ms en beter worden met voeding ?! heeft er iemand wat raad

Dat is waar kaasislekker maar het zal bewerkt worde en ga dit echt niet innemen ,,, ben blij datzelfde eruit gaan . Ze hebben teveel aangericht lijkt mij


Sharro
 
Ik dacht al dat het om een nosode/homeopathische verdunning ging. Daar hoef je niet panisch over te doen, dat is energetische informatie om de zwaarmetalen juist uit je lichaam te halen. Zo zwaar verdund dat het fysiek niet terug te vinden is.
 
Dank u Tanja ,want het is vergif ook voor iedereen wat schade dat het kan aanbrengen...


Gelukkig heeft mark me de ogen gepeopend wat niet zegt dat er mensen raar kijken of zeggen dat ik gek ben Wat niet zo leuk is


Sharro
 
Ja gif dat is het. Veel mensen weten dat niet en dat is soms lastig ja. Ik zou toch vooral proberen om daar schijt aan te hebben. Focus op jezelf en wat goed is voor jou en verwacht geen goedkeuring van mensen die er niet voor open staan. Misschien moet je het niet eens delen, omdat het jou blijkbaar teveel energie kost als er raar opgekeken wordt.
 
Bedankt Tanja voor je bijdrage ...wat leuk zeg positieve commentaar krijgen .

Wat de waarheid is ...ze kijken raar het zei dan zo. Helaas. Ik krijg hier positief reacties .. En er zei eens iemand een oudere persoon ... Dat siert je ... En zoiets geeft me moed Tanja ...

Ik ween wel veel maar of en toe is dit een opluchting .


Sharro
 
Moed moet je hebben om tegen de stroom in te gaan en de verantwoordelijkheid voor je eigen gezondheid te nemen. Maar haal die moed uit jezelf en doe het voor jezelf, je hebt daar op dit moment je handen vol aan. Begrip hiervoor zul je buiten dit forum niet heel veel tegen komen. Succes ermee.
 
Dank u Tanja wat ik wel erg vind ... Want iedereen heeft weleens tegenslag

En een beetje steun kan geen kwaad en doet deugd. Toch ?


Als ze het opzoeken weten meer ...toch


Sharro
 
Dag Tanja


Ik hoop dat je gelijk hebt Tanja ivm het amalgaam dat terug gebruikt word .

En meer schade kan aanbrengen ?


Sharro
 
In november 2014 heb ik een homeopathisch middel gekregen om te 'ontgiften' van kwik. Daar werd ik dood en doodmoe van. Na twee weken vond ik het genoeg en ben ik daarmee gestopt. Het heeft een paar maanden geduurd voordat de vermoeidheid enigszins weg was. In februari 2015 ben ik begonnen met ALA en DMSA. Pas na een paar weken gebruik van deze chelatoren was de ergste vermoeidheid weg.

Met de kennis die ik nu heb weet ik dat het onschuldig geachte homeopathische middel de kwik aan het herdistribueren was. Het was geen ontgiftingsproces zoals door sommigen hier werd geschreven, maar juist een vergiftigingsproces.

Kwik in het lichaam stoppen om kwik eruit te krijgen is natuurlijk ook idioot.

Doe wat je zelf wil. Het is alleen maar een waarschuwing.
 
Dank Edwin voor je bijdrage

Ik ontgift nu en dat gaat goed maar doe het rustig aan hoor .

En zijn dit pilletjes die u neemt ? Of hoe dit dan ?


Sharro
 
Wat ik nog even wou zeggen is dat ik contact heb gehad met een natuurarts en die zei mij het amalgaam bij te houden

Raar want heb ergens gelezen dat de amalgaam niet meer mag gebruikt worden...

Sharro
 
Ik heb niets tegen homeopathie. Sterker nog, ik lijk op het moment baat te hebben bij homeopatische druppels; de laatste chelatie-rondes zijn behoorlijk soepel verlopen.

Maar ik zou zelf geen op kwik gebaseerde homeopatische druppels willen om een 'health crisis' op te wekken en het lichaam te stimuleren om kwik te ontgiften. Ik zit al 25 jaar in een health crisis en ik denk dat m'n lichaam nu onderhand wel weet hoe kwik er fysiek en energetisch uitziet.

Mark
 
ALA en DMSA is poeder in capsules. Het hoort bij de behandelmethode van Andrew Cutler. Mark heeft hier veel over geschreven op het forum; in dit topic en in zijn voorsteltopic.
 
Dag Marc


Ik heb even aan het denken geweest (zat toch lekker alleen)

Ze hebben bij mij ook lumbaalpunctie gedaan om te zien of ik wel degelijk ms had en ja hoor helaas Kan dat dan ook met de amalgaam te maken hebben ?

Misschien een domme vraag .


Sharro
 
Sharro, kwik kan ms veroorzaken, dat hadden we toch al vastgesteld?

Dr. Hal Huggins legt in onderstaand filmpje (sorry, Engels) uit dat het eerste geval van ms gerapporteerd is in 1832 in Parijs. Eerste keer dat amalgaam commercieel werd toegepast als tandvullingen: 1832 in Parijs...



Mark
 
Nogmaals het bewijs en dat zoiets iemand zen hele leven kan kapot maken

En de dokters weten niet beter van je troep en rotzooi te geven . En eens je daar inzit dan .... Maar ik niet hoor ... Had ik echt geluisterd ...nee hoor ...doe niet mee aan de witte jassen politiek .dank u


Sharro
 
Wou nog even dit toevoegen ... Ik had toch verteld over die vrienden die ik had en geloofde in ms en amalgaam !!!

Nu heeft hij dat aan zen tandarts gevraagt en die zeindat het niet kon .


Niet te begrijpen ...


Sharro
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.235
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan