ms en beter worden met voeding ?! heeft er iemand wat raad

Ik had nog graag geweten van mark of Edwin hoelang ik moet wachten voor te ontgiften ? Men laatste amalgaam is eruitgehaald op 1augustus


Dank u
Sharro
 
Als je via chelatie wilt ontgiften, is het verstandig om tot 3 maanden na de laatste amalgaamverwijdering te wachten daarmee. Maar dan nog steeds niet die methode die je arts aangaf, dus geen onregelmatige, hoge doseringen alfa liponzuur.

Mark
 
Ik had positieve ervaringen met die zink en magnesium van thorne waar ik het zo warm van kreeg snachts ...is dit een optie ?


Sharro
 
Deze heb ik genomen vooral e zinkpicilinaat van thorne en de selenometheonine en deze ging goed ... Had het wel heel warm bij deze kan dit ?

Maar was dan een beetje bang voor men hersenen !?


Mag deze terug hervatten (nemen )


Sharro
 
Ik heb de zinkpicilinaat van thorne genomen aangeraden door u mark met de seleno... Van thorne maar aangezien ik men been niet kan buigen bij het stappen kreeg ik problemen men men heup zal ik deze om de dag nemen dan ?


Sharro
 
Misschien reageer je niet goed op de picolinaat-variant van zink. Je hebt dus alleen die klachten als je zink neemt?

Uiteindelijk moet je zelf luisteren naar je lichaam. Als iets je extra klachten geeft, moet je wat anders proberen of de dosis verlagen. Om de dag zou dan inderdaad een mogelijkheid zijn.

Mark
 
Ja het was toen ik de zinkpicolinaat nam van thorne en selenomethionine ook van thorne waarbij ik het dan heel warm kreeg snachts ....maar was er wel goed bij

E
Sharro
 
Geef dan nu uw mening over de services die ziekenhuizen bieden!

Bent u tussen de 40 en 60 jaar? Geef dan nu uw mening over de services die ziekenhuizen bieden! Deze enquête is gericht op het verbeteren van deze services. Uw medewerking wordt erg gewaardeerd en uw mening is van belang!

De enquête is bereikbar via de volgende link:

https://qtrial2016q4az1.az1.qualtrics.com/jfe/form/SV_7OPsNPWfjJ37vTf

Hartelijk dank!
 
Beste Sharro,

Er is een alternatief voor de zinkpicolinaat van Thorne op volledig natuurlijke basis.

Zelf neem ik deze ook en hier geen last van vervelende bijwerkingen. Gevoelige slijmvliezen blijken hiermee verholpen te worden en waarneembaar meer energie naar het eind van de dag toe.
http://eu.iherb.com/megafood-zinc-60-tablets/4074
 
Dank u Viviane


Nu wou nog even iets vertellen over men grote bloedonderzoek en nu blijkt dat ik ook het herpesvirus heb en heb geen vervelende koortsblaasjes of zo ?

Hoe kom ik daar nu aan ?

Sexueel overdraagbaar ? Men vriend heeft het wel ?

Ook dat nog. Pffff

Sharro
 
De natuurarts zei me ook dat men spiraal eruit moet ( niet goed)
En een gewone spiraal nemen met koper op deze is minder schadelijk ...

Maar deze heb ik gehad en men bloedingen waren hevig ... Volgens mij kan de genecoloog deze regelen ? Omdat deze spiraal zonder bloeding. Duur is .

 
@ Sharro

Geen spiraal is nog beter voor je. Broda Barnes beschrijft in zijn boek dat dit kan leiden tot een verstoorde werking van de schildklier.

Deze link gaat nader in op de bijwerkingen
https://www.mijnmedicijn.nl/anticonceptie-overig/t-safe

Op het vlak van het herpesvirus kan meespelen dat het om een heropleving van een in het verleden opgelopen infectie gaat. Valt te verklaren door een verminderde weerstand. Mogelijkerwijs is er een verband met de amalgaanbelasting en een verminderde werking van de lever in de periode dat dit speelde.

Het goede nieuws is dat dit ook door gemmotherapie te behandelen valt. Hiervoor is er o.a. Depuragem GC07 Zuiverend complex van Herbalgem
https://www.santi-shop.be/nl/p506-DEPURAGEM-GC07-bio-Herbalgem.html

 
Zonder spiraal ...zou super zijn en dat wil ik graag maar wat moet ik dan gebruiken ? Condooms ? Is ook geen optie. En de pil nemen wil ik zeker niet.

Wacht het nog even af misschien want ga vrijdag naar de internist ivm schildklier ...bijnieren enz ...

Sharro
 
heb je het draadje nog niet gelezen dan? Er staat o.a.:


Dus ik heb een oplossing gevonden: Saheli (stofnaam: Centchroman), een non-hormonale anticonceptie die in India en vele anderen landen door miljoenen vrouwen wordt gebruikt. En: geen bijwerkingen!

Hier niet door de farmaceutische industrie goedgekeurd, voornamelijk omdat het maar 15 dollar per jaar kost (hier bestellen + 25 dollar verzendkosten) en er dus geen geld mee te verdienen valt. Bestellen kan niet direct in Nederland, maar wel via Spanje, Frankrijk en de UK.

Ik heb de voorraad nog niet binnen, maar zal mijn ervaringen ermee op het forum posten.

Dus wel een pil, maar zonder hormonen!

 
Dag allemaal


Kom van de internist en heb men bloeduitslagen laten bekijken en zei direct je schildklier gaat te traag moet een urine en stoelgang onderzoek laten doen en een bloedafname hebben ze ook gedaan .

Ben dan begonnen over amalgaam en mercuclaen dat ik neem en hij gaat me een beter geven vanuit Duitsland vertelde hij maar laat ons eerst je bloeduitslagen afwachten vulde hij aan ik test je bloed op alle zware metalen ook kwik en urine ook .

Dit is voor mij een meerwaarde en de uitslagen deel ik zeker met jullie
 
Sharro, vraag eerst goed wat hij je precies wil gaan geven voor kwikontgifting.

Kwik zal er waarschijnlijk niet veel meer in je bloed of urine te vinden zijn. Na amalgaamverwijdering komt er meer kwik in je bloed terecht, maar dat is na een maand of 3 afgevoerd door je lichaam. En het is bij jou al meer dan 2 maanden geleden dat je laatste amalgaam verwijderd is.

Het probleem is dat kwik in de loop der jaren in weefsel en organen terecht komt, zoals je hersenen, waar het MS symptomen kan geven zoals bij jou het geval was/is. Dit is niet met een bloed- of urinetest te meten, tenzij je gevaarlijke "challenge tests" laat doen.

Maar goed, misschien komen er uit de bloed/urine testen wel andere zaken aan het licht.

Mark
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.206
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan