Nederlandse politiek

@binc, ik verwacht dat er al op sleutelposities binnen de Nederlandse samenleving mensen gelieerd aan de Q beweging actief zijn.En niet alleen in Nederland, ik denk dat het hele proces al een tijd terug is opgestart en dat de 'undercovermensen' zich al die tijd op de vlakte gehouden hebben en het spel meespeelden en daarbij bewijs verzamelden. Wellicht ook wat mensen tegen elkaar uitspeelden en ze verder vooral hun eigen graf lieten graven. Het zou zo maar kunnen gebeuren dat de lijsttrekkersverkiezing Hugo de kop gaat kosten. Ik ga er vanuit dat er daarna nog meer volgen, waardoor aan het publiek getoond wordt hoe in en in rot het huidige systeem is.

M.b.t. de filmpjes, ik stuur de twitter of youtube naar mijn jongste en die maakt met de Iphone een soort screenshot filmpje, stuurt ze weer naar mij (deelt ze ook weer) en ik stop ze in een apart mapje, beetje omslachtig, maar het functioneert prima voor ons.

Nog even een hoopvol stukje tussendoor, iemand die mij in mei/juni bijna rijp achte voor opname omdat ik wel hele verschrikkelijke dingen vertelde is nu helemaal bij gedraaid en stuurde mij zelfs een link van een nieuwsbrief https://www.zichtbaar.be/wp-content/uploads/2020/08/20-08-19-Drama-show-en-trots_-het-ego-aan-het-spelen.pdf die zij ontvangt. Zo mooi om te lezen dat diegene heel veel info daarin deelt wat wij op hier ook delen. Heb geen idee hoeveel mensen die nieuwsbrief krijgen, maar stel het zijn er 500 en die vertellen het allemaal door aan 3 mensen enz, enz.. De waarheid komt boven tafel, al zal het soms nog niet even soepel gaan, het tij is aan het keren in ons voordeel!     Enjoy the show and trust the plan. WWG1WGA.

Jij bent een dammer, Thierry en Theo zijn schakers.

Ik heb het met genoegen gelezen.

Dank weer voor je prima uitleg nav. mijn 'dam' gedachten.

Tjrd2qcgyiph8ydea4ry8mux1iemd30w6.jpg

Mike

M.b.t. de filmpjes, ik stuur de twitter of youtube naar mijn jongste en die maakt met de Iphone een soort screenshot filmpje, stuurt ze weer naar mij (deelt ze ook weer) en ik stop ze in een apart mapje, beetje omslachtig, maar het functioneert prima voor ons.

Je kunt ook de Twitter video downloader gebruiken, erg makkelijk!

https://twdown.net/

‘Kamerleden die iets over de spoedwet denken te kunnen besluiten, zitten hartstikke fout. Ze zijn niet bevoegd om dat te doen. We hebben in onze berichtgevingen aan de Kamerleden de spoedwet al aangekaart.’
https://bondoverheidszaken.nl/Persberichten.html

Bedankt voor deze link Medusa, daar kunnen we wat mee en hoeft het niet zo omslachtig om filmpjes te bewaren.

@o en o, het zou zomaar kunnen dat dit idd al aan de gang is. Wie weet word Hugo wel gearresteerd. Dat zou toch een mooi vooruitzicht zijn want dan ziet het hele publiek idd met wat voor huichelaar we te maken hebben. En Rutte erbij. Interessante link die je hier plaatst. Niet helemaal gelezen maar even gescrold. Persoonlijk neem ik de moeite niet zo om dit soort dingen aan anderen nog duidelijk te willen maken. Mensen willen graag in hun waarde gelaten worden. Prima, dan zullen ze het wel zien op het moment dat het zichtbaar gaat worden. Ik ben zelf ook nog zoekende hierin en ervaar zelf ook veel dingen alsof de wereld een illusie is geworden door de dingen juist te onderzoeken. Wie ben ik dan om anderen van alles te gaan vertellen zonder dat ik zelf nog voldoende overtuigd ben of alles uit kan leggen. Alles op zijn tijd.

@mike, Ja en op dit stuk hierboven over Rutte zal de bruikbare idioot zeggen:’’ hoe weet je dat nou? Zijn aannames je hebt geen bewijs? Op internet is heel veel fake en staan Geen bronnen bij dus neehoor geloof ik niks van. Kan je wel gaan googlen maar dan nog waar kom je dan uit , zeker bij complotwebsites’’.

Ik heb onlangs een discussie gehad op social media met iemand die Rutte ophemelde en die reageerde dus zoals hierboven. Hopeloos zulke types.

Het is ook niet hard te maken, zoveel is waar. Nog niet. Wat we wel hebben gezien is dat Mark Rutte destijds een machtsgreep pleegde binnen de VVD. Verdonk vertegenwoordigde de rechtervleugel van de VVD en had er een fatsoenlijke liberale partij van gemaakt. Rutte trok de VVD naar links, uiteindelijk zelfs op GroenLinks-terrein. Het probleem met Rita Verdonk was niet haar politiek maar haar gebrek aan charisma. Rutte is ook niet bijzonder charismatisch maar in contrast met Verdonk stak hij met kop en schouders boven haar uit. Plus hij heeft praatjes en dat heeft hij nog. Helaas zijn veel VVD'ers er destijds met open ogen ingetuind en nu 10 jaar later plukken we hier nog de wrange vruchten van. De waarheid staat echter op het punt om boven water te komen, heb geduld!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan