ms en beter worden met voeding ?! heeft er iemand wat raad

Inderdaad ... Zouden wij dat niet kunnen doen ...hahaha

Ik ben jullie zo dankbaar echt waar ...maar het is toch duidelijk dat er mensen de medici geloven he ...nee pfff


Sharro
 
Nu had ik even nog een vraag ,,, aangezien ik risicopatient ben en ik elk jaar de griepvaccin laat zetten ...bevat deze ook kwik zou er dan een alternatief bestaan ? Weet dit soms iemand ?

Dank u


Sharro
 
Nog even iets anders aangezien ik amalgaam heb en ik deze doorgegeven heb aan men dochter via navelstreng wil ik toch vermijden dat zei ook ms krijgt

Zou ik iets voor kunnen doen ?


Sharro
 
Zojuist op TV Belgie 1. Koppen XL. de strijd tegen MS. Ik heb het te laat gezien. Na afloop stond er: meer info MS-vlaanderen.be. Het ging over stamcellen.
 
dag mark

had nog even een vraag (waarschijnlijk stom) maar ga ze toch stellen .

hoe worden de vlekjes veroorzaakt in de hersenen ? die men kan zien op de fotos ?

dank u
sharro
 
Sharro, de witte vlekjes op de hersenscan kunnen beschadigde zenuwvezels zijn. Dit kan veroorzaakt worden door kwik in de hersenen.

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/ziekten/15421-ms-diagnose-en-onderzoek.html

Mark
 
Er zijn meerdere mensen genezen van ms die kwik in hun hersenen hadden, door te ontgiften inderdaad. Het zou daarom goed zijn als je een arts vindt die checkt of je een kwikbelasting hebt. Dan weet je zeker dat kwikontgifting zin heeft.

Of dus zelf een haartest laten uitvoeren.

Mark
 
idd mark een goede dokter die me begrijpt en testen doet .

heb nog een intressant site gevonden denk ik

www.natuurlijkwelzijn.org daar heb ik ook wat gevonden precies

sharro
 
Dag allemaal

Ik bedoel dus als je intypt amalgaam en natuurlijk welzijn dan kom je op de site .

Viviane wou nog even toevoegen dat de Orthodont waar we deze week geweest zijn en ik vroeg of ze wel deze tandpasta moest gebruiken ...wat totaal niet moet ...dat maakte me blij geen troep voor dat kind ... Ze mag gebruiken wat ze wil .

Maar als ik ga voor mijn tanden te aalter ga ik het toch uitleggen hoor.
Men kan niet genoeg weten....toch


Sharro
 
Het lijkt me wel dat je bijnieren wat extra steun kunnen gebruiken, dus dan is adrenal cortex wel een goede optie.

Mark
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.238
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan