ms en beter worden met voeding ?! heeft er iemand wat raad

Nu hebben we stroompanne gehad en ik men pil van 7 u niet genomen heb ...maar mag ik die van 10 u dan nemen en zo verder gaan ?
 
Ik heb nog 3 ala 1 Mg dus dat is tot 16 laatste pil dan ... Heb er nog bijbesteld maar deze zijn er pas over 2weken heb enkel de 3 Mg
 
Sharro,

Als je een dosis hebt gemist mag je NIET verder gaan met de ronde. Dat schreef Mark een paar berichten geleden.
Als je de dosis van 7u niet hebt genomen, dan doe je dat om 10u dus ook NIET.
Je neemt dan een pauze van ten minste DRIE DAGEN.

Als je een dosis hebt gemist STOPT de ronde. Je neemt de volgende dosis dan pas DRIE DAGEN later, als je volgende ronde begint.

Schrijf dit op, anders weet je het volgende week niet meer.
Als je een dosis hebt gemist STOPT de ronde dus en neem je 3 uur later GEEN nieuwe dosis.
 
Dank u Edwin en mark ik weet dat ik veel vraag maar wil zeker zijn neem niets meer nu ...maar heb nog maar 3 pillen van ala 1 Mg heb er nog 2 bijbesteld en deze zijn vandaag verstuurd .


Sharro
 
Nu heb ik ala 1mg 2x besteld en deze zijn 1 november verstuurd dus zal deze krijgen rond 15 nov ...is het dan aangewezen dat ikterug met 1 Mg begin of direct 2 Mg ?

Dank u
Sharro
 
Nu wou ik toch nog iets toevoegen wat ik weer ondertussen heb .

Zat in de bank tv te kijken en het slechte been bleef mooi bij mij staan
Wat vroeger glipte die weg

En ook nog strekte ik die en kon deze opheffen met gestrekt been hoger dan het salontafel wat toch 50 cm is ...en ik deze een leuke ervaring vond


Het doet iets


Sharro
 
Nu wou ik nog even iets vragen ...als ik men 1 Mg ala krijg denk ik deze nog 1 week dus 3 dagen te nemen en dan naar 2 x 1mg ala te gaan .of zou ik 1mg nog langer nemen ?


De negatieve spiraal neemt weer toe ...zou ik zelfs om een griepspuit moeten gaan want ik ben risicopatiente ...ik voel me zo sterker worden en ik zei ook !heb deze vorig jaar ook niet gehad .

Het is wel duidelijk dat hij de dokters geloofd
 
Ik wil meer ala bestellen omdat het zolang duurd voor ik het heb

Nu zou men bestelling er woensdag moeten zijn ...ik hoop het echt want heb dit wel nodig
Nu krijg ik precies de indruk dat het kwik.terug wat opspeelt

Nu heb ik nog 3 pilletjes ala 1 Mg en 1 potje ala 3mg

Hoop men bestelling snel te ontvangen

 
Eindelijk zeg ... Heb vandaag men pakje ontvangen 2x ala ...waar ik maandag mee ga beginnen 1. Om de 3 uur eerste 3, dagen en dan ga ik over na 2 per dag dit zal ik lang genoeg volhouden en dan stap ik over naar 3 Mg

Hoop dat dit goed is ? Maar hoelang moet ik het nemen de 2x 1 Mg


Sharro
 
Sharro heb je nu een schrift waar je je ervaringen in op schrijft?
Iedere dag? dan kun je precies zien en onthouden wat er gebeurt in je lichaam,
 
Ik neem nu terug 1mg en ga maandag naar 2mg wat beter moet gaan men evenwicht pfff
Maar voel me al beter vanaf die troep eruit is en dat vind ik al positief

Sharro
 
Zo even een kleine update

Nu heb ik even pauze en maandag begin ik terug met 2x 1 Mg wat goed aanvoelde ...en dit zal ik dan volhouden tot eind dit jaar en januari stap ik over naar 4 Mg en na 3 rondes doe ik 6.25 ipv 8 te nemen of proberen .

Krijg negatieve commentaar ...maar helaas ...

Ik had een folder waar veel instaat over gezondheid en daar stond ook in de gevaren van zware metalen met vooral kwik als hoofdspeler ...heb het hem gezegd maar gelooft het niet ...kortzichtig ben je dan .

Niet te begrijpen
 
Ik denk nu toch dat ik morgen terug naar 1mg ga gaan want voelde me toch raar in men hoofd en had 1 dag dat ik even een verlamming scheut kreeg .

Dus toch maar even terug naar 1 Mg gaan ...maar dan vraag ik me af wanneer kan ik dan verhogen ?


Sharro
 
Sharro, je blijft maar in herhaling vallen.
Je verhoogt de ALA dosis pas als je 3 chelatie-rondes (inclusief dagen na de ronde) zonder noemenswaardige klachten bent doorgekomen. Snap je dat?
Dan kun je dus niet aan anderen vragen wanneer dat is, dat moet je zelf aanvoelen.

En maximaal met 50% de dosis verhogen. Alleen bij 1 mg is dat wat lastig, dus dan kun je van 1 naar 2 mg gaan. En als dat teveel klachten geeft, dan blijf je langer op 1 mg zitten. En als je uiteindelijk 3 rondes op 2 mg zonder problemen doorkomt, ga je naar 3 mg (niet 4 mg).

Jouw lichaam geeft dus aan wanneer je moet verhogen, dat kun je niet aan ons vragen.

Succes!

Mark


 
Mark ik ben het zooooo 100% met je eens. Mensen moeten het zelf aanvoelen.
Iemand noemde het "zelf doktertje spelen" met de achterliggende intonatie - hoe kun je dat nou doen, denk je dat je meer weet dan een dokter?
Ja dus. Ik merk voor mijn eigen problemen dit. Als ik het niet weet of voel hoe kan een ander dat dan voor mij weten? Of je het nu zelf uitprobeert of een dokter zegt het - de dokter moet je betalen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.147
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan