Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ms en beter worden met voeding ?! heeft er iemand wat raad
Nu had ik even nog een vraag ,,, aangezien ik risicopatient ben en ik elk jaar de griepvaccin laat zetten ...bevat deze ook kwik zou er dan een alternatief bestaan ? Weet dit soms iemand ?
Zojuist op TV Belgie 1. Koppen XL. de strijd tegen MS. Ik heb het te laat gezien. Na afloop stond er: meer info MS-vlaanderen.be. Het ging over stamcellen.
Er zijn meerdere mensen genezen van ms die kwik in hun hersenen hadden, door te ontgiften inderdaad. Het zou daarom goed zijn als je een arts vindt die checkt of je een kwikbelasting hebt. Dan weet je zeker dat kwikontgifting zin heeft.
Ik bedoel dus als je intypt amalgaam en natuurlijk welzijn dan kom je op de site .
Viviane wou nog even toevoegen dat de Orthodont waar we deze week geweest zijn en ik vroeg of ze wel deze tandpasta moest gebruiken ...wat totaal niet moet ...dat maakte me blij geen troep voor dat kind ... Ze mag gebruiken wat ze wil .
Maar als ik ga voor mijn tanden te aalter ga ik het toch uitleggen hoor.
Men kan niet genoeg weten....toch