Nederlandse politiek

En met Thierry Baudet en Wilders doen ze nu precies hetzelfde. Ze gaan gewoon door.

https://www.ad.nl/politiek/boeren-willen-met-hulp-van-groenlinks-handelsverdrag-blokkeren~ad25666b/

Probeert Groen Slinks nu weer populair te worden, of is dit onderdeel van een andere agenda?

FVD verliest stemmen. Veel mensen vinden dat Thierry Baudet leugens verkondigd en er meer is voor de rijkeren. Soort VVD. Superjan twijfelt aan de peiling van Maurice de Hond. Maar het zou er wel mee te maken kunnen hebben.

?s=20

Bekijk dit filmpje! Uniek! De waarheid in de 2e kamer!
Regelrecht voor ze raap! BAM!

Steeds meer mensen lijken wakker te worden. Niet alleen bij de burger, maar ook rechters en leger. Vandaag liet het leger de boeren door. De rechter besloot de zaak van Wilders op te schorten en eerst alle stukken zien. Meer mensen worden dit kabinet dus gewoon kotsbeu!

?s=20

FVD verliest stemmen. Veel mensen vinden dat Thierry Baudet leugens verkondigd en er meer is voor de rijkeren. Soort VVD. Superjan twijfelt aan de peiling van Maurice de Hond. Maar het zou er wel mee te maken kunnen hebben.

Ik geloof er niets van. Als De Hond zijn eigen peilingen niet manipuleert, dan is dit m.i. te wijten aan het feit dat mensen sociaal wenselijke antwoorden geven.

Mike

Ik geloof er niets van. Als De Hond zijn eigen peilingen niet manipuleert, dan is dit m.i. te wijten aan het feit dat mensen sociaal wenselijke antwoorden geven.

Ik zie niet in waarom hij zijn eigen peilingen zou manipuleren. Feit is wel dat in mijn omgeving mensen die toch eerder voor Baudet waren nu toch kiezen voor PVV. En een enkeling helaas VVD. Maar dat is wat ik om heen hoor. Dus niet alleen van bovenstaand bericht. Overigens ben ik zeer benieuwd wat voor verschuiving er zal komen als de Boerenpartij een feit gaat worden.

Overigens ben ik zeer benieuwd wat voor verschuiving er zal komen als de Boerenpartij een feit gaat worden.

Dat gaat het einde van het CDA betekenen en een mogelijke rechtse bondgenoot voor FvD/PVV

Ja, en dan samen regeren. Alleen geluiden om me heen halen het optimisme er bij mij uit. Mensen die bang geworden zijn door wat er nu in Europa aan de hand is. Frankrijk, Spanje etc. Het lijkt wel of mensen bang worden en vanuit angst terug deinzen ondanks dat ze vinden dat er wel verandering moet komen. Ik weet het ook niet maar dat is wat ik mee krijg.

De problemen die er nu zijn, zijn veroorzaakt door politici die dit al tientallen jaren doen. Er zijn helaas nog steeds veeeel mensen de denken dat dezelfde politici de bewust gecreëerde problemen gaan oplossen.

Trump vroeg in 2016 aan Clinton meerdere keren waarom ze nu ineens met oplossingen komt voor problemen, terwijl ze al 30 jaar in de politiek zit.

Hetzelfde is terug te zien in de Nederlandse politiek. Rutte komt niet met oplossingen, want hij is onderdeel van het probleem. Hetzelfde geldt voor de firma Jette en Klaver en voor alle andere politici van de bekende oude partijen.

Zolang Nederlanders dat niet inzien blijven partijen zoals de VVD groot.

Edwin,

Dat ben ik met je eens en zeg dit ook heel vaak. Sommige zien het weer anders en denken dat het door opnaaierij komt door FvD en PVV, en dus niet door de zittende partijen. Dan blijft de VVD inderdaad groot. Wat moet je ermee denk ik dan.
Maar het is wel zo dat ik dit te vaak tegen me zin in tegen blijf komen. Of mensen die roepen, het heeft toch allemaal geen zin. Gelukkig zijn er ook mensen die wel zien dat het door het linkse beleid komt. Ik begin alleen het idee te krijgen dat er inmiddels toch ook een groep is die zich door angst laten leiden. Wat natuurlijk echt heel jammer is.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.555
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan