Helaas kan Mike niet lezen en niet communiceren, hoewel ik eerder denk dat hij dat niet WIL. Natuurlijk moet koste wat kost zijn mening er door gedrukt worden. Dus trekt hij mijn woorden uit z’n verband, citeert hij mij onvolledig en ridiculiseert hij mijn woorden door ze in verband te brengen met een extreem voorbeeld.
Lees mijn post maar eens na. Overal zeg ik dat mensen die geweld toe passen, wat mij betreft, keihard aangepakt moeten worden.
Dat heb je inderdaad geschreven. Jij leest echter mijn punt niet goed, nl. dat de identificatie met slachtoffers die jouw wereldbeeld met zich meebrengt een 'keiharde aanpak' helemaal niet mogelijk maakt. Dit is wat je krijgt met die overmatige tolerantie die voortkomt uit cultureel marxisme: de rechten van de daders gaan boven die van slachtoffers, omdat het in de utopische realiteit van mensen als Aart een strijd is om wie het meest zielig is.
Lees in het onderwerp “kanker” bijvoorbeeld maar eens de laatste posts van Dick. Hij houdt om dezelfde reden als welke ik, en vele anderen, benoemen al jarenlang zijn mond.
Nergens voor nodig, zoals ik in datzelfde onderwerp ook schreef. Ik noem daar voorbeelden van forumleden met wie ik het aanvankelijk ook aan de stok heb gehad en die nu behoren tot de groep die Aart ziet als 'meelopers'. Kennelijk beschik ik over magische manipulatietechnieken op afstand waarmee ik mensen ofwel de mond kan snoeren, ofwel aan mijn kant kan krijgen. Ooit gehoord van eigen vrije wil en eigen verantwoordelijkheid?
Mike