Ik heb al meerdere keren aangegeven dat iedereen die agressief is en geweld pleegt (waar ik uiteraard aanranding en verkrachting ook mee bedoel), keihard aangepakt moet worden.
En tegelijkertijd pleit jij ervoor dat burgers hun huizen openstellen. Tegen de tijd dat volgens jou hun gewelddadige gedrag 'keihard moet worden aangepakt' is het al te laat, zoals de twee trieste verhalen vanuit Frankrijk en Oostenrijk van naieve moeders aantonen.
Ik zeg niet dat ieder huishouden twee asielzoekers in huis moet nemen. Ik zeg dat ieder DORP twee vluchtelingen gezinnen ZELFSTANDIGE woonruimte zou moeten bieden.
Jij hebt het over gezinnen. Het probleem zit hem niet bij de gezinnen, maar bij JONGE MANNEN die ALLEEN naar Europa komen. Deze vormen de meerderheid van de 'vluchtelingen', zoals nota bene de Duitse Immigratiedienst zelf vaststelt:
https://www.rt.com/news/343753-germany-refugees-males-statistics/
in 2015 zijn er bijna ANDERHALF MILJOEN vluchtelingen Europa binnengekomen, waarvan dus het merendeel JONGE, ONONTWIKKELDE MANNEN die niet inzetbaar zijn op de arbeidsmarkt en een ernstig gedragsprobleem hebben. Slechte huisvesting en trauma's zijn geen argument, toen de Indonesiers in de jaren '50 naar Nederland kwamen waren ze ook getraumatiseerd en ze moesten hier een nieuw leven zien op te bouwen met NUL voorzieningen. Ze hebben niet geklaagd en zijn inmiddels niet meer weg te denken uit de Nederlandse samenleving. Dit is de EERSTE GENERATIE die geen enkele binding vertoont met het thuisland en bestaat uit geweldplegers en verkrachters, dat vinden ook de oudere generaties immigranten! Jij gaat heel erg prat op eigen ervaring. Ik heb gesproken met Indo's die hier in de jaren '50 naar Nederland kwamen. Zij spreken schande van dit tuig en trouwens ook over die Turkse en Marokkaanse schoffies in Zaandam, Gouda en andere plaatsen in Nederland!
Bovendien heb ik het niet over KLOJO’S maar over VLUCHTELINGEN. Helaas bevinden kloji’s zich zowel onder vluchtelingen als onder de rest van de (autochtone) bevolking.
Dat 'argument' hoor ik vaker. Onder autochtone Nederlanders heb je ook geweldplegers en verkrachters. Allereerst is verkrachting in onze cultuur een groot taboe, zo groot dat als je in de gevangenis belandt je je leven niet zeker bent als verkrachter (en al helemaal al kindermisbruiker)! Dus ja, ze komen in onze samenleving voor, maar wij tolereren dergelijk gedrag absoluut niet. Bovendien komen ze niet op dezelfde MASSALE schaal voor als onder deze 'vluchtelingen' (lees: klojo's). En het gaat niet alleen om verkrachting, maar ook dit soort middeleeuws geweld:
http://www.conspiracydiscovery.info...ips-of-fellow-refugee-stabs-him-in-both-eyes/
Hoe vaak lees jij dat een Nederlandse geweldpleger dit soort barbaars gedrag vertoont? Of wat te denken hiervan:
http://www.express.co.uk/news/world...-out-window-wife-demanded-same-rights-germans
Dus kom met mij nou niet aan met 'ja maar, het had net zo goed een Nederlander kunnen wezen'. Ik kom opnieuw met het kauwgomballenargument, deze keer met M&M's:
http://imgur.com/a/uKSdh
Met media bedoel zowel de MMS als de alternatieve media.
Ik denk dat je MSM bedoelt, of niet? Main Stream Media.
Hoezo ga jij er van uit dat de alternatieve media het wel vraagt en checkt aan en bij de inwoners? Puur omdat ze alternatief zijn? Uiteraard berichten ook de alternatieve media gekleurd. Weliswaar een andere kleur dan de MMS maar ook de alternatieve media zijn niet objectief.
De link van de Oostenrijkse moeder, wier zoontje is misbruikt door een 'vluchteling' (lees: stuk schorem), verwijst naar een filmpje waarin ze zelf het woord voert. Bovendien heb ik in de 'regenboog'-topic diverse filmpjes geplaatst, o.a. van het wangedrag dat deze 'vluchtelingen' (lees: tuig van de richel) vertonen naar vrachtwagenchauffeurs in Calais. Je kunt het dus wel degelijk met eigen ogen zien. Het filmpje van de vrachtwagenchauffeurs bevat o.a. ook beelden gemaakt door een Hongaarse chauffeur zelf. Veel persoonlijker dan dat kan bijna niet! Wie vertrouw jij meer, alternatieve sites die aan waarheidsvinding doen of reguliere kanalen die de waarheid verdoezelen en verdraaien?
Hoeveel klaplopende, verkrachtende, asociale en geweldadige asielzoekers ken jij persoonlijk?
Geen. En dat is maar goed ook, want ik zou daar, zoals jij schrijft, 'keihard tegen optreden'. Je bent op het juiste moment genokt, want hier in Europa kunnen we ons schrap zetten voor wat nog komen gaat:
http://www.conspiracydiscovery.info...f-german-citizens-germans-will-be-a-minority/
Binnenkort kent dus iedereen wel zo'n klojo!
En hoeveel homo’s ken jij persoonlijk die alleen maar de hele dag hun perverse seksuele fantasieën in praktijk brengen, jouw kinderen verkrachten en proberen te beïnvloeden en te dwingen tot homoseksualiteit?
Geen. En opnieuw is dat maar beter zo, want die wil ik ook niet kennen! Als de LGBT-agenda verder grip krijgt op ons overgefeminiseerde kikkerlandje zal ook hun aantal toenemen. Maar deze discussie hebben we al eerder gevoerd, ik had het nu over 'vluchtelingen' (lees: gajes).
Of zou het puur en alleen een gelukkig toeval zijn dat de vluchtelingen die ik persoonlijk en via via ken (en dat zijn er nogal wat) louter en alleen mensen zijn die alleen maar het allerbeste willen voor zichzelf en hun kinderen en dankbare en prettige mensen zijn?
Jij spreekt over gezinnen. Hoeveel van die gewelddadige jonge mannen ken jij persoonlijk? Binnenkort ook op jouw zonovergoten eiland!
Als je alleen berichten kan overnemen uit de media (MMS en alternatieve media) zonder dat je dit persoonlijk checkt of uit persoonlijke ervaring spreekt en mijn woorden uit z’n verband rukt en onvolledig en onjuist weergeeft, dan ben je bij deze voor mij gediskwalificeerd als gesprekspartner.
Een aardige variant op mijn eigen woorden, waarin ik opriep tot inhoudelijke argumenten i.p.v. emotionele kniereflexen. Helaas heeft jouw variant een stuk minder diepgang. Als jij met nog meer onnozelheid aankomt, ben je voor mij gediskwalificeerd als gesprekspartner!
Mike