ms en beter worden met voeding ?! heeft er iemand wat raad

Nee nee ik heb 3 rondes van 1mg gedaan en deze zonder problemen dus ik dacht nu kan ik naar 2 x 1mg gaan maar dit is blijkbaar geen goede keuze .
 
Dank u mark ...inderdaad had dit ook gezien maar verder niet bij stil gestaan .
Het enige waar ik me enorm aan stoor is men evenwicht en men been dat niet buigt ... En als ik niets neem zoals vandaag kan ik bv men jeans zonder problemen aandoen bv morgen zal ik terug beginnen met 1 Mg en dan doet been weer lastig dan moet ik precies een metale staaf plooien voor in men broekspijp te kunnen ... Heel raar is dit wel normaal
 
Nu wou ik even nog een misschien domme vraag vragen ... Is het een optie om ook selenium te nemen ? Omdat dat deze ook een goede ontgiften is ?


Kom dit veel tegen ...daarom deze vraag
 
Nu belde ik daarjuist naar de neuroloog om men afspraak toch af te bellen

En hij vroeg wanneer ik dan zo komen Want het gaat tenslotte over je gezondheid he zei hij Voel me beter en beter worden waar ik heel blij voor ben .
Heb dan ook dokters genoeg gedaan om men gezondheid op het rechte spoor te krijgen
En de heel goede hulp van mark Edwin ... wat heel positief is voor mij .

Maar vind dit heel straf dat zo een dokters je eigenlijk voor gek houden.


Sharro
 
In het reguliere zorgcircuit zijn artsen vooral symptoombestrijders. Bij een gebroken been komt dat goed van pas, maar bij chronische ziektes heb je daar weinig tot niets aan.

Mark
 
Inderdaad deze dokter id geen optie meer
En daar ben ok klaar mee

Ben nu begonnen met 1.5 Mg Zn dat gaat goed met als kleine positieve noot zei
De physio dat er dinges beter gaan wat
Ik ook ondervind

Ik deelde het met men vriend maar die blabla ...maar ik blijf toch positief
 
Ik zie juist dat ik wat foutén geschreven heb maar denk wel dat mark en Edwin er aanuit kunnen

Ik voel me veel beter en slaap ook goed ... Dit maakt me blij en positief


Ik doe gewoon verder ... Hou jullie op de hoogte en bedankt voor de steun

Doet deugt

Sharro
 
Hallo


Ik wou heel even zeggen dat het goed gaat ben nu begonnen met 2mg dus 2x1mg ondervind weer andere dingen die plots beter gaan. Maar men evenwicht deze nog niet

Ik doe rustig men ding en met de nodige wekkers gaat dit probleemloos


Het enige wat ik ondervonden heb is men slechte been dat dikker is Soms

Mark weet jij soms wat dit is ?
 
Hoi liesje


Ik had even een vraagje oor u

Je heb bij enige tijd geleden de getuigenis van een vrouw als artikel gezet die ook
Cutler volgde met ... Ala alleen

Mag ik vragen vanwaar dit komt aub ?

Dank u
Sharro
 
Geen idee. Heb ik dat geschreven in dit topic? zo ja welke datum?
Of een ander topic? Welke datum?
 
Nu moet ik 64 uur Chileren maar begin om 7u smorgens maandag en dat tot woensdag op donderdagnacht 4 u ? Dan is er iets verkeerd ...niet
 
Van maandag 07.00u t/m donderdag 04.00u is goed. Dat is de normale periode voor een ronde van 72 uur. 64 uur kan, maar is wel het minimum. Een ronde van 72 uur verwijdert per keer meer kwik uit het lichaam.
 
Ok Edwin dank u voor je hulp ... Ik heb u raad gevolgd en voel me er ook goed mee

Heb geen spasmes meer ...slaap heel goed

Val niet meer in slaap als in de bank ga zitten

Men voet van men slecht been is veel minder opgezwollen


Van dit word ik heel blij

Sharro
 
Hoi mark en Edwin


Nu heb ik kontact met een meisjes uit belgie dat ik leren kennen heb op de seletion groep van cutler op Facebook .

Nu zegt zei dat ik mijn gewicht maal 3 moet doen 180 Mg bij mij dus én dan zou ik 6 maanden met deze kunnen Chileren en dan ben ik klaar


Sharro
 
Sharro,

Het klopt in de meeste gevallen dat je klaar bent als je 6 maanden kan cheleren op "gewicht x 3" mg zonder enige reactie daarop. Dus zonder dat je nog een vervelende reactie krijgt en zonder dat er dingen zijn die nog beter worden.

MAAR MAAR MAAR

Jij kan de 180 mg nog niet aan. Wat is nu jouw dosis? 5 mg?
 
Hoi Edwin


Bedankt voor je reaktie

Ik begin maandag met 9.5 Het vorige was dus 6.5 en dat ging goed

Ik hoop dan ook dat zo even mag blijven

Sharro
 
Het klopt in de meeste gevallen dat je klaar bent als je 6 maanden kan cheleren op “gewicht x 3” mg zonder enige reactie daarop.

Reactie, zonder het gebruik van de "Core 4"?
 
Ik ga nu naar 9.5 Mg daar begin ik mee maandag tot hiertoe voel ik me goed

En blijf ook positief de kinesist vertelde mij dat de oefeningen van men slecht been beter gaan en dat maakt me blij

De 180 Mg keek ik toch even raar van

Mark had eens aangegeven dat ik op 100 Mg zal eindigen

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.147
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan