Voor de afwisseling maar weer eens een heftige discussie gehad met mijn zorgcollega's op het werk. Vandaag kon ik alleen maar concluderen dat die slapen, slapen alsof ze in een 100-jarige slaap van the sleeping beauty zijn. Hier valt niets meer aan te veranderen.
Eentje beweerde dat wij zelf gekozen hebben het referendum af te schaffen. Klopt dit??
Dan Rutte/de overheid/die man van het RIVM dat waren allemaal goede mensen. Die man van het RIVM was een wetenschapper. Rutte kon er niets aan doen als er iets niet goed liep voor ons, hij moest doen wat de anderen zeiden.
Gezondheid gaat voor de economie, enne het was egaal als de economie instortte, ze wisten zich wel te redden.
Als we dit niet deden met de lockdown gingen we ALLEMAAL dood.
Het nieuws presenteerde de juiste cijfers, waar ik mijn 0,1 % vandaan haalde, ik ben een cpmplotdenker.
Wilde ik het dan zo als in Amerika waar die clown regeert? Mensen liggen op de straat en hebben geen eten, geen zorgverzekering omdat hij dat afgeschaft heeft, Nee dan gaat het ons toch allemaal goed.
Enz. enz enz.
Ik kreeg het er gewoon benauwd van., Heb gezegd dat ze andere mogelijkheden open moeten laten staan en eens kijken naar de andere kant van het verhaal. Heb het gehad over de corona-app en de kliklijn, dat is door die goede mensen in het leven geroepen.
In Duitsland tijdens Hitler zeiden ze ook wir haben es nicht gewusst.
Tja en de EU was ook goed. Op mijn opmerking dat de macht in Brussel zat en dat we niets meer te zeggen hebben en bij geen gehoorzaamheid er sancties volgen, werd met honend gelach afgedaan.
Ik kan heel goed met mijn collega's omgaan, maar ze zullen nu toch wel achter mijn rug om over mij kletsen. Ik ben echter niet bang dat ze mij niet meer mogen.
Ik mag ze ook en had graag die ogen wat geopend, maar tevergeefs. Het brengt niets. Die zullen het nooit zien al wordt het op het nieuws gepresenteerd.
Dorothé