ms en beter worden met voeding ?! heeft er iemand wat raad

Inderdaad mark wat hij gezegd heeft over welk product het gaat ...maar ben de naam kwijt ooh ik doe rustig verder met mercuclaen en wacht de resultaten af en moet dan 16 november terug voor de uitslagen .en deze ga ik zeker met jullie delen hoor

... En hij stelde me dan ook de vraag ivm men schildklier of men huisarts of neuroloog daar niet voor gebeld hebben ?!
Want Ze werkt te traag ? Pfff. Niet te geloven

Dat bewijst genoeg voor mij ...

Heb gisteren nog eens een tecfidera genomen en werd er niet goed van
Men hoofd. Meer hartkloppingen ?
 
Hij gaat me iets geven voor de schildklier en hoop dan dat dit armouris het goed en natuurlijk ...wel op bereiding in Nederland ...maar deze is te krijgen bij apotheek Helmond dacht ik
 
Hij gaat ging me iets geven voor de schildklier maar dan graag iets natuurlijk armour ...opnbereiding in Nederland bij apotheek Helmond dacht ik
 
Beste Sharro,

Het lijkt erop dat je iemand met kennis van zaken heb geraadpleegd. Blijkbaar moeten de huisarts en neuroloog zich een keer goed nascholen in het klachtenpatroon dat bij een te traag werkende schildklier hoort of het boek van Broda Barnes intens gaan lezen alvorens dit in praktijk te brengen.

Armour Thyroid is inderdaad op recept bij apotheek Mierlo-Hout in Helmond verkrijgbaar. Meer hierover zie volgende website
http://vgns.info/medicatie/leveranciers

Met betrekking tot de Mercuclean kan ik je niet verder helpen.

Laat die Tecfidera maar staan. Je bent niet de eerste die er overgevoelig op reageert.
https://www.mijnmedicijn.nl/centraal-zenuwstelsel/tecfidera
 
Wat betreft de mercuclean moet je zelf ervaren of het nog zin heeft.

Bij schildklierproblemen moet je zorgen dat je bijnieren sterk genoeg zijn voordat je schildklier supplementen gaat nemen. Ik heb ook een te trage schildklier en nam eerder natuurlijk schildklierextract, maar m'n bijnieren konden dat niet aan en ik werd er gestrest van (lichaamstemperatuur begon meer te variëren). Dus ben ik mee gestopt.

Als je bijnieren ook verzwakt zijn, kun je o.a. adrenal cortex nemen.
Met een speekseltest (cortisol) kun je ook zien hoe je bijnieren ervoor staan.

Mark
 
Nu zag ik deze week een interessante uitzending ivm genezen met je eigen stoelgang ?
Waarbij iemand proefpersoon is zen eigen stoelgang (gezonde stoelgang) werd ingevroren en dat hij dan terug moest innemen ....met positieve resultaten .

En de antibiotica die wij nemen of kinderen zo slecht is .


Ik moet terug 16november en ga dit zeker bespreken met de arts ....misschien stom ..maar alle info is welkom
 
Ik heb geen zin meer in koffie en dit na de bevalling ...wat hormonaal is denk ik ...maar toch Dit moet toch nader gevonden worden ?

Het kan allemaal ben er vast van overtuigd ...maar men moet de juiste personen dokters vinden
 
Wat me nog even ontgaan was is dat de arts ook sprak over vervroegde menopauze ? En zo voelt het niet ...ik denk meer aan schildklier en / of bijnieruitputting
 
Zou er mij iemand willen zeggen waar ik het boek van cutlers protocol en amalgams ivm ontgiften zou kunnen kopen aub

 
Dank u Viviane , ik wel dat verstandig is te ontgiften in samenspraak met een goede Orthomoluculaire ats die helpt en achter mij staat
 
Ok mark dat zal wel zo zijn Helaas. Hoeveel pech kan ik hebben .m

Wat ik gebruikt heb ( wat jij me aanraadde ) zink en seleno van thorne deze ging goed en er waren dingen die beter gingen .


Morgen terug naar arts .


 
Zo ben gisteren naar de natuurarts geweest en hij beweerde. (Na bloedresultaten) dat het kwik bijna weg is ? Waarbij ik men wenkbrauwen fronste ? Heb nog 4 capsules mercuclaen en als deze op zijn ...mag ik ermee stoppen ... Wat zeker zo niet is want ontgiften kan jaren duren dacht ik

Lees daar genoeg over ivm ontgiften en dit kan jaren duren ...toch ?

Positief blijven
 
Sharro, ik had eerder al geschreven dat bij een chronische kwikvergiftiging er weinig kwik in het bloed zal zitten, omdat het zich in organen heeft genesteld.
Bij amalgaamverwijdering komt er kwik vrij wat in eerste instantie in het bloed zal zitten, maar omdat dat bij jou al een paar maanden geleden is, is dat grotendeels al door je lichaam verwerkt.

Artsen en kwikvergiftiging... ?

Mark

 
Ja hoor weet ik mark ...maar hij leesde dit af van de blóedresultaten

Ik geloof deze uitspraak niet en kan ook niet !! Dan denk ik dat ik verdoe met mercuclaen . Ik had toch gehoopt dat deze arts er meer over wist ?!

Helaas
 
Waarom geloofd mij niemand ivm kwik en amalgaam ?

Niet te geloven en moeilijk ...men meeste symptomen die ik had zijn weg maar ook dit is niet genoeg pffff niet leuk en heel moeilijk


De internist waar ik laatst bijgeweest ben zei me mijn tanden zitten vol amalgaam ... Dus ik was zot ppffff moeilijk en internet staat er vol over
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.166
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan