LGBTQ+

Deze is speciaal voor johanna. Hier legt Milo Yiannopoulos uit dat het echt GAME OVER is voor de progressief-linkse PC meute, niemand neemt hen meer serieus omdat ze intellectueel lui, stompzinnig, onbeleefd, ondemocratisch en luidruchtig zijn:

Ik heb meer filmpjes van Yiannopoulos in de feminisme-topic staan, bekijk deze ook want hij is geniaal! En het allermooiste is, hij is GAY! Ik schreef daar ook al: hier kan Aart nog een voorbeeld aan nemen. Hier de kortste speech van Milo ooit, waarin hij zich uber-gay toont:

Mike

Aart herhaalt graag dat ik zo 'gemeen' ben. Hier een homo met wie ik het 100% eens ben en die er geen enkele moeite mee heeft om 'gemeen' te zijn, Milo Yiannopoulos:

Zoals ik al eerder schreef: we leven in extreme tijden en dat roept om extreme standpunten en maatregelen. Overigens zijn het niet mensen als ik die die extremiteiten hebben gecreeerd, dit is een REACTIE op het extreem linkse en vrijheidhatende cultureel marxisme!

Milo Yiannopoulos over homoseksualiteit:

Zijn betoog zal je nog verbazen, want hij is zelf gay!

Mike

Hij dient ze goed van repliek. Er zitten ook weer een paar adembenemende figuren tussen die sjw's. Lag een paar keer in een deuk om het commentaar tijdens de video. Ik ben het eens met Milo maar ergens vraag ik me ook af tot in hoever het niet een act kan zijn, ik bedoel hiermee wat meer overdreven de homo uithangen maakt het wat controversiëler waar hij voor staat. Ook niets mis mee als je zo een groter publiek bereikt. Ben eens een beetje gaan zoeken naar die gast want ik kende hem niet.

Milo Yiannopoulos: de 'ultieme troll' op wiens feestje Wilders sprak

Zijn twitteraccount is inderdaad geblokkeerd. In het artikel wordt oa gesproken over 338.000 volgers waardoor hij enorme invloed zou hebben? Lijkt mij overdreven. Ook zijn YT-kanaal heeft iets van 300.000 volgers dit in tegenstelling tot zoiets als Buzzfeed met zijn bijna 4 miljoen op twitter. Kanalen zoals BF of al die YT-vloggertjes met miljoenen leden die hun pulp en LGBT propaganda volgen, hebben een grotere invloed dan Milo met zijn 300.000. Overdrijven is ook een kunst.

Het artikel van het linkse Vrij Nederland in een notendop: haat, haters, haatdragend. Niet serieus te nemen, dit soort 'journalistiek'. Yiannopoulos geeft zelf toe dat als hij nu zou stoppen met gay zijn dit slechte PR zou zijn, het bepaalt mede zijn imago. Als je het centrum van de aandacht wil zijn, ben je altijd deels een personage en hij doet dit op briljante wijze, als je het mij vraagt!

Mike

Cv-QR2yUIAAnVYf.jpg

Mark

Milo Yiannopoulis is permanent geblokkeerd door Twitter omdat hij een haatcampagne leidde tegen de zwarte actrice en comédienne Leslie Jones.

Zoals ik al eerder schreef wint liefde het uiteindelijk altijd van haat.

Wat ik ook al eerder schreef: het maakt niet uit of iemand homo is, of hetero, vrouw, man, zwart, wit, progressief, conservatief of vluchteling. Als mensen zich onverdraagzaam of agressief uiten moeten ze aangepakt worden. Iedereen mag zijn wie hij of zij wil zijn. Iedereen mag denken en zeggen wat hij of zij wil. Maar zodra je anderen daarmee schaadt moet er ingegrepen worden. Zo eenvoudig is dat.

Jammer dat hier vaak juist de extremen ofwel worden bejubeld ofwel als voorbeeld dienen om een hele groep mensen te generaliseren en te veroordelen.

Dus bedankt Mike voor de tip maar ik ga geen voorbeeld nemen aan deze man :-)

Internet is het laatste bastion van werkelijke vrijheid van meningsuiting en social media mogen dus niet optreden als gedachtenpolitie. Facebook, Twitter en YouTube doen dit wel en hanteren hierbij uiterst selectieve en dubieuze citeria.

Vrijheid van meningsuiting vond het westen superbelangrijk als het ging om de vrijheid om cartoons van Mohammed te maken. Dat ervaren moslims ook als beledigend. Dan ineens is vrijheid van meningsuiting ook de vrijheid om beledigende uitspraken te doen of afbeeldingen te plaatsen.

Relnicht Yiannopoulos heeft het recht om dergelijke opmerkingen te plaatsen en als Leslie Jones hier aanstoot aan neemt kan ze hem evt. aanklagen wegens smaad. Afgemeten tegen de Amerikaanse grondwet zou ze dan verloren hebben, op basis van de absolute en onaantastbare vrijheid van meningsuiting die het Eerste Amendement biedt, en daarmee was de kous afgeweest. Zo doen we dat in een rechtsstaat, iemand de mond proberen te snoeren terwijl progressievelingen zich ongestraft uiterst onverdraagzaam en beledigend mogen uiten is 'trial by (social) media' en dit zou niet moeten kunnen op het internet, juist daar niet.

Neem nou die 'minder Marokkanen'-zaak van Geert Wilders. Was dat een heel erg sjieke of gepaste opmerking van hem? Nee. Moet hij hiervoor worden veroordeeld? Nee, absoluut niet! Ook hij heeft het recht om zijn mening te mogen uiten in een vrije rechtsstaat, als we voortdurend maar toegeven aan minderheden die zich gekrenkt voelen zitten we op een hellend vlak.

Het komt allemaal voort uit dezelfde links-progressieve slachtoffercultuur, waarbij links wel mag beledigen, overschreeuwen en censureren op basis van NUL argumenten, maar waarbij hun tegenstanders voortdurend de mond wordt gesnoerd.

Dit staat allemaal op het punt om te veranderen. Donald Trump is een product van deze infantiele schreeuwers en heeft in het verleden al menige rechtszaak aan zijn broek gehad. Hij kent deze 'crybullies' door en door en hem maken ze niets meer. Als hij president wordt (en dat is inmiddels een onvermijdelijk gegeven) is dat een van de eerste dingen die hij nou eens 'keihard gaat aanpakken'. En terecht, want links heeft zijn kaarten overspeeld en ze schreeuwen alleen nog maar zo hard omdat dit een doodsschreeuw is!

Na Amerika zullen populisten in steeds meer landen deze bedplassers gaan aanpakken. Ze hebben genoeg levens en carrieres verwoest, het is mooi geweest! Is dat jouw idee van 'liefde', Aart? Ga alvast maar in een hoekje zitten huilen, want het is game over voor jouw slag...

Mike

Aart? Ga alvast maar in een hoekje zitten huilen,

Sorry voor jou Mike. Je kunt er nog zoveel jankerige woorden aan spenderen maar IK ben nu eenmaal niet zo'n huilebalk. Ook deze suggestie van jou neem ik niet over.

Nobelprijswinner Tim Hunt is zijn baan kwijtgeraakt omdat hij zei dat vrouwen gaan huilen als ze kritiek krijgen, wat volkomen waar is maar feministen hebben zijn carriere via het internet verwoest op basis van deze ene opmerking:

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan