Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ms en beter worden met voeding ?! heeft er iemand wat raad
Dank u mark ...inderdaad had dit ook gezien maar verder niet bij stil gestaan .
Het enige waar ik me enorm aan stoor is men evenwicht en men been dat niet buigt ... En als ik niets neem zoals vandaag kan ik bv men jeans zonder problemen aandoen bv morgen zal ik terug beginnen met 1 Mg en dan doet been weer lastig dan moet ik precies een metale staaf plooien voor in men broekspijp te kunnen ... Heel raar is dit wel normaal
Nu belde ik daarjuist naar de neuroloog om men afspraak toch af te bellen
En hij vroeg wanneer ik dan zo komen Want het gaat tenslotte over je gezondheid he zei hij Voel me beter en beter worden waar ik heel blij voor ben .
Heb dan ook dokters genoeg gedaan om men gezondheid op het rechte spoor te krijgen
En de heel goede hulp van mark Edwin ... wat heel positief is voor mij .
Maar vind dit heel straf dat zo een dokters je eigenlijk voor gek houden.
In het reguliere zorgcircuit zijn artsen vooral symptoombestrijders. Bij een gebroken been komt dat goed van pas, maar bij chronische ziektes heb je daar weinig tot niets aan.
Ik wou heel even zeggen dat het goed gaat ben nu begonnen met 2mg dus 2x1mg ondervind weer andere dingen die plots beter gaan. Maar men evenwicht deze nog niet
Ik doe rustig men ding en met de nodige wekkers gaat dit probleemloos
Het enige wat ik ondervonden heb is men slechte been dat dikker is Soms
Van maandag 07.00u t/m donderdag 04.00u is goed. Dat is de normale periode voor een ronde van 72 uur. 64 uur kan, maar is wel het minimum. Een ronde van 72 uur verwijdert per keer meer kwik uit het lichaam.
Het klopt in de meeste gevallen dat je klaar bent als je 6 maanden kan cheleren op "gewicht x 3" mg zonder enige reactie daarop. Dus zonder dat je nog een vervelende reactie krijgt en zonder dat er dingen zijn die nog beter worden.
MAAR MAAR MAAR
Jij kan de 180 mg nog niet aan. Wat is nu jouw dosis? 5 mg?