LGBTQ+

Het kauwgomballenargument tegen massale immigratie hier uitstekend uitgelegd:

Wat deze man heel helder uitlegt is dat 99% van de mensen in ontwikkelingslanden niet het geld of de gezondheid heeft om te immigreren. Dit betekent dat alleen zij die de middelen hebben om te immigreren deze stap wagen, terwijl zij juist helden zouden zijn als zij achterbleven en hun land hielpen vooruit te komen. Er is maar 1 oplossing: deze mensen moeten geholpen worden in hun eigen land.

Mike

Inderdaad een heldere uitleg en het klopt wat betreft ontwikkelingslanden.
Maar de grote geforceerde vluchtelingenstroom die vooral Europa treft, wordt veroorzaakt door illegale NAVO bombardementen in het Midden-Oosten.

Als dat nou eens zou stoppen (maar wie stopt ze?), dan kunnen die mensen geholpen worden om in hun eigen land weer een bestaan op te bouwen. Nu is amper te overzien wat je je land binnenhaalt. Eigenlijk zouden de grootste oorlogsvoerders (VS, VK, Israel, Frankrijk, etc.) de meeste vluchtelingen moeten opnemen. Laat Obama, Blair en Cameron maar eens een aantal vluchtelingen in huis nemen. Zij veroorzaken de chaos, deal with the consequences!

Ik hoorde gisteren Boris Johnson zeggen dat het VK niet kan stoppen met het leveren van wapens aan Saoedi Arabië, want dat zou een flinke klap zijn voor de economie van het VK...

Ze hebben liever bloed aan hun handen.

Mark

Hier een schrijnend voorbeeld van de ‘liefde’ en ‘medemenselijkheid’ voor slachtoffers die Aart voorstaat:

Een groep tieners verkracht een 14-jarig meisje, legt deze daad op video vast en laat haar voor dood achter in de ijzige winterkou. Volgens de rechter toonden ze echter ‘berouw’ en gaan ze vrijuit!

Helaas kan Mike niet lezen en niet communiceren, hoewel ik eerder denk dat hij dat niet WIL. Natuurlijk moet koste wat kost zijn mening er door gedrukt worden. Dus trekt hij mijn woorden uit z'n verband, citeert hij mij onvolledig en ridiculiseert hij mijn woorden door ze in verband te brengen met een extreem voorbeeld.

Lees mijn post maar eens na. Overal zeg ik dat mensen die geweld toe passen, wat mij betreft, keihard aangepakt moeten worden.

Er is helemaal niet ‘een groeiende groep forumleden’ die vertrekt. Het is juist superrustig hier, de enige die zich nog regelmatig roert ben jij!

Lees in het onderwerp "kanker" bijvoorbeeld maar eens de laatste posts van Dick. Hij houdt om dezelfde reden als welke ik, en vele anderen, benoemen al jarenlang zijn mond.

Helaas kan Mike niet lezen en niet communiceren, hoewel ik eerder denk dat hij dat niet WIL. Natuurlijk moet koste wat kost zijn mening er door gedrukt worden. Dus trekt hij mijn woorden uit z’n verband, citeert hij mij onvolledig en ridiculiseert hij mijn woorden door ze in verband te brengen met een extreem voorbeeld.

Lees mijn post maar eens na. Overal zeg ik dat mensen die geweld toe passen, wat mij betreft, keihard aangepakt moeten worden.

Dat heb je inderdaad geschreven. Jij leest echter mijn punt niet goed, nl. dat de identificatie met slachtoffers die jouw wereldbeeld met zich meebrengt een 'keiharde aanpak' helemaal niet mogelijk maakt. Dit is wat je krijgt met die overmatige tolerantie die voortkomt uit cultureel marxisme: de rechten van de daders gaan boven die van slachtoffers, omdat het in de utopische realiteit van mensen als Aart een strijd is om wie het meest zielig is.

Lees in het onderwerp “kanker” bijvoorbeeld maar eens de laatste posts van Dick. Hij houdt om dezelfde reden als welke ik, en vele anderen, benoemen al jarenlang zijn mond.

Nergens voor nodig, zoals ik in datzelfde onderwerp ook schreef. Ik noem daar voorbeelden van forumleden met wie ik het aanvankelijk ook aan de stok heb gehad en die nu behoren tot de groep die Aart ziet als 'meelopers'. Kennelijk beschik ik over magische manipulatietechnieken op afstand waarmee ik mensen ofwel de mond kan snoeren, ofwel aan mijn kant kan krijgen. Ooit gehoord van eigen vrije wil en eigen verantwoordelijkheid?

Mike

Amerikaanse soldaten moeten een bonus die hen destijds is beloofd terugbetalen, maar illegalen en vluchtelingen mogen hun geld houden:

Dit is de kromme logica die past in het van cultureel marxisme verwrongen wereldbeeld van Aart. Alleen de 'vluchtelingen' (lees: dienstweigeraars) zijn zielig en het zijn jongens en mannen die wel bereid zijn hun leven te geven voor hun land die 'keihard worden aangepakt'.

En nu niet aankomen met pacifistische praatjes van 'maar goed dat de vluchtelingen weigeren mee te vechten'. Natuurlijk worden er onnodige oorlogen uitgelokt door de elite, maar dit staat los van de moed en bereidheid om te vechten voor het landsbelang. Het leger van Assad blijkt taaier te zijn dan verwacht en er zijn relatief weinig deserteurs. Hoe kan dat? Omdat de Syriers die daar blijven daadwerkelijk bereid zijn hun leven te geven voor Syrie, daarom! De Russen zijn nog nooit verslagen. Hoe kan dat? Omdat de Russen zoveel vaderlandsliefde hebben dat ze eveneens bereid zijn om hun leven in de waagschaal te zetten om hun land te beschermen!

Dat is een heel ander verhaal dan de laffe pacifistische pussies die Aart liever ziet. En nu mogen Amerikaanse soldaten hun bonus inleveren en worden ze misschien wel dakloos, terwijl 'vluchtelingen' geld en woningen toekrijgen! Bij Aart wil het kwartje maar niet vallen, maar ik mag hopen dat anderen die dit lezen zo onderhand wel doorkrijgen hoeveel onrecht er gepaard gaat met de cultureel marxistische 'gelijkheids'agenda. Er staat echter een allesbepalende verandering op komst en we zien op zeer korte termijn het falende cultureel marxisme in elkaar donderen. Persoonlijk kan ik niet wachten tot het zover is!

Mike

Na jarenlange passiviteit van de regering Hollande is de 'Jungle' in Calais nu dan eindelijk ontruimd. En dus moet er weer sympathie via de media worden opgewekt voor de 'kinderen' aldaar, zoals voor dit beeld van een huilende '16-jarige':

http://www.conspiracydiscovery.info...o-migrant-crying-on-the-guardians-front-page/

Aart kan nu niet meer zeggen dat dit in scene is gezet door de alternatieve media. Dit is een REGULIERE Britse krant die doodleuk een VOLWASSEN MAN op de voorpagina afbeeldt en neerzet als een 'zielig kind'!

Mike

En wederom komt de waanzin van de moeder en is de enige met gezond verstand nog de vader. Ik denk dat we zo onderhand nu wel kunnen zien aan alle teksten en filmpjes dat het VROUWEN zijn die de cultureel-marxistische vaandeldragers zijn. Gelukkig zien we een regelrechte heropleving van PATRIARCHALE populisten, die uiteindelijk korte metten zullen maken met deze collectieve psychose!

Mike

Al ben ik een vrouw vrees ik dat je gelijk hebt Mike. Over het algemeen heb ik ook wat meer vrienden dan vriendinnen. Met een aantal van die mannen kan ik ook makkelijker over dit soort zaken praten op zijn minst aankaarten terwijl vrouwen het snel afwimpelen of niet willen weten of zien. Vroeger zag ik al hoe sneaky vrouwen spelletjes kunnen spelen. Ik werkte ooit eens op een afdeling met een boel vrouwen, the horror.

Ik weet dat je er zo over denkt en ik kan het juist zeer waarderen als ik te maken heb met vrouwen die nog wel beschikken over gezond verstand. Jij lijkt tot een uitstervende soort te behoren ald vrouw, maar ik als man ook! Toch gaat het allemaal goedkomen, ook al is het 5 voor 12!

Mike

Ik weet dat je er zo over denkt en ik kan het juist zeer waarderen als ik te maken heb met vrouwen die nog wel beschikken over gezond verstand. Jij lijkt tot een uitstervende soort te behoren ald vrouw, maar ik als man ook! Toch gaat het allemaal goedkomen, ook al is het 5 voor 12!

Mike

De laatste in hun soort ;) Vaak zijn het wel de mensen die al iets ouder zijn, bij de jonge generatie kom je het haast niet meer tegen deze rolverdeling en normen en waarden. Wordt als iets ouderwets beschouwd. Doet me altijd goed als ik lees dat het allemaal goed gaat komen, ik hoop het met je al zie ik dit niet altijd zo. Hoe kan het goed komen als het gros niet verder kijkt, liever bezig is met selfie-zaken wat de agenda alleen maar ten goede komt?

Omdat het volgers zijn. Het is alleen maar uit de hand gelopen omdat onze 'leiders' het zo ver hebben laten komen. Het is niet anders dan kinderen opvoeden. Kinderen zoeken grenzen op en als deze niet worden aangegeven maken ze je het leven zuur. Maar als je wel grenzen aangeeft en daar consequent in bent gehoorzamen ze en heb je er geen kind aan. Al dit grensoverschrijdende gedrag komt voort uit een drang naar duidelijke grenzen. Zodra een werkelijke leider grenzen aangeeft voegt men zich hierin en is het afgelopen met deze flauwekul.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan