Naief,
En zo zie je dat mensen helemaal niet het beste met elkaar voor hebben, ook al zeggen ze van wel, dan liegen ze want dan doen ze anders voor dan hoe ze van binnen op het moment zijn, dat komt door ongezonde voeding wat zelfhaat(ego) en haat aan de medemens veroorzaakt, dat in tegenstelling tot echt gezonde voeding dat juist ervoor zorgt dat je van jezelf en anderen gaat houden. Voeding is dan ook een zeer machtige wapen om op ongemerkte(en daarom toegestane) manier om greep op burgers te hebben en is ook meest bepalend of mensen met liefde met elkaar om zullen gaan of met haat, helaas gaan mensen niet met liefde met elkaar om, ook al wil men ons dat graag wijs maken dat mensen en ook de overheid het beste met ons voor hebben, maar je kunt burgers niet aanrekenen voor hun geestelijke krankzinnigheid(Zelfhaat en haat aan anderen toe) want ook zij zijn slachtoffer van ongezonde voeding, puur door onwetendheid en machteloosheid, vooral ook omdat ze zo gebrainwashed zijn. De wereldoorlog waar je erover spreekt is dan ook al begonnen via voeding en dat creëert steeds ziekelijker mensen, zowel lichamelijk als geestelijk totdat de aftakeling zo ernstig is dat de mens als soort met uitsterven wordt bedreigd, ik denk dat Amerika met zijn ontelbare welvaartsziekten uiteindelijk ook zijn eigen ondergang word.
Er zijn wel erg duistere machten aan het werk die niet onwetendheid zijn zoals de normale burgers en die zijn wel net zo ziekelijk is als de psychopaten in jaren 30 en 40 vorige eeuw, waaronder ik denk aan mensen die voor Monsanto werken want dat is wel met OPZET.
En over de bezuinigingen, ook dat is allemaal puur met OPZET gedaan, ik geloof dan ook helemaal niet in crisis, het zijn allemaal leugens. Kijk wat er gebeurd. Jongeren komen zeer moeilijk aan het werk(ondanks de leugens van school dat de diploma je meehelpt voor het vinden van een baan), ouderen steeds langer laten doorwerken tot hun 70ste jaar(zo niet, nog langer dus hoe krankzinnig!), mensen tegen elkaar als vijanden opzetten(jongeren VS ouderen), bedrijven die steeds meer werknemers moeten ontslaan door de bezuinigingen, steeds meer mensen naar de voedselbanken en mensen die voor hun eigen onderhoud niet kunnen betalen en ook de zorg wordt onbetaalbaar, verder wordt er vooral ook en jawel met OPZET de meest zwakkeren in onze samenleving aangedaan, ga zo maar door! Dan geloof ik echt niet in crisis, nogmaals, dit is met OPZET gedaan.
In Griekenland zijn er al strafkampen aan het ontstaan die vergelijkbaar is met de concentratiekampen in de jaren 40 vorige eeuw.
http://www.dagelijksestandaard.nl/2013/05/griekenland-wil-werkkampen-voor-slechte-belastingbetalers
Ondertussen kicken de meest onmenselijke krankzinnigen(de rijken) erop dat ze geld kunnen verdienen terwijl andere mensen zo erg lijden of ziek zijn tot aan kanker toe, denk maar aan farmamaffia, voedingsmaffia en natuurlijk ook de figuren die alles op alles hun best doen om ons wijs willen maken dat we dom of stel complotters zijn als we niets van hun onzin willen aannemen. Zo worden mensen dus gemanipuleerd om te voorkomen dat wij te gezond worden.
De wetenschap is trouwens ook een zo geweldig iets om mensen lekker dom te houden zodat ze vooral niet verder en dieper gaan denken. Het is trouwens ook dankzij de wetenschap dat er atoombommen gebouwd kan worden. Hoezo is de moderne mens minder primitief dan zijn prehistorische voorouders? volgens mij is de moderne mens pas echt zeer extreem primitief!
Fatsnotbad heeft het ook erover geschreven dat de wetenschap het onderdeel is van het probleem en niet de oplossing. Zeker de moeite waard om te lezen.
https://www.fatsforum.nl/topic/waar...-is-van-het-probleem-en-niet-van-de-oplossing
Vind het al heel wat dat ik zo'n reactie geef, het klinkt zo negatief.
Maar moeten wij onze kop in het zand steken en doen alsof deze onvermijdelijke waarheid niet gaande is?
We kunnen dit alles niet steeds maar blijven negeren lijkt mij zo en ik ga de waarheid niet uit de weg.
Gezondheid,