LGBTQ+

Internet is het laatste bastion van werkelijke vrijheid van meningsuiting en social media mogen dus niet optreden als gedachtenpolitie. Facebook, Twitter en YouTube doen dit wel en hanteren hierbij uiterst selectieve en dubieuze citeria.

Vrijheid van meningsuiting vond het westen superbelangrijk als het ging om de vrijheid om cartoons van Mohammed te maken. Dat ervaren moslims ook als beledigend. Dan ineens is vrijheid van meningsuiting ook de vrijheid om beledigende uitspraken te doen of afbeeldingen te plaatsen.

Relnicht Yiannopoulos heeft het recht om dergelijke opmerkingen te plaatsen en als Leslie Jones hier aanstoot aan neemt kan ze hem evt. aanklagen wegens smaad. Afgemeten tegen de Amerikaanse grondwet zou ze dan verloren hebben, op basis van de absolute en onaantastbare vrijheid van meningsuiting die het Eerste Amendement biedt, en daarmee was de kous afgeweest. Zo doen we dat in een rechtsstaat, iemand de mond proberen te snoeren terwijl progressievelingen zich ongestraft uiterst onverdraagzaam en beledigend mogen uiten is ‘trial by (social) media’ en dit zou niet moeten kunnen op het internet, juist daar niet.

Neem nou die ‘minder Marokkanen’-zaak van Geert Wilders. Was dat een heel erg sjieke of gepaste opmerking van hem? Nee. Moet hij hiervoor worden veroordeeld? Nee, absoluut niet! Ook hij heeft het recht om zijn mening te mogen uiten in een vrije rechtsstaat, als we voortdurend maar toegeven aan minderheden die zich gekrenkt voelen zitten we op een hellend vlak.

Het komt allemaal voort uit dezelfde links-progressieve slachtoffercultuur, waarbij links wel mag beledigen, overschreeuwen en censureren op basis van NUL argumenten, maar waarbij hun tegenstanders voortdurend de mond wordt gesnoerd.

Dit staat allemaal op het punt om te veranderen. Donald Trump is een product van deze infantiele schreeuwers en heeft in het verleden al menige rechtszaak aan zijn broek gehad. Hij kent deze ‘crybullies’ door en door en hem maken ze niets meer. Als hij president wordt (en dat is inmiddels een onvermijdelijk gegeven) is dat een van de eerste dingen die hij nou eens ‘keihard gaat aanpakken’. En terecht, want links heeft zijn kaarten overspeeld en ze schreeuwen alleen nog maar zo hard omdat dit een doodsschreeuw is!

Na Amerika zullen populisten in steeds meer landen deze bedplassers gaan aanpakken. Ze hebben genoeg levens en carrieres verwoest, het is mooi geweest! Is dat jouw idee van ‘liefde’, Aart? Ga alvast maar in een hoekje zitten huilen, want het is game over voor jouw slag…

Mike

Ik kan het hier alleen maar heel erg mee eens zijn. Hopelijk heeft Mike gelijk wat betreft de laatste alinea. Ik hoop dat een begin is gemaakt, we zijn er nog lang niet. Inmiddels zijn er wel al genoeg mensen die de pc, sj en al die feministische onzin de oren uitkomen.

We zijn aan het winnen, johanna. Alleen in het suffe Nederland sukkelen we nog wel even voort. Je weet wel, dat progressieve Nederland dat altijd overal op voorop loopt. Yeah, right. :roll:

Mike

Even terugkomend op Leslie Jones, het is allemaal begonnen met de vrouwelijke Ghostbusters, een vreselijke politiek correcte film die godzijdank geflopt is!

Mike

Milo zelf over deze kwestie:

Hij brengt talloze punten naar voren die ik ook al links en rechts heb gemaakt.

Mike

Mijn god, zo makkelijk verander je je gender in Canada.

Best wel akelig, niemand durf het te ontkenen want dan ontken je iemands gevoelens.

Tolerantie voor intolerantie:

Ontstaan na deze speech van Jordan Peterson:

Where Do SJWs Come From?

Dat laatste filmpje is erg gaaf, sprout. Deze gast is oprecht boos over de censuur, een regelrechte aanval op de vrijheid van meningsuiting. Deze professor verdient trouwens een medaille, ik heb hier al eerder een interactie geplaatst tussen hem en intolerantie SJW's.

Mike

Deze homoseksuele miljardair is voor Trump en nu laten de SJW's hem vallen en ontkennen ze dat hij een homo is:

Je hoort alleen bij de club als je het met hen eens bent, zoals Milo Yiannopoulos ook heeft ervaren. De liefde overwint, of niet Aart?

Mike

Ik heb niet de tijd om al die video's te bekijken maar ik heb net de eerste video van sprout aanschouwd. Het is werkelijk van den zotte hoe snel dat meisje het voorelkaar krijgt. Ongelooflijk hoe die government worker haar ook meteen aansprak met sir, de slaafse doos.

Ze haalde aan het eind van de video ook Bill-C-16 aan. Van die bill krijg ik de kriebels want als die er doorheen komt is het gedaan met kritiek hebben op LGBTQ-etc want dan valt het onder de noemer hate propaganda en volgen er vast sancties, althans in Canada. Het begin is gemaakt lijkt me, wellicht dat andere landen zullen volgen.

Votes
Oct. 18, 2016 Passed That the Bill be now read a second time and referred to the Standing Committee

Mike, had de video van Jordan Peterson die jij een tijd geleden aangehaald toen ook gezien.
Het is te hopen dat 'sanity' het wint van 'insanity'.

Johanna, ik krijg er ook de kriebels van. Dat 'sir' was best wel hilarisch wanneer er een mooie vrouw voor je neus staat. :)

een paar comments van onder de video:
Can single fathers convert to female and get the benefits of a single mother?
cant wait until i can identify as a 4 year old and not pay any taxes

Meedoen met de olympische spelen als transgender is geen probleem...

Ik neem aan dat het in Nederland net zo makkelijk is om je gender te veranderen. Je hoeft alleen als dusdanig voor te doen, en niemand durft je tegen te spreken om je niet te kwetsen.

Wat ook het vernoemen waard is dat bijna alle zorgverzekeraars in Nederland geslachtsoperaties worden vergoeden bij 'bewezen transseksualiteit'. En bij de meeste ook geslachtshormonen.
http://www.transvisie.nl/transvisie.nl/index.php/transgenders-zorgverzekering

Gynaecologische operaties: Genderbevestigende gynaecologische operaties worden vergoedt uit de basisverzekering.
Let wel op: Er is tenminste één verzekeraar die, op basis van geloofsovertuiging, genderbevestigende operaties volledig uitsluit. Dit is zorgverzekeraar Prolife.

Op dit moment wordt er bij het ministerie gewerkt aan een voorstel om borstvergroting van transvrouwen vanaf 1 januari 2017 weer in het basispakket op te nemen. Zodra hier meer over bekend is wordt dat op deze website gepubliceerd. Zie ook deze informatie in een uitzending van Tros Radar van maart 2015 en de daaropvolgende acties van COC, TNN en Patiëntenorganisatie Transvisie.

In New York is al een soortgelijke wet als Bill-C-16 van kracht:

https://www.washingtonpost.com/news...y-demand-that-you-use/?utm_term=.c2048c15cd98

Lara Southern van The Rebel wordt aangevallen door pissige feministen - letterlijk, want ze gooien een fles met urine over haar heen omdat ze zegt dar er maar twee geslachten zijn:

Mike

Die Laura ROCKS! In Londen wordt ze fysiek aangevallen en ze houdt stand, dit is het ware feminisme!

En dan die softe reactie van de politie, ongelooflijk!

Mike

En hier zijn Laura Soutern en Milo Yiannoupolos bij een 'slut walk' (dat verzin je gewoon niet!), waar de lesbische 'actrice' Amber Rose spreekt. Let wel, dit is een FEMINISTISCHE 'statement' tegen VERKRACHTING, waarbij ze niet verder komen dan wat wulps dansen en feesten en een van hun idolen zien, terwijl er mannen op af komen die gewoon sletjes willen zien. Deze 'sluts' zijn ook te dom om meer dan clichematige oneliners uit te brengen, ze kunnen nauwelijks Engels spreken! Uiteindelijk worden Lauren en Milo door de politie verwijderd. Zucht.

Mike

Hier nog een 'slutwalk' waar Laura probeert een zinnige dialoog te voeren met deze nitwits:

De MGTOW-gast komt wel prima uit zijn woorden en verwoordt precies waar hij voor staat en waarom!

Mike

Het urine gooien had ik al ooit gezien. Krachtige vrouw zonder fratsen die Lauren, waren alle vrouwen maar zo. :)

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan