Nederlandse politiek

“In dit land is het beleid om het gebruik van geestverruimende middelen geen strobreed in de weg te leggen, maar om de produktie en aanvoer van die middelen streng te verbieden. Een deel van de politionele capaciteit wordt voor een dergelijk idioot beleid vrijgehouden en ingezet” – Pim Fortuyn (in 1994)

https://www.cnnbs.nl/wiet-als-banenmachine-met-de-zegen-van-pim-fortuyn/

Kevin

Wees er trots op Joost! Lijkt me een hele eer om ooit op Pim gestemd te hebben! Ik was toen 11 jaar, dus ik was nog te jong ervoor ?

Kevin

De zittende politicus

Hij heeft nog nooit gedanst. Hij kent zijn doel.
Nog nooit is op zijn vale klerkensmoel
Zomaar een lach verschenen, maar die nacht,
Nadat de gek de nar had omgebracht,
Kroop hij zijn bed uit, glimmend van de pret,
En maakte hij onbespied een pirouette.
Dank, dank, riep hij, het monster is geveld.
Hij oefende het woord 'geschokt' voor morgen
En sliep als twintig ossen kunnen slapen.
Straks is hij, voor de camera, vol zorgen.
Natuurlijk is hij zwaar tegen geweld.
Daar klinkt verdomd weer zijn belegen lied.
Hij loopt op straat, ondragelijk rechtschapen,
En ziet nog steeds het echte monster niet.

© Gerrit Komrij, 8 mei 2002

Wees er trots op Joost! Lijkt me een hele eer om ooit op Pim gestemd te hebben! Ik was toen 11 jaar, dus ik was nog te jong ervoor ?

Kevin

Ik mocht toen voor het eerst stemmen :)

Joost

Ik mocht toen voor het eerst stemmen ?

Ik mocht in 2010 voor het eerst stemmen, en toen stemde ik Wilders ?

Kevin

Mijn zus had het over De Partij voor de Aarde. Wel eens van gehoord? o.a. facebook

Zo verkeerd ziet hun filosofie er niet uit denk ik.
Ze zijn trouwens geen politiek partij. Maar een platform voor gelijkgestemden tegen globalisme.

https://partijvoordeaarde.com/

Citaat van de partij voor de aarde.

Voor ons als Meritocraten, heeft ieder mens evenveel recht op een stukje van deze aarde en haar rijkdommen. Voor ons, is ieder mens gelijkwaardig en uniek tegelijk en verdient ieder kind exact dezelfde kansen. Wij geloven daarom niet in een democratie als beste bestuursvorm. Onze zogenaamde democratie is niets anders dan een gecamoufleerde plutocratie waarin de rijke globalisten en hun multinationals wereldwijd de economische en politieke agenda’s dicteren. Onze democratie heeft niets met gelijke rechten, gelijke kansen of een eerlijke verdeling van rijkdommen te maken.

Voor ons, bestaat er maar één bestuursvorm die het Algemeen belang van de gehele samenleving dient en die alle mensen vanaf hun geboorte gelijke kansen geeft: een Meritocratie.

Dat zou toch als muziek in de oren moeten klinken. Ook hun visie op religie is dezelfde als hier op het forum. Zo verkeerd vind ik die site niet eerlijk gezegd.

Volgens mij staat dit voor gelijkheid en op basis van wat men in zijn macht heeft. Jezelf bewijzen dus iplv quota’s en voortrekken zoals nu gebeurd. Overigens ook zonder vooraf te oordelen totdat het tegendeel bewezen is! En dat geldt niet alleen voor vrouwen maar ook voor mannen!

Ik luisterde met een half oor naar TV2 21.30 uur en hoorde iets over nieuwe huizen die worden gebouwd en ze hebben verwarming nodig. Er is een 15 jarig contract zodat ze verplicht zijn een bepaald systeem aan te leggen waar de bouwer niet tevreden mee is maar hij moet zich houden aan het contract. Heeft iemand dit gehoord? Typisch weer iets voor nederland. Ik vind het een schande.

De beerput gaat verder open...

Niet alleen postten #VVD-ers racistische & nazistische bijdragen in een Whatsapp-groep. Ook brachten #VVD-ers de #Hitler-groet. En bedreigde een #CDA-er #Baudet met de dood.

En ondertussen maar doen alsof die VVD stemmers zulke ontzettende deug gleuven zijn terwijl er in werkelijkheid niks van deugt aan die schijnheiligen!

En ondertussen maar doen alsof die VVD stemmers zulke ontzettende deug gleuven zijn terwijl er in werkelijkheid niks van deugt aan die schijnheiligen!

Volgens de reacties op nu.nl is het maar wat ophef. En de VVD heeft het goed opgelost.
Toen er een paar weken geleden iets soortgelijks was bij FvD waren de reacties van de nu.nl-deugers toch wel anders.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan