ms en beter worden met voeding ?! heeft er iemand wat raad

Even zeggen wat ik nu neem. Om de 3 uur ala met vitamine c erbij en verdeeld over de dag vit e en zink En neem ook magnesium erbij

De vitamine c neem ik men laatste om 22 u ik hoop dat dit niet te laat is ?

Sharro
 
Even een kleine up date neem nu magnesium 3a4 maal daags met vitc 10 capsules vit e 3 maal en zink 3maal

Begin morgen aan men laatste week ala 1 Mg en dan is het 3mg

Kan men slechte been 10 cm optillen wat ik vroeger zeker niet kon ook men haarclips gaat nu terug net zoals de wasknijper ...wat toch positief is voor mij ...

We blijven positief

Sharro
 
Mooi dat je zo snel al verbetering merkt.
Let op dat je niet te snel de ALA dosis verhoogt. Alleen als je 3 rondes amper iets merkt tijdens of na een ronde, dan pas verhogen.

Mark
 
Nee hoor Mark ,ik heb nu 2 rondes ala 1 Mg

Achter de rug en begin morgen aan men 3 de ronde ala 1 Mg en supplementen erbij

Dan verhoog ik pas volgende week maandag

Dit zou moeten kloppen ?

Bedankt Mark
 
Nu wou ik nog even teruggang in het begin van onze gesprekken waar je sprak over zink en selenium dacht ik ... Als ik deze nam dan kreeg ik het heel warm s'nacht en dan was men schrijven direct goed .

Sharro

Wat is dan het verschil mark ?
 
Nu heb ik gisteren ook ondervonden als in de bank zit en een ala pil heb genomen niet moe word ?! Wat ik vroeger wel had .wil dit iets zeggen mark ?


En ook men slechte been schoof altijd weg en nu blijft het mooi samen met het andere been ?!


Sharro
 
Ik wou even een vraag stellen aan Viviane ivm b12

Men moeder heeft daar al jaren last van ...heeft al een reeks spuiten gekregen en pilletjes waar ze pijnscheuten van krijgt in haar hoofd.

Heb ze dan het b12 zuigtabletjes gegeven maar na enige tijd voeld ze dit ook in haar hoofd ...weet u of iemand hoe dit zou kunnen komen

Sharro
 
Nu had ik even nog een vraagje voor mark en wou weten of het veranderen van het uur soms iets met het ontgiftingsplan te maken heeft ?

En wat moet je doen als je je pil moet nemen om 01.u. Snachts en je je wekker niet hoord en iets later wakker word ... Niet nemen ?


Sharro
 
Nu twijfel ik een beetje over de volgende dosis ala ...wat ik graag zou willen bestellen ze hebben dus 5 6.25. 12.5. 18.25 25. 33 50 75. 100

Omdat ik morgen begin met 3 Dan 5 en 6.25. Te bestellen ? Goed ?

Sharro
 
Ale heb nog wat nagelezen en zou geen klachten mogen hebben ...maar heb ook niet echt men nek ja maar deze is veel minder omdat ik ook magnesium goed aanvul ...hoelang zou ik dan nog 1mg nemen ? Of toch verhogen en 3mg nemen ?


Sharro
 
Sharro, als je voor een dosis een uur of meer te laat bent, dan moet je de ronde stoppen. Ben je minder dan een uur te laat, dan kun je nog doorgaan en moet je de volgende dosis weer 3 uur vanaf dat verlate tijdstip innemen, etc.

Een 2e wekker als backup is aan te raden, zeker in het begin.

Niet teveel vooruit plannen met ALA inkopen. Je weet niet hoe lang je op een bepaalde dosis blijft namelijk. Je moet zelf bepalen of je vrijwel geen symptomen hebt tijdens een ronde. Zeker als je van 1 naar 3 mg wil gaan, wat meer is dan de aangeraden maximale verhoging van 50%. Dus liever wat ronden meer op 1 mg, dan te snel verhogen. Je zou ook nog als tussenstap naar 2 mg (2 x 1 mg) kunnen gaan.

Mark
 
Dat zie ik ook wel als positief mark 2x1mg ala ...maar dan moet ik toch bijbestellen ? Want het duurt toch 2weken voor het bij mij is .


Maar doe nu verder met 1 Mg ala


Sharro
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.695
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan