Anderen worden onterecht bang gemaakt en zo kweek je vreemdelingenangst en vreemdelingen haat.

Het is ook niet voor niets dat ik naar persoonlijke ervaringen vraag. De positieve ervaringen zullen, bij gebrek daar aan in de media, van ons zelf moeten komen. Vandaar dat ik mijn eigen, en louter positieve ervaringen graag deel.

Dus nogmaals aan iedereen die zich een mening aan meet: Hoeveel vluchtelingen ken je persoonlijk? Vraag jezelf dat af en daarmee hoe reëel jouw beeld is op dit vlak.

En om in dit topic te blijven: Hoeveel homo's ken je die vooral de hele dag bezig zijn om hun perverse seksuele fantasieën in praktijk te brengen, jouw kinderen aan te randen of op z'n minst bezig zijn om alle tere kinderzieltjes te bekeren tot homoseksualiteit. Hoeveel van dit soort, vooral hier geschetste homo's ken je persoonlijk of in je (verre) omgeving? ...................................................................................... Dat dacht ik al!

@sprout
Verdeel en heers tactiek van de Zionisten.
Chaos in Europa en Midden-Oosten, waar de Zionisten profijt van trekken voor hun Greater Israel en New World Order projecten.

Onder het mom van Judaïsme.
En vooral het eeuwige slachtoffer uithangen.

Mark

En weer gaat Aart volledig voorbij aan de achterliggende agenda.

De agenda heeft alleen zin voor de elite als het de uitwerking heeft die men wil: mensen tegen elkaar opzetten, uitspelen en angst en onrust zaaien.

Door mensen dus te stigmatiseren werk je mee aan het plan van de elite!

Zolang mensen elkaar blijven omarmen, waarderen, helpen, respecteren, ondersteunen enzovoorts, staat de elite buiten spel. Alleen door met z'n alken één front te blijven vormen, kunnen we ons weren tegen de plannen van de elite. En daarbij geldt: hoe diverser we als oppositie zijn en hoe meer we die diversiteit tegen de elite gebruiken, hoe sterker we staan.

"Gaybrapad' in Leiden vernield, volgens de media door neonazi's:

http://www.omroepwest.nl/nieuws/326...-gaybrapad-Leiden-over-en-brengen-Hitlergroet

Betaalde krachten of echte rechtsextremisten? Zal niet de eerste keer zijn dat 'nazi's' in het nieuws komen die zich aan 'antisemitisme' zouden hebben schuldig gemaakt en die bij nader onderzoek uit joodse hoek blijken te komen. Hier een voorbeeld van een totaal door de media opgeblazen gebeurtenis in Stockholm:

http://newobserveronline.com/stockholm-attack-invented-by-controlled-media/

Mike

En dan is er nog de antihomoflyer:

http://imgur.com/Cjuzi0e

In de media wordt hier schande van gesproken. En natuurlijk duurt het niet lang voordat ook het woord 'antisemitisme' valt. Het is maar een kleine stap van homohaat naar jodenhaat in de linkse media, die moord en brand schreeuwen over hoe de 'vrijheid van meningsuiting' in gevaar zou komen. Maar is het drukken en verspreiden van deze flyers niet ook gewoon een uiting van vrije meningsuiting? Lees wat er op staat. Er wordt niet opgeroepen tot haat of geweld tegen homo's, dus waarom zouden deze meningen niet mogen bestaan in een zogenaamd vrij land?

Mike

Om maar weer eens duidelijk te maken dat de LGBT-waanzin, het moslimgeknuffel en het feminisme allemaal onderdeel uitmaken van een en dezelfde cultureel marxistische agenda, die uit is op ondermijning van traditionele normen en waarden:

Premier Niedersachsen: Merkel moet volk de waarheid zeggen dat de meeste migranten hier zullen blijven – Duitsland geeft speciale opvang aan homo’s en gratis hormoonbehandeling aan transseksuelen

http://xandernieuws.punt.nl/content...-Garmisch-Zwarten-hebben-ons-dorp-overgenomen

Verder schrijft de burgemeester dat de vele klachten afkomstig zijn van diverse gewone burgers, en niet vanuit extreem-rechtse hoek. Maar ondanks het feit dat burgers zich oprechte zorgen maken was de eerste reactie van de deelstaatregering vooral dat het schandalig is ‘om een specifieke groep asielzoekers te benoemen op hun afkomst’ en werd er woedend gereageerd omdat de politie-chef hardop zegt dat ‘vooral de zwarten’ een probleem vormen in het azc. De burgemeester reageerde hierop met de mededeling dat ze alleen maar wil vertellen wat er werkelijk gaande is, en niet wat politici zo graag willen horen.

http://nieuws.tpo.nl/2016/10/17/bur...jft-brandbrief-wegens-problemen-asielzoekers/

En nee hoor, er is helemaaaaaaaaaaaaaal geen sprake van een invasie, mijn 'persoonlijke ervaringen' vertellen me totaaaaaaaaaaal iets anders. Hoe zit het met de persoonlijke ervaringen van deze OORSPRONKELIJKE INWONERS dan, die nu nu hun woonplaats zien veranderen? Vraag het eens de inwoners van Calais:

http://www.conspiracydiscovery.info/pc-feminism/calais-native-refugees-rape-steal-attack-children/
http://www.conspiracydiscovery.info/pc-feminism/refugee-riff-raff-now-rule-the-streets-of-calais/
http://www.conspiracydiscovery.info/pc-feminism/french-fed-up-with-violent-and-antisocial-refugees/

http://imgur.com/a/l7no2

Mike

Vraag het eens de inwoners van Calais:

Inderdaad. Vraag dat eens in plaats van berichten overnemen.

En natuurlijk ervaart men dit als een invasie. Prop getraumatiseerde mensen op elkaar in ondeugdelijke onderkomen. Gek hè dat daar problemen mee ontstaan?

Zoals ik al eerder meldde: laat ieder dorp 2 gezinnen opvangen en je zult zien dat de capaciteit meer dan genoeg plaats biedt en de problemen verdwijnen of in ieder geval minder heftig zijn.

dus waarom zouden deze meningen niet mogen bestaan in een zogenaamd vrij land?

Gelukkig mogen alle meningen bestaan in dit land. Deze mening staat weliswaar vol met onwaarheden (zie onder andere eerdere berichten in dit topic over het feit dat verreweg het meeste misbruik van kinderen plaats vindt in traditionele gezinnen) maar ook domme mensen mogen hun mening gelukkig ventileren.

Inderdaad, ook domme meningen mogen verkondigd worden. Maar ik schat jou toch slimmer in dan je je nu uit, Aart.

Dit is de tweede keer dat je het opneemt voor verkrachters en geweldplegers onder het mom van dat ze getraumatiseerd en slecht gehuisvest zouden zijn. Tegelijkertijd constateer je dat de meerderheid van de vluchtelingen zich niet schuldig maakt aan dergelijk wangedrag. Hoe kan het dan dat deze getraumatiseerde en slecht gehuisveste vluchtelingen dit niet doen? Tenzij je natuurlijk moet toegeven dat er kennelijk structureel iets mis is met bepaalde individuen buiten de door jou genoemde verzachtende factoren om, nl. dat ze asociaal zijn.

Vervolgens stel je opnieuw voor de tweede keer dat elk huishouden 1 of 2 van deze klojo's maar in huis moet opnemen, waarbij je een ongelooflijke naiviteit vertoont door te veronderstellen dat ze hier op de of een of andere manier minder asociaal en gewelddadig van zouden worden. Dat dacht die mevrouw in Zweden ook, toen ze die asielzoeker in huis nam, om vervolgens erachter te komen dat hij zich had vergrepen aan haar dochtertje. Of deze Oostenrijkse moeder, die nu spijt als haren op haar hoofd heeft omdat een asielzoeker die zij in huis nam zich heeft vergrepen aan haar 10-jarige zoontje:

http://www.conspiracydiscovery.info...10yo-austrian-boy-regrets-welcoming-refugees/

Enne, zelf vragen i.p.v. berichten overnemen? Voor alle duidelijkheid: het is maar goed dat de alternatieve media hierover berichten, want de reguliere media vragen het juist niet aan de inwoners, hun schrijnende verhalen worden steevast onder het tapijt geveegd! Dus ja, Aart, ook jij mag je domme meningen verkondigen, maar ik maak van hetzelfde recht gebruik om je te wijzen op het feit dat je uit je nek kletst!

Mike

Dit is de tweede keer dat je het opneemt voor verkrachters en geweldplegers onder het mom van dat ze getraumatiseerd en slecht gehuisvest zouden zijn.

Graag mijn posts goed lezen Mike. Ik heb al meerdere keren aangegeven dat iedereen die agressief is en geweld pleegt (waar ik uiteraard aanranding en verkrachting ook mee bedoel), keihard aangepakt moet worden. Ben je zo kort van memorie of laat je in individuele posts mijn mening bewust buiten beschouwing?

Vervolgens stel je opnieuw voor de tweede keer dat elk huishouden 1 of 2 van deze klojo’s maar in huis moet opnemen

Goed lezen Mike en niet interpreteren zonder te checken. Ik zeg niet dat ieder huishouden twee asielzoekers in huis moet nemen. Ik zeg dat ieder DORP twee vluchtelingen gezinnen ZELFSTANDIGE woonruimte zou moeten bieden. Bovendien heb ik het niet over KLOJO'S maar over VLUCHTELINGEN. Helaas bevinden kloji's zich zowel onder vluchtelingen als onder de rest van de (autochtone) bevolking.

Enne, zelf vragen i.p.v. berichten overnemen? Voor alle duidelijkheid: het is maar goed dat de alternatieve media hierover bericht, want de reguliere media vragen het juist niet aan de inwoners

Met media bedoel zowel de MMS als de alternatieve media. Hoezo ga jij er van uit dat de alternatieve media het wel vraagt en checkt aan en bij de inwoners? Puur omdat ze alternatief zijn? Uiteraard berichten ook de alternatieve media gekleurd. Weliswaar een andere kleur dan de MMS maar ook de alternatieve media zijn niet objectief. Wie is hier nu naïef?

Vandaar mijn vraag, waar blijkbaar geen reactie op komt: Hoeveel klaplopende, verkrachtende, asociale en geweldadige asielzoekers ken jij persoonlijk?

En hoeveel homo's ken jij persoonlijk die alleen maar de hele dag hun perverse seksuele fantasieën in praktijk brengen, jouw kinderen verkrachten en proberen te beïnvloeden en te dwingen tot homoseksualiteit?
.................................................................................... Precies, dat dacht ik al ............................................................................

Of zou het puur en alleen een gelukkig toeval zijn dat de vluchtelingen die ik persoonlijk en via via ken (en dat zijn er nogal wat) louter en alleen mensen zijn die alleen maar het allerbeste willen voor zichzelf en hun kinderen en dankbare en prettige mensen zijn?

Als je alleen berichten kan overnemen uit de media (MMS en alternatieve media) zonder dat je dit persoonlijk checkt of uit persoonlijke ervaring spreekt en mijn woorden uit z'n verband rukt en onvolledig en onjuist weergeeft, dan ben je bij deze voor mij gediskwalificeerd als gesprekspartner.

Mike en Aart, zoals ik al eerder constateerde komen jullie meningen erg overeen. Enkel ventileren jullie je beiden totaal anders. Mike is erg direct, straight to the point, Aart is daarentegen zachter en vager. Ik denk toch dat jullie denkwijzes dichterbij elkaar liggen dan je denkt. Jullie bekijken het net van een andere kant en communiceren ook verschillend. Maar ik kan het fout hebben, wilde het toch even kwijt. Ik waardeer jullie bijdrages erg, en stiekem vind ik die sneren naar elkaar wel leuk ;).

Joost

Ik heb al meerdere keren aangegeven dat iedereen die agressief is en geweld pleegt (waar ik uiteraard aanranding en verkrachting ook mee bedoel), keihard aangepakt moet worden.

En tegelijkertijd pleit jij ervoor dat burgers hun huizen openstellen. Tegen de tijd dat volgens jou hun gewelddadige gedrag 'keihard moet worden aangepakt' is het al te laat, zoals de twee trieste verhalen vanuit Frankrijk en Oostenrijk van naieve moeders aantonen.

Ik zeg niet dat ieder huishouden twee asielzoekers in huis moet nemen. Ik zeg dat ieder DORP twee vluchtelingen gezinnen ZELFSTANDIGE woonruimte zou moeten bieden.

Jij hebt het over gezinnen. Het probleem zit hem niet bij de gezinnen, maar bij JONGE MANNEN die ALLEEN naar Europa komen. Deze vormen de meerderheid van de 'vluchtelingen', zoals nota bene de Duitse Immigratiedienst zelf vaststelt:

https://www.rt.com/news/343753-germany-refugees-males-statistics/

in 2015 zijn er bijna ANDERHALF MILJOEN vluchtelingen Europa binnengekomen, waarvan dus het merendeel JONGE, ONONTWIKKELDE MANNEN die niet inzetbaar zijn op de arbeidsmarkt en een ernstig gedragsprobleem hebben. Slechte huisvesting en trauma's zijn geen argument, toen de Indonesiers in de jaren '50 naar Nederland kwamen waren ze ook getraumatiseerd en ze moesten hier een nieuw leven zien op te bouwen met NUL voorzieningen. Ze hebben niet geklaagd en zijn inmiddels niet meer weg te denken uit de Nederlandse samenleving. Dit is de EERSTE GENERATIE die geen enkele binding vertoont met het thuisland en bestaat uit geweldplegers en verkrachters, dat vinden ook de oudere generaties immigranten! Jij gaat heel erg prat op eigen ervaring. Ik heb gesproken met Indo's die hier in de jaren '50 naar Nederland kwamen. Zij spreken schande van dit tuig en trouwens ook over die Turkse en Marokkaanse schoffies in Zaandam, Gouda en andere plaatsen in Nederland!

Bovendien heb ik het niet over KLOJO’S maar over VLUCHTELINGEN. Helaas bevinden kloji’s zich zowel onder vluchtelingen als onder de rest van de (autochtone) bevolking.

Dat 'argument' hoor ik vaker. Onder autochtone Nederlanders heb je ook geweldplegers en verkrachters. Allereerst is verkrachting in onze cultuur een groot taboe, zo groot dat als je in de gevangenis belandt je je leven niet zeker bent als verkrachter (en al helemaal al kindermisbruiker)! Dus ja, ze komen in onze samenleving voor, maar wij tolereren dergelijk gedrag absoluut niet. Bovendien komen ze niet op dezelfde MASSALE schaal voor als onder deze 'vluchtelingen' (lees: klojo's). En het gaat niet alleen om verkrachting, maar ook dit soort middeleeuws geweld:

http://www.conspiracydiscovery.info...ips-of-fellow-refugee-stabs-him-in-both-eyes/

Hoe vaak lees jij dat een Nederlandse geweldpleger dit soort barbaars gedrag vertoont? Of wat te denken hiervan:

http://www.express.co.uk/news/world...-out-window-wife-demanded-same-rights-germans

Dus kom met mij nou niet aan met 'ja maar, het had net zo goed een Nederlander kunnen wezen'. Ik kom opnieuw met het kauwgomballenargument, deze keer met M&M's:

http://imgur.com/a/uKSdh

Met media bedoel zowel de MMS als de alternatieve media.

Ik denk dat je MSM bedoelt, of niet? Main Stream Media.

Hoezo ga jij er van uit dat de alternatieve media het wel vraagt en checkt aan en bij de inwoners? Puur omdat ze alternatief zijn? Uiteraard berichten ook de alternatieve media gekleurd. Weliswaar een andere kleur dan de MMS maar ook de alternatieve media zijn niet objectief.

De link van de Oostenrijkse moeder, wier zoontje is misbruikt door een 'vluchteling' (lees: stuk schorem), verwijst naar een filmpje waarin ze zelf het woord voert. Bovendien heb ik in de 'regenboog'-topic diverse filmpjes geplaatst, o.a. van het wangedrag dat deze 'vluchtelingen' (lees: tuig van de richel) vertonen naar vrachtwagenchauffeurs in Calais. Je kunt het dus wel degelijk met eigen ogen zien. Het filmpje van de vrachtwagenchauffeurs bevat o.a. ook beelden gemaakt door een Hongaarse chauffeur zelf. Veel persoonlijker dan dat kan bijna niet! Wie vertrouw jij meer, alternatieve sites die aan waarheidsvinding doen of reguliere kanalen die de waarheid verdoezelen en verdraaien?

Hoeveel klaplopende, verkrachtende, asociale en geweldadige asielzoekers ken jij persoonlijk?

Geen. En dat is maar goed ook, want ik zou daar, zoals jij schrijft, 'keihard tegen optreden'. Je bent op het juiste moment genokt, want hier in Europa kunnen we ons schrap zetten voor wat nog komen gaat:

http://www.conspiracydiscovery.info...f-german-citizens-germans-will-be-a-minority/

Binnenkort kent dus iedereen wel zo'n klojo!

En hoeveel homo’s ken jij persoonlijk die alleen maar de hele dag hun perverse seksuele fantasieën in praktijk brengen, jouw kinderen verkrachten en proberen te beïnvloeden en te dwingen tot homoseksualiteit?

Geen. En opnieuw is dat maar beter zo, want die wil ik ook niet kennen! Als de LGBT-agenda verder grip krijgt op ons overgefeminiseerde kikkerlandje zal ook hun aantal toenemen. Maar deze discussie hebben we al eerder gevoerd, ik had het nu over 'vluchtelingen' (lees: gajes).

Of zou het puur en alleen een gelukkig toeval zijn dat de vluchtelingen die ik persoonlijk en via via ken (en dat zijn er nogal wat) louter en alleen mensen zijn die alleen maar het allerbeste willen voor zichzelf en hun kinderen en dankbare en prettige mensen zijn?

Jij spreekt over gezinnen. Hoeveel van die gewelddadige jonge mannen ken jij persoonlijk? Binnenkort ook op jouw zonovergoten eiland!

Als je alleen berichten kan overnemen uit de media (MMS en alternatieve media) zonder dat je dit persoonlijk checkt of uit persoonlijke ervaring spreekt en mijn woorden uit z’n verband rukt en onvolledig en onjuist weergeeft, dan ben je bij deze voor mij gediskwalificeerd als gesprekspartner.

Een aardige variant op mijn eigen woorden, waarin ik opriep tot inhoudelijke argumenten i.p.v. emotionele kniereflexen. Helaas heeft jouw variant een stuk minder diepgang. Als jij met nog meer onnozelheid aankomt, ben je voor mij gediskwalificeerd als gesprekspartner!

Mike

Mike is erg direct, straight to the point, Aart is daarentegen zachter en vager.

Mike is een alfa, Aart een beta-softie. Wie heb jij liever als beschermer, iemand die zo'n klojo de kop inhakt of iemand die zich druk maakt om hun 'gekwetste zieltje'?

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan