Nederlandse politiek

@Binc Nu maar hopen dat de de beerput opengaat ook in Nederland, daar valt heel wat te onthullen, net als op meer plekken. Zeker interessante link, krijg er meer van complementaire therapeuten die dit soort zaken delen. Ik ga er ook niet bij iedereen even diep op in,  maar deze persoon kom ik regelmatig tegen en die had vaak hele verhandelingen over astrologie. Vooral over de transitie van vissen naar waterman, aan de ene kant was degene heel stellig over dat er een nieuw tijdperk aan gaat breken en aan de andere kant zat deze persoon nog heel erg in het verhaal over corona, dus na een aantal keer had ik zoiets van oké, je hebt het over een soort switch. Het is natuurlijk mooi als de kosmos een handje helpt, maar afwachten tot de juiste constellatie bereikt is
en dan verwachten dat alles vanzelf goed komt, is wel heel passief en dan ga ik wel wat dieper in op the great awakening. Mensen die er niet over willen praten, laat ik ook gewoon met rust, maar mensen die het gesprek aangaan probeer ik de ogen wel te openen. Zal wel een latente zendelingendrang van mij zijn.

Er komt dus wel onderzoek naar de verkiezing. Maar tegelijk zal er niks veranderen aan de uitslag. Als dus blijkt dat Omzigt de winnaar was mag Hugo blijven. Waar hebben wij nog verkiezingen voor eigenlijk?

Nu maar hopen dat de de beerput opengaat ook in Nederland, daar valt heel wat te onthullen, net als op meer plekken. Zeker interessante link, krijg er meer van complementaire therapeuten die dit soort zaken delen. Ik ga er ook niet bij iedereen even diep op in,  maar deze persoon kom ik regelmatig tegen en die had vaak hele verhandelingen over astrologie. Vooral over de transitie van vissen naar waterman, aan de ene kant was degene heel stellig over dat er een nieuw tijdperk aan gaat breken en aan de andere kant zat deze persoon nog heel erg in het verhaal over corona, dus na een aantal keer had ik zoiets van oké, je hebt het over een soort switch. Het is natuurlijk mooi als de kosmos een handje helpt, maar afwachten tot de juiste constellatie bereikt is
en dan verwachten dat alles vanzelf goed komt, is wel heel passief en dan ga ik wel wat dieper in op the great awakening. Mensen die er niet over willen praten, laat ik ook gewoon met rust, maar mensen die het gesprek aangaan probeer ik de ogen wel te openen. Zal wel een latente zendelingendrang van mij zijn.

Ik denk dat de beerput al open is maar dat ze steeds weer te machtig zijn. Alles is nu zichtbaar aan het worden. Daarvoor moet men dan wel andere kanalen volgen dan de huidige media. Of willen luisteren naar de persoon die het tegendeel wil laten zien. Juist degenen die niet open staan hiervoor zullen geen switch maken. ik ken wel mensen die het gesprek aan gaan maar niet willen anticiperen. Dit omdat ze een bedrijf hebben en het klanten zal kosten om maar een voorbeeld te noemen. Anderen omdat ze zich niet druk willen maken en het wel best vinden. Tja, er is niet altijd wat tegenin te brengen. In dat geval laat ik het vaak maar zo en denk ik ook bij mezelf, niet mijn probleem en zoek het zelf maar uit. We zullen af moeten wachten hoe dit zich nu verder ontwikkelt. Ik ben ook benieuwd hoeveel mensen er dit weekend in Berlijn aanwezig zijn. Ik baal ervan er niet bij te kunnen zijn maar voor mij niet haalbaar met een kat die 2 keer daags op gezette tijden medicatie moet hebben.

Wat bedoel je eigenlijk met vissen naar waterman? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Een aankomend tijdperk gebaseerd op astrologische tekens?

Er komt dus wel onderzoek naar de verkiezing. Maar tegelijk zal er niks veranderen aan de uitslag. Als dus blijkt dat Omzigt de winnaar was mag Hugo blijven. Waar hebben wij nog verkiezingen voor eigenlijk?
Wat kan het je schelen ? Een interne verkiezing binnen het CDA... lekker belangrijk, Laat ze verrekken. En door deze rat voorop te zetten blazen ze zichzelf nog mooi op ook!

Niet mee eens. Revolte binnen het CDA is precies wat er nodig is, ook hen is een oor aangenaaid. En als Hugo valt, valt de spoedwet ook!

Mike

Tu3oo3drphic1ftp942ikn0l89nlmybhj.jpg

Mike

Onduidelijkheid over stemcodes CDA: konden niet-leden ook stemmen?
https://www.telegraaf.nl/nieuws/753358259/onduidelijkheid-over-stemcodes-cda-konden-niet-leden-ook-stemmen

Mike

Niet mee eens. Revolte binnen het CDA is precies wat er nodig is, ook hen is een oor aangenaaid. En als Hugo valt, valt de spoedwet ook!
Ja, dat wel, maar ik bedoel meer op de vraag van Binc : 'waar hebben wij nog verkiezingen voor eigenlijk?' Dit zijn nl niet onze verkiezingen maar gewoon CDA partijpolitiek.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan