Maagzuur en afbouwen Omeprazol

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
kavana,

Hoe gaat het nou met jouw maag? Ben je van de omeprazol af en hoef je niet meer over te geven? Het lijkt mij verschrikkelijk om over te geven, terwijl je last hebt van brandend maagzuur, overgeven is zowiezo heel akelig.

Als het beter met je gaat, hoe heb je het voor elkaar gekregen?

Ik hoop voor je van wel :D

groet Mayk

 
He Mayk sorry voor de trage reactie.

En ja sinds 1e kwartaal dit jaar kreeg ik de bloeduitslag met Lyme diagnose, al weet ik wel dat ik me vooral niet alleen op beestjes moet richten, maar vooral op het klimaat in je lichaam aangenaam te maken/herstellen, waardoor deze soort beestjes geen kans maken ;)

Volg idd de dure Epigenar protocol en wil het maximaal een jaar volgen, dus einde dit jaar beslis ik of ik hiermee verder ga of op een andere manier en eventueel tijdelijk op eigen houtje verder ga ook vanwege de kosten.

Hoe denk jij over dit protocol en wat zijn jouw ervaringen totnu toe?

Mijn vervelendste klachten:

[Chronische] vermoeidheid

[Chronische] slaaproblemen

[Chronische] Gewrichtspijn

Dank voor je medeleven :)

 
Hoi Jordy,

Wat leuk dat je nog hebt gereageerd. Dit topic wordt geloof ik niet meer bezocht over maagzuur, dus misschien kunnen we het hier wel over het epigenar protocol hebben. Je kan ook naar mijn voorsteltopic gaan en dan kun je lezen wat mijn klachten zijn en welke adviezen ik gekregen heb. Ik heb heel veel goede adviezen gekregen en veel steun waar ik heel blij mee ben. Van jou zie ik geen voorsteltopic, maar wel lees ik dat je een facebook groep hebt over lyme, lijkt me fijn. Ik zit verder niet op social media, alleen op dit forum.

Ik ben 3 maanden geleden met het protocol begonnen. Ik heb praktisch geen die-off en daarom een week geleden als extra colloidaal zilver gekregen, moet ik nog opbouwen, maar heb nog steeds niet veel die-off. Pike heeft me jodium en selenium aanbevolen en ik heb nu ook h2o2 besteld. Ik vind het eigenlijk jammer dat ik aan het epigenar protocol ben begonnen. Het is zo duur en ik neem inmiddels zoveel middelen, dat ik er gek van word, maar ja, je wilt beter worden...

Hoelang ben jij er al mee bezig en merk jij er wat van? Heb je die-offs? Of voel je je er juist beter door?

Ik had woensdag heel mooie dikke yogurt gemaakt, het lijkt wel griekse yoghurt. Helaas kan ik er toch niet tegen, eerst ging mijn buik opzwellen en daarna heel veel pijn in mijn maag. Mijn man heeft gisteren gelukkig weer bouillon voor me gemaakt, kan ik dat tenminste nog nemen. Hoe ver ben jij al met het gapsdieet? Wat maak jij allemaal?

Anderhalf jaar geleden ben ik voor mijn zoon B al begonnen met het Tinus Smits protocol. Een homeopaat heeft wel de vaccinaties bij hem ontstoord, maar bleef daarna in gebreke, een andere belazerde me ook aan de telefoon dat hij het af kon maken, maar gaf daarna toe dat hij van de supplementen geen verstand had, hij vond het te moeilijk.Terwijl hij op internet te boek staat als Tinus Smits therapeut. (ik zag jou ook op dat topic). Nu heb ik zelf een protocol voor hem samengesteld met behulp van Medivera op internet.

Veel sterkte en succes met alles

groet

Mayk

 
Hoi Jordy,

Als je nog wilt reageren, zullen we dan verder gaan op mijn voorsteltopic, omdat het topic over maagzuur is?

Ik wil graag met je over het protocol van gedachten wisselen :D en hoe jij eet en jezelf sterker maakt. Ik heb ook een tip voor je slaapproblemen (zonder medicijnen).

Groet,

Mayk

 
Yes,

Ik ben dankzij dit forum en topic nu een jaar van de omeprazol af.

Hartelijk bedankt iedereen en vooral Gerard :P

 
Hoi Zonne,

En weer vlees eten en ei met spek bakken in heel veel ghee en kokosolie en het bakvet opdrinken en de bottebbouillons drinken.

Hoe gaat het met jou?

 
Over omeprazol...ik behandel mensen sinds kort met white time healing. Daarnaast probeer ik ze aan andere wapf voeding te krijgen ivm de vele stressklachten. Vorige week behandelde ik een man en voelde dat zijn maag helemaal hard was. Ik vroeg hem of hij maagklachten had en warempel hij slikt veel omeprazol!! Die maag was zo hard! Ik heb hem gelijk allerlei informatie gegeven over deze site en specifiek over maagzuur maar of het binnenkwam........nou slik ik zelf nog anti depressiva en daar wil en moet ik ook vanaf.......

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.522
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan