ms en beter worden met voeding ?! heeft er iemand wat raad

Dag Sharro,

Gelukkig dat je goed nieuws van therapeut uit de buurt krijgt. Misschien dat Marijn je meer kan vertellen over de spiertesten. Ik vermoed dat het om kinesiologische testen gaat, vandaar. Zij combineert voeding onder de vorm van voedselovergevoeligheden en voedingstekorten met kinesiologie.
 
Dag Viviane Marc en andere


Ben wel een beetje bang om te gaan ...men mama bekijkt mij of ik iets heel raars zeg .

Soit ... Ik zie wel niemand reageert


Sharro
 
Sharro, met spiertesten is niets mis als het een goede therapeut is. Dan weet je tenminste wat er aan de hand is in je lichaam. Dat betekent niet automatisch dat je akkoord moet gaan met z'n behandelplan.

Kijk eerst wat er uit die test komt en wat hij verder wil ondernemen om je te helpen. Dan kun je later beslissen of je hier mee door gaat.

Succes!

Mark
 
Dag Marc Viviane en andere

heb ook contact gehad met Frans van der haegen natuurarts en hij vernoemde het ook en op zen site ook te lezen dat het amalgaam moet bijhouden voor de arts. Staat ook op zen site denk ik


Sharro
 
Hier zijn site bekeken waaruit blijkt dat hij kennis heeft over de impact van amalgaanvullingen. Hieruit blijkt dat hij met biotandarts samenwerkt. Misschien een idee om dit met de tandarts in mei te bespreken zodat de gegevens met betrekking tot de gebruikte materialen kunnen uitgewisseld worden.
 
Dag Viviane Marc en andere


Ik denk wel dat deze arts echt wel veel kennis heeft .

Maar nu vroeg ik me af waarom de amalgaam moet bijgehouden worden ?
En de natuurarts waar ik zou gaan me dit ook zei "zeker je verweidende amalgaam meebrengen ? " waarbij ik dacht waarom toch ?

Ik ben blij dat ze eruit gaan ...maar blijkbaar heeft het dan toch nog nut voor iets ? Maar wat ?

Sharro

 
Dag allemaal


Nu vertelde men mama gisteren dat ze vroeger ook vol amalgaam zat en zeker toen ze bevallen is van mij ... Dan had ik zeker kwik ? Waar ik ook bang voor ben met mijn dochter natuurlijk

Sharro
 
Dag Sharro,

Blijkbaar zit je mama er momenteel ook nogal mee. Vroeger werd er hier niet veel over gesproken en geschreven. Er kan sprake kan zijn van een historische kwikbelasting. De alternatieve geneeskunde is in staat om dit te behandelen.
Hieronder iets meer informatie over dit onderwerp.
http://www.patrikpeters.amalgaam.be/symptomen_kwikvergiftiging.htm



 
Sharro, waarom vraag je niet aan de arts waarom je de amalgaam mee moet nemen? Dan weet je het. Ik vind het ook nogal een raar verhaal.

Mark
 
Ik denk dat met de amalgaam die er uit is gehaald iets opmaat voor jouw gaat worden gemaakt waarmee je de amalgaam eruit kan ontgiften. Waarschijnlijk kan deze arts ook testen of het niet te sterk is voor jouw en hoeveel je nodig hebt.
 
Ja inderdaad zo staat het op de site van die natuurarts die gaaf

Ik ben heel blij dat ze eruit zijn en zou ze bewerkt nog moeten nemen

Vind ik eng ... Maar bel hem morgen

Sharro
 
Wat ik wel weet is dat de bio tandarts te aalter waar ik naartoe ga me gevraagt heeft of ik al in behandeling was bij homeopaat


Sharro
 
Sharro, heb je een link van de website van de natuurarts waar uitgelegd staat wat hij met de amalgaam wil gaan doen?

Mark
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.235
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan